Als er meer waren met dat planquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat laatste had je zeker kunnen doen. Lekker eindigen in het afvoer putje van Stappend denk haag, het feest van sinterklaas en de gabors
Ik heb 1x gehad dat ik op een slaapzaal van 6 met 5 heren lag (dat slaapt niet prettig als je die heren niet kent) en 1x bleek in een hostel een of ander horror iets bezig te zijn (want ik vond overal bloed en melden bij de concierge was naja niet echt afdoende voor mijn "dit is wel schoongevoel"quote:Maar hoezo slechte ervaring met een hostel? Wel goed geslapen dus, en je zat vrij dicht bij het strand.
Het feest van sinterklaas.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat laatste had je zeker kunnen doen. Lekker eindigen in het afvoer putje van Stappend denk haag, het feest van sinterklaas en de gabors
Maar hoezo slechte ervaring met een hostel? Wel goed geslapen dus, en je zat vrij dicht bij het strand.
What happens at the meet, stays at the meet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:48 schreef Godshand het volgende:
Zijn er geen foto's? Of was Yvie Lu erbij?
Zeg ik, afvoerputjequote:
En anders was het wel weggewaaid.quote:Op woensdag 29 juli 2015 07:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
What happens at the meet, stays at the meet.
Heb wel pics maar niet met de mensen van de meet er opquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:48 schreef Godshand het volgende:
Zijn er geen foto's? Of was Yvie Lu erbij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |