Je kan helemaal geen bed in je tas stoppen (of de tas is heul groot)quote:Op zondag 26 juli 2015 19:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In een hotel te Scheveningen.... prima bed... had hem in mijn tas mee willen nemen
Hotel Corel lijkt mij altijd zo pauper van buitenquote:Op zondag 26 juli 2015 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nu Corel.... paar jaar terug in Carlton Beach... beide prima alleen Corel is goedkoper per nacht tenzij je een leuke deal krijgt
Laat miss weer een meet organiserenquote:
Toen ik een meet organiseerde was het ook prachtig weerquote:
Hehheh, nee, dat mag jij doenquote:Op zondag 26 juli 2015 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laten we jou maar geen efteling meet organiseren
Goed meetteam zijn we danquote:Op zondag 26 juli 2015 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen ik een meet organiseerde was het ook prachtig weer![]()
Jaquote:
Eftelingquote:Op zondag 26 juli 2015 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laten we jou maar geen efteling meet organiseren
Het ging mij puur om het slapen in een veilige omgeving. Een goedkopere optie was het hostel geweest, maar dan had ik op een slaapzaal moeten slapen en mijn ervaringen als ik dat in mijn eentje doe, zijn niet best (aka dan had ik beter gewoon, tot de 1ste trein weer gaat, kunnen doorfeestenquote:Op zondag 26 juli 2015 20:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hotel Corel lijkt mij altijd zo pauper van buitenMaar dank je wel
De zee was echt bruuut gaaf mooiquote:Op zondag 26 juli 2015 21:25 schreef DrMarten het volgende:
Ach, als je van storm houdt was het zaterdag ook prachtig weer
quote:Op maandag 27 juli 2015 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral om er in te zitten
Hihihi inzitten hihaho
Dat laatste had je zeker kunnen doen. Lekker eindigen in het afvoer putje van Stappend denk haag, het feest van sinterklaas en de gaborsquote:Op maandag 27 juli 2015 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het ging mij puur om het slapen in een veilige omgeving. Een goedkopere optie was het hostel geweest, maar dan had ik op een slaapzaal moeten slapen en mijn ervaringen als ik dat in mijn eentje doe, zijn niet best (aka dan had ik beter gewoon, tot de 1ste trein weer gaat, kunnen doorfeesten)
Als er meer waren met dat planquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat laatste had je zeker kunnen doen. Lekker eindigen in het afvoer putje van Stappend denk haag, het feest van sinterklaas en de gabors
Ik heb 1x gehad dat ik op een slaapzaal van 6 met 5 heren lag (dat slaapt niet prettig als je die heren niet kent) en 1x bleek in een hostel een of ander horror iets bezig te zijn (want ik vond overal bloed en melden bij de concierge was naja niet echt afdoende voor mijn "dit is wel schoongevoel"quote:Maar hoezo slechte ervaring met een hostel? Wel goed geslapen dus, en je zat vrij dicht bij het strand.
Het feest van sinterklaas.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat laatste had je zeker kunnen doen. Lekker eindigen in het afvoer putje van Stappend denk haag, het feest van sinterklaas en de gabors
Maar hoezo slechte ervaring met een hostel? Wel goed geslapen dus, en je zat vrij dicht bij het strand.
What happens at the meet, stays at the meet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:48 schreef Godshand het volgende:
Zijn er geen foto's? Of was Yvie Lu erbij?
Zeg ik, afvoerputjequote:
En anders was het wel weggewaaid.quote:Op woensdag 29 juli 2015 07:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
What happens at the meet, stays at the meet.
Heb wel pics maar niet met de mensen van de meet er opquote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:48 schreef Godshand het volgende:
Zijn er geen foto's? Of was Yvie Lu erbij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |