Bijgewerkte lijst:quote:De Dagkaart is geldig tot het einde van de normale dienstregeling van die dag. Dus je kan de laatste tram 15 richting Nootdorp terugnemen. Deze vertrekt iets na 24:00 uur uit het centrum van Den Haag en komt iets voor half één aan bij halte Laan van 's Gravemade. Let op: de uitrijkaart is geldig op de dag van aankoop tot 24:00 uur. Dus kom je na 24:00 uur terug op het parkeerterrein, dan moet je een nieuwe uitrijkaart kopen om met de auto het parkeerterrein te kunnen verlaten.
Altijd hierquote:
Volgens mij heb je niet goed opgeletquote:Op zondag 14 juni 2015 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd hier
Maar jij mag als een watje achter een windscherm gaan zitten hoor
Nu even niet neequote:
Als helemaal aan het einde van het noorderstrand gaan zitten dan mag dat.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:37 schreef Samzz het volgende:
Damn, dat duurt nog lang... Mogen hondjes mee?
Nou, de 25e heb je een afspraak staanquote:Op zondag 14 juni 2015 17:40 schreef Belsezar het volgende:
Klinkt goed, al heb ik geen idee hoe mijn agenda er volgende maand uit zal zien.
Ik mis een woord in die laatste zin. Het blijft Faxert, eh?quote:Op zondag 14 juni 2015 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd hier
Maar jij mag als een watje achter een windscherm gaan zitten hoor
Oké. Hier in de strandtenten zijn honden toegelaten. Maar als het daar niet mag dan kom ik niet naar de meetquote:Op zondag 14 juni 2015 18:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als helemaal aan het einde van het noorderstrand gaan zitten dan mag dat.
In strandtenten zelf weet ik het niet , dus bij slecht weer kan dat misschien niet.
awesome?quote:Op zondag 14 juni 2015 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik mis een woord in die laatste zin. Het blijft Faxert, eh?
quote:Op zondag 14 juni 2015 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké. Hier in de strandtenten zijn honden toegelaten. Maar als het daar niet mag dan kom ik niet naar de meet.
Kan wel ff voor je rondvragen. Zal wellicht per tent verschillenquote:Op zondag 14 juni 2015 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké. Hier in de strandtenten zijn honden toegelaten. Maar als het daar niet mag dan kom ik niet naar de meet.
Dit kan heel veel kanten opquote:Op zondag 14 juni 2015 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik mis een woord in die laatste zin. Het blijft Faxert, eh?
Als je wil. Kan 'm moeilijk een hele dag alleen latenquote:Op zondag 14 juni 2015 19:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan wel ff voor je rondvragen. Zal wellicht per tent verschillen
quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 18:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan 'straks' de OP niet meer bijwerken.
Zal ik ff een startlijstje maken met 'zeker' en 'misschien', en dat de laatste die iets gewijzigd wil hebben de lijst quote en aanpast?
Zeker:
LovelyLady
MissMSX
CherryLips
Misschien / Onder voorbehoud:
...
Roept u maar
Tuurlijkquote:Op zondag 14 juni 2015 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je wil. Kan 'm moeilijk een hele dag alleen laten. En hij houdt zo van het strand
.
quote:
Ja weet ik veel, ik kom toch nooit naar meets enzoquote:Op zondag 14 juni 2015 19:53 schreef Samzz het volgende:
Haal dan wel even de quotetekens weg, slimpie.
Goed zo jongenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik kom toch nooit naar meets enzo
Zo beter?
Ik zal het wel doenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:08 schreef MissMSX het volgende:
Ik vraag volgende keer wel een modje om de OP bij te werken ofzo
Ja, is dat handig(er)?quote:
Nou ja, ik heb dit topic toch in m'n MyAt staan. Denk niet dat MoBlo of Re het erg gaan vinden wanneer ik de OP aanvul.quote:
Dat denk ik ook niet nee. Thanksquote:Op zondag 14 juni 2015 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dit topic toch in m'n MyAt staan. Denk niet dat MoBlo of Re het erg gaan vinden wanneer ik de OP aanvul.
Bij de meeste strandtenten buiten wel, überhaupt wordt op het strand veel gedoogd en wat Miss al zegt, ten noorden van de pier is officieel hondenstrand. Ga ik ook vaak heen.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:37 schreef Samzz het volgende:
Damn, dat duurt nog lang... Mogen hondjes mee?
Ja, Miss heeft me al laten weten dat honden mee mogenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Bij de meeste strandtenten buiten wel, überhaupt wordt op het strand veel gedoogd en wat Miss al zegt, ten noorden van de pier is officieel hondenstrand. Ga ik ook vaak heen.
In ieder geval bij twee tenten in die hoek, dus gaat goed komenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, Miss heeft me al laten weten dat honden mee mogen.
+1quote:Op zondag 14 juni 2015 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Tegen die tijd maar even kijken of ik kan.
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Tegen die tijd maar even kijken of ik kan.
Dus op misschien?quote:
Ja! Jou wil ik meetenquote:Op zondag 14 juni 2015 22:24 schreef Belsezar het volgende:
Zeker:
LovelyLady
MissMSX
Cherrylips
DrMarten
Samzz en Boris
Belsezar
Anders jat ik ook even ergens een hond.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Nog meer positieve berichten op de vraag of honden zijn toegelaten, dus dat zit wel snor
Woefquote:Op zondag 14 juni 2015 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders jat ik ook even ergens een hond.
Mijzelf op misschien/ovb gezet. Want hitte en dat kan ik nie zo goed handelen nie.quote:Zeker:
LovelyLady
MissMSX
Cherrylips
Harmankardon
DrMarten
Samzz en Boris
DamagedBrain
-Strawberry-
AlbinoBambi
KomtTijd...
yats
Belsezar
aeque
Lekker met samzz op t strandquote:Op zondag 14 juni 2015 19:53 schreef Samzz het volgende:
Haal dan wel even de quotetekens weg, slimpie.
Zes dagen naar Den Haagquote:
Ik ook niet, maar in de schaduw van een strandtent moet het nog wel lukkenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijzelf op misschien/ovb gezet. Want hitte en dat kan ik nie zo goed handelen nie.
Burkini toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in de schaduw van een strandtent moet het nog wel lukkenIk neem factor 50 mee en m'n badpak. En m'n burka.
quote:
Het is bij mij niet alleen de zon, maar ook gewoon de hitte zelf.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in de schaduw van een strandtent moet het nog wel lukkenIk neem factor 50 mee en m'n badpak. En m'n burka.
Ik ken het, ik lig altijd voor dood op bedquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is bij mij niet alleen de zon, maar ook gewoon de hitte zelf.
Ik kijk het sowieso even aan, anders ben ik wel van de partij.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken het, ik lig altijd voor dood op bedmaar kom nou maar
Wil jij de OP aanpassen en de zin verwijderen dat aanmelden via een quote kan? Nu jij bijhoudt is dat verwarrend denk ikquote:
Ik kan niet aanpassen. Of begrijp ik je nu verkeerdquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens OP opengegooid. Dan kan men naar hartelust aanpassen.
quote:
quote:
Oh. Wromniedan?quote:
Volgens mij misten er een paar in jouw quote en is dit nu de laatste lijst:quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:48 schreef VitDijk88 het volgende:
Ik ben er dus bij! Wauw, voor mij al 1,5 jaar geleden dat ik naar een meeting ben geweest
Thanksquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:18 schreef Samzz het volgende:
Ik zal straks de OP even aanpassen, even laptop opstarten.
Waarom niet?quote:Op donderdag 25 juni 2015 04:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik kom wel de volgende keer, ik hou niet van het strand.
Dit iddquote:Op donderdag 25 juni 2015 08:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom niet?
En strandtent is ook maar gewoon een tent he. Alleen dan met een bak zand voor de deur
Nou idd, een groep mensen in een strandtent die wat praten en een biertje drinken, moet idd hilarische beelden opleveren, wacht ik heb er nog een paar van de vorige meeting!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Slip het volgende:
ik maak van een afstand wel foto's en maak er een leuk topic van
Ja, ik ging ervan uit dat jullie op het strand gingen liggen (vandaar handdoek). Zal het nu in overweging brengen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom niet?
En strandtent is ook maar gewoon een tent he. Alleen dan met een bak zand voor de deur
Ben jij die neger HW?quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou idd, een groep mensen in een strandtent die wat praten en een biertje drinken, moet idd hilarische beelden opleveren, wacht ik heb er nog een paar van de vorige meeting!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk die kansloze rukkers nou eens! Echt, ik hoop dat je net zulke geweldige foto's weet te maken, affikken.
Dat was meer een grapjequote:Op donderdag 25 juni 2015 10:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, ik ging ervan uit dat jullie op het strand gingen liggen (vandaar handdoek). Zal het nu in overweging brengen.
In zijn hoofd alleenquote:
Ok, cool!quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was meer een grapje
Maar iedereen die alsnog op het strand wil gaan liggen staat natuurlijk vrij om dat te doen
Nee, ik ben dat lekkere wijf in die geile bikini natuurlijkquote:
Dus je komtquote:
ohaiquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat lekkere wijf in die geile bikini natuurlijk.
Als het echt warm is ga ik binnen zittenquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was meer een grapje
Maar iedereen die alsnog op het strand wil gaan liggen staat natuurlijk vrij om dat te doen
Dan doe ik met je mee.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het echt warm is ga ik binnen zittenMaar gelukkig waait het waarschijnlijk toch.
Neem een parasolletje mee jijquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het echt warm is ga ik binnen zittenMaar gelukkig waait het waarschijnlijk toch.
Ik vond de TT ook niet echt heel duidelijkquote:
Ik zie het alweer, als ik ga moet ik met iemand mee die de weg weet. Ik weet echt niks in scheveningenquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:49 schreef MissMSX het volgende:
Sorry
More specific: Ergens bij het zwarte pad
ik ga wel chill achter de RooR zitten bongenquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat lekkere wijf in die geile bikini natuurlijk.
Dat is gewoon waar de tram stopt. Ongeveer bij de pier, dan zit je close enough.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zie het alweer, als ik ga moet ik met iemand mee die de weg weet. Ik weet echt niks in scheveningen
Dan zou ik nog in staat zijn het niet te vindenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is gewoon waar de tram stopt. Ongeveer bij de pier, dan zit je close enough.
Eindpunt van de tramquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zou ik nog in staat zijn het niet te vinden
Ik ben zo blij dat ik een tomtom in de auto heb anders zou ik echt nooit op de juiste plekken komen
Ahh ok, ik verzamel wel wat mobiele nummers van mensen die gaan voor die tijdquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eindpunt van de tramEn dan het geluid van de zee volgen. Als je blind bent, vind je het nog.
Ik ga het niet proberen op een zaterdag in juliquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:42 schreef DrMarten het volgende:
Is het enigszins mogelijk met de auto die kant op te komen of is dat echt een mission impossible? Parkeerplaatsen in de buurt? PenR? Iemand enig idee?
Je auto in een wijk parkeren en dan de tram pakkenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:42 schreef DrMarten het volgende:
Is het enigszins mogelijk met de auto die kant op te komen of is dat echt een mission impossible? Parkeerplaatsen in de buurt? PenR? Iemand enig idee?
Dat is morgen, met is in 25 juliquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:09 schreef ook_gek het volgende:
Trein pakken, veteranendag is ook zaterdag als ik me niet vergis.
http://denhaag.com/nl/scheveningen-bereikbaarheidquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:42 schreef DrMarten het volgende:
Als het mooi weer is, en laten we hopen van wel, dan wordt het een moeilijk verhaal op een zaterdagmiddag. Er zijn m.i. twee parkeerplaatsen die je kunt proberen: zwarte pad en die aan de zwolsestraat. Allebei makkelijk te vinden, groot en prima te lopen. Maar iedereen zal daar proberen te parkeren en het kost een aardige cent op zo'n dag. Als je geduld hebt krijg je wel een plek omdat er altijd doorstroming is maar het kan lang duren.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:42 schreef DrMarten het volgende:
Dan toch maar de trein overwegen als ik kom. Al heb ik een hekel aan lange treinreizen en kost dat voor die afstand ook een rib uit mijn lijfquote:Op zondag 28 juni 2015 19:01 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als het mooi weer is, en laten we hopen van wel, dan wordt het een moeilijk verhaal op een zaterdagmiddag. Er zijn m.i. twee parkeerplaatsen die je kunt proberen: zwarte pad en die aan de zwolsestraat. Allebei makkelijk te vinden, groot en prima te lopen. Maar iedereen zal daar proberen te parkeren en het kost een aardige cent op zo'n dag. Als je geduld hebt krijg je wel een plek omdat er altijd doorstroming is maar het kan lang duren.
Waar kom je vandaan? Eventueel aan de rand van Den Haag parkeren en het laatste stuk met OV?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan toch maar de trein overwegen als ik kom. Al heb ik een hekel aan lange treinreizen en kost dat voor die afstand ook een rib uit mijn lijf
Enschedequote:Op zondag 28 juni 2015 19:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Eventueel aan de rand van Den Haag parkeren en het laatste stuk met OV?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:59 schreef HighLander het volgende:
Ik raad jullie aan om een strandtent uit te zoeken waar een van de meetinggangers zelf bij werkt. Dat voegt net iets extra's toe aan het volgende deel. En dan bij het afrekenen van het eten met de hele massa compleet van het stuk en stellig verbaasd te zijn over de "extra bakken patat" die op de bon terecht kwamen.
Was erg gezellig destijds in ieder geval, voor de meesten.
Owja, en voor strandtent kon je destijds ook kroeg lezen als we naar het leidse plein gingen. Maar daar was het enige wat uit de hand liep het alcoholgebruik... he HW....![]()
Je kunt overwegen een parkeergarage in de buurt van CS te nemen en de rest met de tram te doen. Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe druk het daar is op een zaterdag.quote:
tzt maar eens bekijkenquote:Op zondag 28 juni 2015 19:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt overwegen een parkeergarage in de buurt van CS te nemen en de rest met de tram te doen. Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe druk het daar is op een zaterdag.
Ov-kaarten van kruidvat/blokker/hema FTW.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan toch maar de trein overwegen als ik kom. Al heb ik een hekel aan lange treinreizen en kost dat voor die afstand ook een rib uit mijn lijf
Eventueel een optie, maar volgens mij zijn die van de Kruidvat niet geldig in die periode. En met pak hem beet 400 km rijden ben ik even veel kwijt aan benzine als aan een retourtje met vol tarief.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ov-kaarten van kruidvat/blokker/hema FTW.
Ik wacht ook nog even af, al heb ik een kortingskaart dus is de trein waarschijnlijk sowieso goedkoper dan het parkerenquote:Op zondag 28 juni 2015 19:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eventueel een optie, maar volgens mij zijn die van de Kruidvat niet geldig in die periode. En met pak hem beet 400 km rijden ben ik even veel kwijt aan benzine als aan een retourtje met vol tarief.
mocht ik gaan kan je meereizen met mn 40% korting.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eventueel een optie, maar volgens mij zijn die van de Kruidvat niet geldig in die periode. En met pak hem beet 400 km rijden ben ik even veel kwijt aan benzine als aan een retourtje met vol tarief.
Ik ben vanaf mien dorrup met 40% korting ¤20 kwijt met de trein naar Den Haag, dus dat zal voor jullie nog hoger uitvallen. De Kruidvatkaart van een tijdje geleden was 17 euro, incl tram en bus.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
mocht ik gaan kan je meereizen met mn 40% korting.
En zo'n Blokker kaart is vaak in t weekend geldig. Even in de gaten houden, want dan ben je ong net zo duur/goedkoop uit als met korting
Retourtje met korting is 30 euro. ZOnder korting 50 Euroquote:Op zondag 28 juni 2015 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben vanaf mien dorrup met 40% korting ¤20 kwijt met de trein naar Den Haag, dus dat zal voor jullie nog hoger uitvallen. De Kruidvatkaart van een tijdje geleden was 17 euro, incl tram en bus.
Cha-ching.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Retourtje met korting is 30 euro. ZOnder korting 50 Euro
Niets mis mee. Ik ben te lui om erop te lettenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een beetje een pauper dus als ik een paar euro kan besparen, dan doe ik dat
Pauperquote:Op zondag 28 juni 2015 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een beetje een pauper dus als ik een paar euro kan besparen, dan doe ik dat
Als de auto net zo duur is als de trein kies ik voor het eerste. Hou niet van lange treinreizen en je bent minder aan tijd gebonden. Die vrijheid vind ik wel prettigquote:Op zondag 28 juni 2015 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik let er helemaal niet op, niet dat ik de geldpest heb maar als ik een dagje uitga zeg maar dan zal het mij financieel aan mijn derrière roesten.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ik ben te lui om erop te letten
Maar dan niet drinkenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als de auto net zo duur is als de trein kies ik voor het eerste. Hou niet van lange treinreizen en je bent minder aan tijd gebonden. Die vrijheid vind ik wel prettig
Paar radlertjes als het mooi weer is en verder aan de icetea inderdaadquote:
Als ik met zo'n instelling een dagje wegga dan is meteen Den Haag uit de crisis geloof ik.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik let er helemaal niet op, niet dat ik de geldpest heb maar als ik een dagje uitga zeg maar dan zal het mij financieel aan mijn derrière roesten.
Bij mij is het probleem dat die dag net een dag na de salarisbetaling valt. Dan geef ik altijd mee geld uit dan nodigquote:Op zondag 28 juni 2015 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik met zo'n instelling een dagje wegga dan is meteen Den Haag uit de crisis geloof ik.
quote:Op zondag 28 juni 2015 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik met zo'n instelling een dagje wegga dan is meteen Den Haag uit de crisis geloof ik.
Funny, b'cause it is true.quote:
Mja die instelling hadden/hebben er meer, wat redelijk ehm... uiting vond in de bestellingen....quote:Op zondag 28 juni 2015 20:33 schreef Juup© het volgende:
Ik let er helemaal niet op, niet dat ik de geldpest heb maar als ik een dagje uitga zeg maar dan zal het mij financieel aan mijn derrière roesten.
Van de mensen die posten in dit topic ken ik alleen Cue persoonlijk. En die ken ik uiteindelijk ook weer via Fok.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:19 schreef Makrolon het volgende:
Vraagje, kenne jullie elkaar allemaal al? Of zijn er ook mensen zoals ik die komen die niemand kennen enzo?
Enne, gaat er ook iemand omgeving apeldoorn?
Lijkt me opzich wel gezellig.
Dat dramaquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:59 schreef HighLander het volgende:
Ik raad jullie aan om een strandtent uit te zoeken waar een van de meetinggangers zelf bij werkt. Dat voegt net iets extra's toe aan het volgende deel. En dan bij het afrekenen van het eten met de hele massa compleet van het stuk en stellig verbaasd te zijn over de "extra bakken patat" die op de bon terecht kwamen.
Was erg gezellig destijds in ieder geval, voor de meesten.
Toen had ik best wat geld overquote:Op maandag 29 juni 2015 11:11 schreef HighLander het volgende:
"kom we doen nog een shotje vodka erbij", is nooit iemand enorm gelukkig van geworden.... Feit dat dat ook per dienblad ging zegt wel genoeg.
Ik weet een meet waar een meisje in het park was achter gelatenquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij mag iedereen die zich een beetje weet te gedragen wel komen
O ja, wat was dat nou weer voor gedoequote:Op donderdag 9 juli 2015 15:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet een meet waar een meisje in het park was achter gelatendus.........
Kansarme Fok!kers die een nog kansarme persoon aan haar lot overlaten. Wat deels ook haar eigen schuld was.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, wat was dat nou weer voor gedoe
Survival of the socially unfittest, ik zie er een format inquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kansarme Fok!kers die een nog kansarme persoon aan haar lot overlaten. Wat deels ook haar eigen schuld was.
En daarna een programma voor de slachtoffersquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Survival of the socially unfittest, ik zie er een format in.
Wel een minimaal aantal krassen op je armquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:39 schreef Atreidez het volgende:
Kan ik me gewoon aanmelden, of moet je een minimaal aantal posts in R&P hebben?
quote:De Dagkaart is geldig tot het einde van de normale dienstregeling van die dag. Dus je kan de laatste tram 15 richting Nootdorp terugnemen. Deze vertrekt iets na 24:00 uur uit het centrum van Den Haag en komt iets voor half één aan bij halte Laan van 's Gravemade. Let op: de uitrijkaart is geldig op de dag van aankoop tot 24:00 uur. Dus kom je na 24:00 uur terug op het parkeerterrein, dan moet je een nieuwe uitrijkaart kopen om met de auto het parkeerterrein te kunnen verlaten.
En eigen scheermesjes meenemen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel een minimaal aantal krassen op je arm
Inderdaad. We willen elkaar niet besmetten met enge ziektes natuurlijkquote:
Ja hoor. Wil je op de zeker- of de misschien-lijst?quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:51 schreef Dreamscanner het volgende:
Zou ik ook mee kunnen gaan? ik be net nieuw hier en net af van een paar problemen en zou graag aan andere dingen meedoen.
saai hoorquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Inderdaad. We willen elkaar niet besmetten met enge ziektes natuurlijk
Ik op de misschien graag!quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hoor. Wil je op de zeker- of de misschien-lijst?
Nou ik had haar al een keer eerder gemeet, en die heeft het echt puur en alleen aan zichzelf te danken gehad hoorquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kansarme Fok!kers die een nog kansarme persoon aan haar lot overlaten. Wat deels ook haar eigen schuld was.
Misschien wel, misschien ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik had haar al een keer eerder gemeet, en die heeft het echt puur en alleen aan zichzelf te danken gehad hoor
Die had echt behoorlijk wat steekjes loszitten hoorquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien ook niet.
Dus dan klopt mijn eerder genoemde post toch. Zij die niet genoemd mag wordenquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die had echt behoorlijk wat steekjes loszitten hoor
Mwa 't is gewoon helemaal haar eigen schuld hoorquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus dan klopt mijn eerder genoemde post toch. Zij die niet genoemd mag worden
Het was een vaag verhaal, dat is alles wat ik er mij van herinner.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa 't is gewoon helemaal haar eigen schuld hoor![]()
Het was iets met aardbeien he
Je wilt een reenactment gaan doen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Linkjes willen we! Ik ben de precieze details namelijk alweer vergeten.
Vergeet je handdoek nietquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:40 schreef artelligence het volgende:
TVP. Lijkt me wel leuk. Had eerst vakantieplannen, maar die zijn in het water (haha) gevallen.
Toch blijft het een leuk idee: FOK! epics reenactmentmeetingsquote:
Dan hoeft het niet eens op de plaats delict.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch blijft het een leuk idee: FOK! epics reenactmentmeetings
Niet alleen meets, maar gewoon goede gebeurtenissenquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoeft het niet eens op de plaats delict.goed idee. Nog meer epische meets die na gespeeld die te worden?
Klinkt als een goed ideequote:Op donderdag 9 juli 2015 18:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet alleen meets, maar gewoon goede gebeurtenissen
Zet mij maar op de zeker lijst ☺️quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hoor. Wil je op de zeker- of de misschien-lijst?
Donequote:Op donderdag 9 juli 2015 19:23 schreef Dreamscanner het volgende:
[..]
Zet mij maar op de zeker lijst ☺️
Ik zat braaf aan mijn bier!quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:52 schreef Knut het volgende:
Dat dramaNog best wat gezeik mee gehad toen.
Memorabele avond never the less, dat waren ze daar meestal wel.quote:
Met bakkenquote:
Dat hangt van de buddy af.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:50 schreef CherryLips het volgende:
We gaan geen buddysysteem invoeren hoor.
Ik moet er nog af.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:01 schreef MissMSX het volgende:
Bijgewerkte lijst:
Zeker:
LovelyLady
MissMSX
Cherrylips
Harmankardon
El_Thijs
VitDijk88
tijnbrein
Dreamscanner
DrMarten
Samzz en Boris
DamagedBrain
-Strawberry-
AlbinoBambi
KomtTijd...
yats
Belsezar
Aeque
HeatWave
HostiMeister
Makrolon
Atreidez
Mooie groepquote:
Wat heb je met je hond gedaan dat hij niet meer mee kan?quote:
Ik heb niks met mijn hond gedaan. Hij gaat gewoon niet mee, dat is voor mij fijner, maar voor hem evenzeerquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat heb je met je hond gedaan dat hij niet meer mee kan?
Ja ok, maar ik dacht juist dat hij meeging omdat je hem niet alleen wou laten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks met mijn hond gedaan. Hij gaat gewoon niet mee, dat is voor mij fijner, maar voor hem evenzeer.
Hij blijft ook niet alleenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik dacht juist dat hij meeging omdat je hem niet alleen wou laten.
Je neemt het er gelijk van.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij blijft ook niet alleen. Hij gaat naar vrienden die een weekendje op hem passen.
Joh. Hij was welkom geweest hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks met mijn hond gedaan. Hij gaat gewoon niet mee, dat is voor mij fijner, maar voor hem evenzeer.
Weet ik welquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Joh. Hij was welkom geweest hoor
Maar idd, denk wel beter voor hem zo
En voor jou
Just didquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:20 schreef RIVDSL het volgende:
Ik heb ook wel weer een keer zin in een meet. Kan iemand die daartoe gerechtigd is mij op zeker zetten?
Done.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:14 schreef Solique het volgende:
Ik kan er wel op misschien bij, moet kijken of ik niet al wat anders had staan.
Misschien of zeker?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:16 schreef -Engel- het volgende:
Strand meet onthou posttekst....
waar is het lijstje om aan te vullen?
Zet mij er maar op zeker opquote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Just did.
[..]
Done.
[..]
Misschien of zeker?
Als ik met de auto ga, kom ik langs Gouda... met de trein trouwens ookquote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:07 schreef Dreamscanner het volgende:
Dus voor de duidelijkheid hoe moet ik jullie herkennen? Liggen er mesjes bij de tafel? Btw iemand in de omgeving van Gouda?
Oja de drukte in het verkeer daarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:51 schreef Dreamscanner het volgende:
Ik denk beter met de trein, 3 uur is altijd druk daar, en als je langs Gouda kom dan kunnen we hetzelfde trein pakke als het mogelijk. Natuurlijk ik ben van plan ook om wat te drinken
Iedereen is welkom geloof ikquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
Is dit een harde kern r&p meet ?
Of ben ik als sporadische r&p bezoeker ook net zo welkom ?
Next weekquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:20 schreef Dreamscanner het volgende:
ik dacht dat het vandaag was, had wel zin om wat te doen
Er zijn een aantal bekenden, maar ook een paar onbekendenquote:
Ja zekersquote:Of ben ik als sporadische r&p bezoeker ook net zo welkom ?
Natuurlijk... en kom je ook? Zag dat je nog op misschien staat?quote:
Het blijft misschien tot aan de dag zelf.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zijn een aantal bekenden, maar ook een paar onbekenden
[..]
Ja zekersAnders was er wel een groepspm gestuurd
[..]
Natuurlijk... en kom je ook? Zag dat je nog op misschien staat?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Het blijft misschien tot aan de dag zelf.Ik ben niet zo fsn van het hele hete weer dus ik kijk het even aan.
Het is hier niet ongewoon dus wie weet...quote:Op maandag 20 juli 2015 14:44 schreef Faxie het volgende:
http://www.windfinder.com/forecast/scheveningen
Er staat momenteel bijna 30 knopen (windkracht 7) in de verwachting![]()
Zal nog vast wel veranderen hoor, maar ik vond het wel grappig
Nouja het zal wel een losse flodder zijn gebaseerd op een uitschieter in de ecmwf pluim. De gemiddeldes lijken allemaal niet zo hoog te zijn.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is hier niet ongewoon dus wie weet...
We zien je wel voorbij waaien danquote:Op maandag 20 juli 2015 16:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het zal wel een losse flodder zijn gebaseerd op een uitschieter in de ecmwf pluim. De gemiddeldes lijken allemaal niet zo hoog te zijn.
Maar stiekem hoop ik wel op die 30 knopen ja
I know. Maar op zee bedoel ikquote:
Als ze daadwerkelijk allemaal komenquote:
Het grote afzeggen moet nog beginnen.quote:
Volgend jaar nieuwe kansquote:Op maandag 20 juli 2015 17:11 schreef Makrolon het volgende:
Ik heb me een weekeind vergist en moet dus afhaken helaas...
Zit ik zaterdag helemaal alleen aan een Palmpjequote:
Oh dan kom ik wel hoor, gewoon om jou niet zielig alleen te laten zitten.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zit ik zaterdag helemaal alleen aan een Palmpje
Wel aardiger dan zeggen dat je ons kansloos vindtquote:Op maandag 20 juli 2015 18:54 schreef K44S het volgende:
Als ik niet had hoeven werken, dan had ik misschien nog gekomen (Ik ben goed in smoezen bedenken 8) )
Tot hoe laat is dat werken? en waar?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:54 schreef K44S het volgende:
Als ik niet had hoeven werken, dan had ik misschien nog gekomen (Ik ben goed in smoezen bedenken 8) )
Hoe kan je dat nu doen?quote:Op maandag 20 juli 2015 19:02 schreef VitDijk88 het volgende:
Ik ben in ieder geval zeker van de partij. Ik laat juist een Open Dag van mijn favoriete club schieten
Ik heb het wel besteld, duurt altijd wel wel even voor die door de flow heen isquote:Op maandag 20 juli 2015 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft er al iemand gedacht aan goed weer?
Dat "risico" neem ik voor lief haha!quote:Op maandag 20 juli 2015 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu doen?
Met MissMSX en alle andere toppers aan de rol daarom natuurlijk of Scheveningen een thuiswedstrijd voor je?
Elke fokker is kansloos toch?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel aardiger dan zeggen dat je ons kansloos vindt
Tot 5 uur en in Naarden.quote:
Oh jee, je legt de lat nu wel erg hoog hoorquote:Op maandag 20 juli 2015 19:04 schreef VitDijk88 het volgende:
[..]
Dat "risico" neem ik voor lief haha!
Goed punt.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Elke fokker is kansloos toch?
[..]
Tot 5 uur en in Naarden.
Ik ben benieuwd hoe jij mij gaat overtuigen
Mooi, dan kan je al om 20:00 in Scheveningen zijn. We houden het bier vast voor je koudquote:Op maandag 20 juli 2015 19:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Elke fokker is kansloos toch?
[..]
Tot 5 uur en in Naarden.
Ik ben benieuwd hoe jij mij gaat overtuigen
Ik mag van mama niet met vreemde mensen chatten,laat staan afspreken, dus mama wilt eerst foto zienquote:Op maandag 20 juli 2015 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je al om 20:00 in Scheveningen zijn. We houden het bier vast voor je koud
Neem d'r mee.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik mag van mama niet met vreemde mensen chatten,laat staan afspreken, dus mama wilt eerst foto zien
Er is wel een kans op neerslag en erg harde wind zoals het er nu naar uitziet.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft er al iemand gedacht aan goed weer?
quote:
Die zijn op vakantiequote:
Ach, kan ook mooi zijn.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is wel een kans op neerslag en erg harde wind zoals het er nu naar uitziet.
Datquote:Op maandag 20 juli 2015 19:13 schreef K44S het volgende:
Die zijn op vakantie
Aan de andere kant, nieuwe mensen ontmoeten + een hossel proberen, is nooit verkeerd.
Is er een lijst van foksters om te hosselen? Die moet ik eerst zienquote:
De lijst is de lijst .... ik heb het net nog geupdatequote:Op maandag 20 juli 2015 19:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Is er een lijst van foksters om te hosselen? Die moet ik eerst zien
Ik heb het over de hossel lijst.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De lijst is de lijst .... ik heb het net nog geupdate
Oke, ik dacht aan een speciale hossellijstquote:Op maandag 20 juli 2015 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is de lijst ... er valt niets te hosselen wat er niet is
Gewoon alles wat los en vast zit proberen te hosselen.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Oke, ik dacht aan een speciale hossellijst
DIT klinkt beterquote:Op maandag 20 juli 2015 19:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon alles wat los en vast zit proberen te hosselen.
voor mij ook heur... naja bijna danquote:Op maandag 20 juli 2015 19:28 schreef K44S het volgende:
[..]
DIT klinkt beter
Heiligeneuk, ruim 2 uur reizen voor moi![]()
quote:
Ik twijfel om te gaan, ik heb zowel goede redenen om wel om niet te gaanquote:Op maandag 20 juli 2015 19:31 schreef MissMSX het volgende:
Volgende meet wordt vast weer wat centraler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |