Niets mis mee. Ik ben te lui om erop te lettenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een beetje een pauper dus als ik een paar euro kan besparen, dan doe ik dat
Pauperquote:Op zondag 28 juni 2015 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een beetje een pauper dus als ik een paar euro kan besparen, dan doe ik dat
Als de auto net zo duur is als de trein kies ik voor het eerste. Hou niet van lange treinreizen en je bent minder aan tijd gebonden. Die vrijheid vind ik wel prettigquote:Op zondag 28 juni 2015 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik let er helemaal niet op, niet dat ik de geldpest heb maar als ik een dagje uitga zeg maar dan zal het mij financieel aan mijn derričre roesten.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ik ben te lui om erop te letten
Maar dan niet drinkenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als de auto net zo duur is als de trein kies ik voor het eerste. Hou niet van lange treinreizen en je bent minder aan tijd gebonden. Die vrijheid vind ik wel prettig
Paar radlertjes als het mooi weer is en verder aan de icetea inderdaadquote:
Als ik met zo'n instelling een dagje wegga dan is meteen Den Haag uit de crisis geloof ik.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik let er helemaal niet op, niet dat ik de geldpest heb maar als ik een dagje uitga zeg maar dan zal het mij financieel aan mijn derričre roesten.
Bij mij is het probleem dat die dag net een dag na de salarisbetaling valt. Dan geef ik altijd mee geld uit dan nodigquote:Op zondag 28 juni 2015 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik met zo'n instelling een dagje wegga dan is meteen Den Haag uit de crisis geloof ik.
quote:Op zondag 28 juni 2015 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik met zo'n instelling een dagje wegga dan is meteen Den Haag uit de crisis geloof ik.
Funny, b'cause it is true.quote:
Mja die instelling hadden/hebben er meer, wat redelijk ehm... uiting vond in de bestellingen....quote:Op zondag 28 juni 2015 20:33 schreef Juup© het volgende:
Ik let er helemaal niet op, niet dat ik de geldpest heb maar als ik een dagje uitga zeg maar dan zal het mij financieel aan mijn derričre roesten.
Van de mensen die posten in dit topic ken ik alleen Cue persoonlijk. En die ken ik uiteindelijk ook weer via Fok.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:19 schreef Makrolon het volgende:
Vraagje, kenne jullie elkaar allemaal al? Of zijn er ook mensen zoals ik die komen die niemand kennen enzo?
Enne, gaat er ook iemand omgeving apeldoorn?
Lijkt me opzich wel gezellig.
Dat dramaquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:59 schreef HighLander het volgende:
Ik raad jullie aan om een strandtent uit te zoeken waar een van de meetinggangers zelf bij werkt. Dat voegt net iets extra's toe aan het volgende deel. En dan bij het afrekenen van het eten met de hele massa compleet van het stuk en stellig verbaasd te zijn over de "extra bakken patat" die op de bon terecht kwamen.
Was erg gezellig destijds in ieder geval, voor de meesten.
Toen had ik best wat geld overquote:Op maandag 29 juni 2015 11:11 schreef HighLander het volgende:
"kom we doen nog een shotje vodka erbij", is nooit iemand enorm gelukkig van geworden.... Feit dat dat ook per dienblad ging zegt wel genoeg.
Ik weet een meet waar een meisje in het park was achter gelatenquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij mag iedereen die zich een beetje weet te gedragen wel komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |