Bijgewerkte lijst (20-7-2015: 22:17):quote:De Dagkaart is geldig tot het einde van de normale dienstregeling van die dag. Dus je kan de laatste tram 15 richting Nootdorp terugnemen. Deze vertrekt iets na 24:00 uur uit het centrum van Den Haag en komt iets voor half één aan bij halte Laan van 's Gravemade. Let op: de uitrijkaart is geldig op de dag van aankoop tot 24:00 uur. Dus kom je na 24:00 uur terug op het parkeerterrein, dan moet je een nieuwe uitrijkaart kopen om met de auto het parkeerterrein te kunnen verlaten.
http://www.scheveningenlive.nl/live-weer-scheveningen/quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:02 schreef -Engel- het volgende:
Nu heb ik het over het algemeen stikheet dus de vraag is nu.... ga ik nu wel of niet een hoodie aantrekken of laat ik het bij een vest, jas en sjaal?
ik ook...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:07 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, helemaal klaar ervoor. Al vertrek ik pas om 1 uur hier
Iets laterquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:07 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, helemaal klaar ervoor. Al vertrek ik pas om 1 uur hier
Da's die KNRM boot toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:18 schreef Samzz het volgende:
Ik zou ook niet weten waarom strandtenten dicht zouden zijn. Hier in Zeeland is ook alles open en knalde Prinses Maxima ook gewoon door de golven.
Je moet de schoonheid van het strand met dit weer niet onderschatten, Mobloquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Goeie dag voor een strandmeet wel!
Niet een half uur eerder? Of nog steeds dezelfde tijd op CS?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:21 schreef Solique het volgende:
2 uur weg, 3 uur daar. Maar moet nog het centrum in hier maar regent hier al flink sinds ik wakker ben
Ik ben Scheveningsequote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet de schoonheid van het strand met dit weer niet onderschatten, Moblo.
Ben er dan nog dezelfde tijdquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet een half uur eerder? Of nog steeds dezelfde tijd op CS?
Topquote:
Yayquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben Scheveningseen heb jaren als strandwacht gewerkt daar! Ik vind het prachtig!
hoelaat zijn julie op cs?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet een half uur eerder? Of nog steeds dezelfde tijd op CS?
De dagen met badgasten zijn het minst mooiquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben Scheveningseen heb jaren als strandwacht gewerkt daar! Ik vind het prachtig!
Kwart over twee. Maar ik moet nog eerst naar m'n hotel.quote:
Voor mij niet. Ik woon aan het strand. En thanks!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het nu zo ver weg Is. Veel plezier!
Ik skip die wandeling en ga gelijk aan het bierquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:42 schreef BrandX het volgende:
*zwaait vanaf kijkduin
veel plezier, heerlijk weer voor een uitwaaistrandwandeling en daarna heerlijk aan het bier en satéschotel
Sol voor half 3, ik na half 3. Ik kom om 14:37 aan als alles meezit.quote:
Dan zie ik je daarquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sol voor half 3, ik na half 3. Ik kom om 14:37 aan als alles meezit.
ook nooit verkeerdquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik skip die wandeling en ga gelijk aan het bier
quote:
Zondequote:
Te veel regenquote:
Ik vind de wind ook niet zo'n ramp inderdaad maar de regenquote:
Ik mocht nietquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonde. Ik ben vanochtend nog nooit zo snel thuis gekomen
.
Zo erg ja?quote:
En daarom ben ik met de treinquote:
Ja diverse wegen zijn dicht of half dichtquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo erg ja?
Ik heb over een half uur Den Haag bereikt. Tot nu toe zonder vertraging *klopt af*. totale reistijd 2 uur en 40 minuten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |