Zou in de loop van de middag beter worden. Gok dat we het ergste wel bijna gehad hebbenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En daarom ben ik met de trein![]()
Nou ja, ik ben er nog niet en moet ook nog terug natuurlijk.
Damn. Waar zijn jullie inmiddels?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja diverse wegen zijn dicht of half dicht
Tik'em aanquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Er waaide net op het station wel een hap zand m'n gezicht en vooral m'n ogen en mond in.
Armageddonquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:34 schreef Californium het volgende:
[..]! In Grunn was het stralend zonnig. Ik ben beetje bang om de trein uit te stappen want geen idee wat ik kan verwachten
Zoiets denk ik jaquote:
Bijna bij de Bodegraven en er komen enkel files aan. Want á12 is dicht en a4 ook...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Damn. Waar zijn jullie inmiddels?
Binnendoor via Voorburg.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bijna bij de Bodegraven en er komen enkel files aan. Want á12 is dicht en a4 ook...
Iemand tips?
A20 richting Rotterdam en dan A13? Of zijn jullie daar al voorbij?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bijna bij de Bodegraven en er komen enkel files aan. Want á12 is dicht en a4 ook...
Iemand tips?
Als je er nog op tijd af kunt kun je via Alphen ad Rijn --> Voorschotenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iemand tips?
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Gaan nu bij nieuwe brug eraf boven Bodegraven langs
Dan inderdaad Alphen ad Rijn ( N11 ) richting Leiden aanhouden, dan kun je bij Zoeterwoude-Rijndijk de E19 richting Leidschendam pakken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Gaan nu bij nieuwe brug eraf boven Bodegraven langs
quote:
Ik vertrek zo naar t station. Bij binnenkomst, blauwe jurk, hoge hakken, bruin geblokte jas.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:58 schreef Californium het volgende:
Den haag gehaald. 2 minuten vertraging. En volgens mij moest ik het verst komen. Tot over een uurtje ofzo
Hij rijdt?quote:
Oha ja, kan natuurlijk ook. Vanaf halte Kneuterdijk.quote:
Even zwaaien jongensquote:
Nee joh schatquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Tegen de tijd dat ik er ben kan ik weer naar huis
Er schijnt net een of ander plein afgesloten te zijn. Ik ben onderweg! Dus niet weggaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:42 schreef MissMSX het volgende:
Tram schijnt wel te rijden zeggen de mensen die hem genomen hebben
We blijven waar we zijn hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er schijnt net een of ander plein afgesloten te zijn. Ik ben onderweg! Dus niet weggaan.
we zagen hier trams rijden. Dus moet goedkomenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er schijnt net een of ander plein afgesloten te zijn. Ik ben onderweg! Dus niet weggaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |