Denk dat we wel vastgeroest zitten hierquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:15 schreef Viro het volgende:
Ik ben er rond half zes, moet tot 17u werken
Stormloopmeetquote:
Wel plezier ende vertier daar?quote:
Mooi zo, doe iedereen maar de groetjesquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:37 schreef MissMSX het volgende:
Voor alle haters: het is hardstikke gezellig
Doe het zelfquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi zo, doe iedereen maar de groetjes
Daarom zit je op fok.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:37 schreef MissMSX het volgende:
Voor alle haters: het is hardstikke gezellig
Gaat zeker goed komenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:12 schreef DrMarten het volgende:
Zo eens zien of mijn autootje 2 passagiers ook overleefd. 2 uur terug knallen naar de goede kant van de IJssel
Dat maakt toch niet uit?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Geen idee met wie ik allemaal gepraat heb maar het was geen slechte meet.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
Het was gezellig.![]()
![]()
Poef opeens iedereen weg zo leek het wel.
Oh en faxie is een held. Met deze fucking storm gaan Kiten
Had je zoveel problemen? Ik had er wonderwel geenquote:
Ben uiteindelijk opgehaald met de autoquote:Op zondag 26 juli 2015 00:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Had je zoveel problemen? Ik had er wonderwel geen
Teringquote:Op zondag 26 juli 2015 00:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben uiteindelijk opgehaald met de auto
Anders zou ik pas om 00.58 thuis zijn
Save the best for last, right?quote:Op zondag 26 juli 2015 00:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ben thuis![]()
Ik vond het erg gezellig
Was tof je weer eens te zien manquote:Op zondag 26 juli 2015 00:35 schreef VitDijk88 het volgende:
Ik ben nu ook een klein kwartiertje thuis. Eerst even CherryLips bij Ede afgezet en yats in Westervoort. Toen zelf naar Huissen.
Vond het gezellig mensen. Ondanks ik van sommige mensen nog steeds de (FOK!-)namen niet meer weet
Nogmaals bedankt voor de liftquote:Op zondag 26 juli 2015 00:35 schreef VitDijk88 het volgende:
Ik ben nu ook een klein kwartiertje thuis. Eerst even CherryLips bij Ede afgezet en yats in Westervoort. Toen zelf naar Huissen.
Vond het gezellig mensen. Ondanks ik van sommige mensen nog steeds de (FOK!-)namen niet meer weet
Komt doordat je vroeg weg was. Mini meet gaat door in Enschede!quote:Op zondag 26 juli 2015 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Was wel meer lafjes dan ik verwacht had![]()
Ik had het over de windquote:Op zondag 26 juli 2015 01:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komt doordat je vroeg weg was. Mini meet gaat door in Enschede!
met mij en Hostiquote:Op zondag 26 juli 2015 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had het over de wind![]()
Met wie meet je?
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 26 juli 2015 01:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
met mij en Hosti
Zo'n biertje smaakt wel erg lekker na zo'n eind rijden.
Dan was ik bij een andere mini meet.quote:
Neuh!quote:
Veel plezier!quote:
Jij was wel de goede moederhen hoorquote:
Het was JUIST gezellig zonder duquote:Op zondag 26 juli 2015 11:19 schreef K44S het volgende:
Ik geloof er allemaal geen ruck van. Hoe kan het nou gezellig zijn zonder moi
Tss, meteen zo agressiefquote:
Ik ben geen ochtend mensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Insgelijksquote:
Kusje op je neus.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Zo, eindelijk thuis.
Brak als de neten, maar goed, je moet er iets voor over hebben.
bwehehehe.quote:
Nog wat gekocht?quote:Op zondag 26 juli 2015 17:14 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben ondertussen ook weer thuis. Geen hoofdpijn, gewekt door de meeuwen dus niet echt uitgeslapen, maar na rustig ontbeten te hebben met o.a. 2 kopjes leut, even naar het strand gelopen (en de pier bekeken in het zonnetje) en toen de Primark open ging ben ik daar nog gaan shoppen.
#toffemeet#zonstrand#shopperdeshop
Jij bent echt een Engelquote:Op zondag 26 juli 2015 17:14 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben ondertussen ook weer thuis. Geen hoofdpijn, gewekt door de meeuwen dus niet echt uitgeslapen, maar na rustig ontbeten te hebben met o.a. 2 kopjes leut, even naar het strand gelopen (en de pier bekeken in het zonnetje) en toen de Primark open ging ben ik daar nog gaan shoppen.
Is weer eens wat anders he, van Nijmegen naar Den Haag naar Henge Enschede in een dagje, raak je de weg zomaar kwijt.quote:
Waar heb je geslapen?quote:Op zondag 26 juli 2015 17:14 schreef -Engel- het volgende:
Dat snap ik, maar was benieuwd waarquote:Op zondag 26 juli 2015 19:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In een hotel te Scheveningen.... prima bed... had hem in mijn tas mee willen nemen
Nu Corel.... paar jaar terug in Carlton Beach... beide prima alleen Corel is goedkoper per nacht tenzij je een leuke deal krijgtquote:Op zondag 26 juli 2015 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar was benieuwd waar
Woon zelf in Scheveningen. Geen idee welke hotels goed zijn. Slaap er nooitwel handig te weten als er vrienden naar Scheveningen komen, vandaar de vraag.
Je kan helemaal geen bed in je tas stoppen (of de tas is heul groot)quote:Op zondag 26 juli 2015 19:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In een hotel te Scheveningen.... prima bed... had hem in mijn tas mee willen nemen
Hotel Corel lijkt mij altijd zo pauper van buitenquote:Op zondag 26 juli 2015 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nu Corel.... paar jaar terug in Carlton Beach... beide prima alleen Corel is goedkoper per nacht tenzij je een leuke deal krijgt
Laat miss weer een meet organiserenquote:
Toen ik een meet organiseerde was het ook prachtig weerquote:
Hehheh, nee, dat mag jij doenquote:Op zondag 26 juli 2015 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laten we jou maar geen efteling meet organiseren
Goed meetteam zijn we danquote:Op zondag 26 juli 2015 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen ik een meet organiseerde was het ook prachtig weer![]()
Jaquote:
Eftelingquote:Op zondag 26 juli 2015 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laten we jou maar geen efteling meet organiseren
Het ging mij puur om het slapen in een veilige omgeving. Een goedkopere optie was het hostel geweest, maar dan had ik op een slaapzaal moeten slapen en mijn ervaringen als ik dat in mijn eentje doe, zijn niet best (aka dan had ik beter gewoon, tot de 1ste trein weer gaat, kunnen doorfeestenquote:Op zondag 26 juli 2015 20:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hotel Corel lijkt mij altijd zo pauper van buitenMaar dank je wel
De zee was echt bruuut gaaf mooiquote:Op zondag 26 juli 2015 21:25 schreef DrMarten het volgende:
Ach, als je van storm houdt was het zaterdag ook prachtig weer
quote:Op maandag 27 juli 2015 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral om er in te zitten
Hihihi inzitten hihaho
Dat laatste had je zeker kunnen doen. Lekker eindigen in het afvoer putje van Stappend denk haag, het feest van sinterklaas en de gaborsquote:Op maandag 27 juli 2015 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het ging mij puur om het slapen in een veilige omgeving. Een goedkopere optie was het hostel geweest, maar dan had ik op een slaapzaal moeten slapen en mijn ervaringen als ik dat in mijn eentje doe, zijn niet best (aka dan had ik beter gewoon, tot de 1ste trein weer gaat, kunnen doorfeesten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |