Bijgewerkte lijst (20-7-2015: 22:17):quote:De Dagkaart is geldig tot het einde van de normale dienstregeling van die dag. Dus je kan de laatste tram 15 richting Nootdorp terugnemen. Deze vertrekt iets na 24:00 uur uit het centrum van Den Haag en komt iets voor half één aan bij halte Laan van 's Gravemade. Let op: de uitrijkaart is geldig op de dag van aankoop tot 24:00 uur. Dus kom je na 24:00 uur terug op het parkeerterrein, dan moet je een nieuwe uitrijkaart kopen om met de auto het parkeerterrein te kunnen verlaten.
hij verscheen niet automatisch in m'n AT nee.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Graag gedaan. klopt het trouwens dat ie niet automatisch linkt naar het 1ste deel
ik heb in feedback een melding gedaan.... of had dat een TR dienen te zijn?quote:Op maandag 20 juli 2015 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hij verscheen niet automatisch in m'n AT nee.
Nee joh, ik kan zaterdag niet omdat ik al ergens naartoe gaquote:
Yeahquote:Op maandag 20 juli 2015 20:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee joh, ik kan zaterdag niet omdat ik al ergens naartoe gaMisschien dat ik de volgende keer wel aanwezig kan zijn
Bijna net zo triest als reageren in een topic enkel om te zeiken op FOK!ers die elkaar eens willen ontmoeten. Bijna.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:59 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
Dit soort meetings zijn behoorlijk triest. De mensen die hier op afkomen hebben zelf geen sociaal contact en gaan dan met hun internetvriendjes afspreken.
waarom maakt jou dat wat uit. Ben je geconfronteerd?quote:Op maandag 20 juli 2015 20:59 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
Dit soort meetings zijn behoorlijk triest. De mensen die hier op afkomen hebben zelf geen sociaal contact en gaan dan met hun internetvriendjes afspreken.
Kom je ook?quote:Op maandag 20 juli 2015 20:59 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
Klopt, wanneer spreken we af?quote:Op maandag 20 juli 2015 20:59 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
Ik zie je nummer wel in mijn DM tegemoet.quote:
Ja, Jij zekerquote:Op maandag 20 juli 2015 21:07 schreef Viro het volgende:
Mag ik zaterdag ook ff komen buurten? Kan niet lang blijven ivm trouwerij van nicht
Ik kom zeker, ben toch in de buurt vanwege werk.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, Jij zeker
En vast gefeliciteerdIk heb je op misschien erbij zet of kom je zeker langs?
lalala voor elkaarrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 20 juli 2015 21:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kom zeker, ben toch in de buurt vanwege werk.
Jij bent zeker de gangmaker of feestjes.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:59 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
donequote:Op maandag 20 juli 2015 21:59 schreef K44S het volgende:
[..]
Jij bent zeker de gangmaker of feestjes.
Zet mij maar onder: Misschien
sorry, maximaal 1 hosselaar per meet.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil ook komen maar alleen als er lekkere foksters zijn
Tuurlijk zijn die erquote:Op maandag 20 juli 2015 22:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Je weet dat het vandaag pas maandag is? Er kan een hoop veranderen aan een weerbericht in 5 dagen. Bovendien, wie zegt dat het niet leuk kan worden als de zon niet schijnt?quote:Op maandag 20 juli 2015 23:23 schreef Makrolon het volgende:
Het word mega slecht weer, ik zou het een weekeind verzetten! :p
Sorryquote:Op maandag 20 juli 2015 22:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Ouderwets.
De internetheld die komt melden dat het triest is, HGA, de Heinekenhater (die het verschil echt niet proeft, maar het staat zo lekker mans).
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:22 schreef MissMSX het volgende:
Allemaal jaloers omdat ze niet uitgenodigd zijn
Heinken of niet, jij zou toch al niet komen, wantquote:
En dat heb ik zelfs nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heinken of niet, jij zou toch al niet komen, wantDen Haag
En de eeuwige moraalridder die het altijd beter weet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Ouderwets.
De internetheld die komt melden dat het triest is, HGA, de Heinekenhater (die het verschil echt niet proeft, maar het staat zo lekker mans).
Als ik ik zaterdag niets te doe had was ik dus wel gekomen, al is het maar om Den Haag wat beschaafder te makenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heinken of niet, jij zou toch al niet komen, wantDen Haag
"Keeping targets low and minimal, for they are the most realistic to complete."quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik ik zaterdag niets te doe had was ik dus wel gekomen, al is het maar om Den Haag wat beschaafder te maken
Tegen de tijd dat het 0.00 is boeit je dat echt niet meer...quote:Op maandag 20 juli 2015 22:47 schreef K44S het volgende:
Shit, haal mij er maar weer vanaf.
Ik zie nu de terug reis, en dat is t.o.v de tijd van blijven niet leuk.
Als ik om 00:00 weer weg ga, ben ik pas 4 uur thuis
Met HW? Dan wordt mij muziek opgedrongen die hij uit een van zijn vele (oversized) binnenzakken tevoorschijn tovert als zijnde een wandelende Apple vertegenwoordiger waar ik niet op zit te wachtenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:01 schreef HighLander het volgende:
[..]
"Keeping targets low and minimal, for they are the most realistic to complete."
Maar hell, alleen al bier hakken met HW is al een uitstekende reden om te gaan zuipen in scheveningen an sichself...
Kan je nagaan hoeveel betere redenen er dan nog overblijven met de rest van de lijst....
Ik zei niet dat er geen enkele reden mogelijk was om niet te gaan hequote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Met HW? Dan wordt mij muziek opgedrongen die hij uit een van zijn vele (oversized) binnenzakken tevoorschijn tovert als zijnde een wandelende Apple vertegenwoordiger waar ik niet op zit te wachten
Nee hoor ik had in januari al 25 juli besproken om wat te gaan doen, en dat vind ik belangrijker dat de meet
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:08 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik zei niet dat er geen enkele reden mogelijk was om niet te gaan heWas geen kritiek/aanval op jou
En ach... overlappende muzieksmaak genoeg tenzij die compleet van het padje af is t.o.v. van 10 jaar terug. En verder ben ik erg blij met mijn op maat gegoten oordoppen, dus die kan ik je voor dergelijke situaties allerhartelijkst aanbevelen.
Ik wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:03 schreef HighLander het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het 0.00 is boeit je dat echt niet meer...
Tip 2: regel iemand die dezelfde kant op moet en ook het meerendeel van het traject met je mee terug reist.
[edit]![]()
![]()
Tip 3: Regel een fucking overnachtingsplek.
Boos....quote:
Ik wist niet dat je boos werd?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:08 schreef HighLander het volgende:
[..]
Boos....... ?
[sarcasm on]
Tering dat nieuwe beleid werpt nu al zijn vruchten af, 'een hele lichting mietjes watjes'..
[sarcasm off]
Niet boos, ben je mal. Als je dat daar al in ziet zou ik eigenlijk uberhaupt de hele, wat zeg ik iedere, meeting ten zeerste afraden, eigenlijk de deur uit of welke vorm van communicatie dan ook per direct vermijden...
[[Wat wellicht een beetje tegen de bedoeling van meetings van dit subforum ingaat, denk ik, mogelijk]]
Ik geef gewoon enkele goedbedoelde, met de jaren verzamelde wijze lessen (kuch), opgedane inzichten (braak), danwel goedbedoelde (al dan niet constructieve) suggesties om je met je dilemma van '4 uur reizen' te helpen.... Boos...pffff
[sarcasm really off]
Eerder teleurgesteld![]()
[ crahaaaap]
Uberhaupt 4 uur reizen, so ff-ing what.
"dan vind je het niet de moeite waard, prima dat mag..Regel je over een paar weken een nieuwe meet in schubkutterveen, inclusief overnachtingsplekken op de hooizolder. Kom ik ook! En kan Samzz Boris ook nog eens meenemen."
Condooms?quote:
Geen nat zandquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
Want in Utrecht gaat het niet regenen![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:03 schreef Cue_ het volgende:
Ik zeg verplaatsen qua locatie
Utrecht een optie?
Opzich is er wel wat plek overdekt binnen en op de veranda, als het echt slecht weer is zal het er niet al te druk zijn denk ik, dus dan kan je er wel terecht met zoveel mensen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:22 schreef Samzz het volgende:
Neem aan dat het gewoon Scheveningen blijft, toch? Want dan ga ik een hotelletje boeken.
Wij hebben gewoon het geluk dat in de periode wat wij komen, het gewoon niet regentquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich is er wel wat plek overdekt binnen en op de veranda, als het echt slecht weer is zal het er niet al te druk zijn denk ik, dus dan kan je er wel terecht met zoveel mensen.
Dat zou helemaal mooi zijn, maar zou toch even een backup-plan makenquote:Op woensdag 22 juli 2015 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon het geluk dat in de periode wat wij komen, het gewoon niet regent.
Niet beschikbaar de zaterdagquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:05 schreef DrMarten het volgende:
Hhmmm spoordeel heeft ook een aardige aanbieding voor treinreis en hotelovernachting in Den Haag... Twijfel twijfel
Dus we gaan nog steeds naar tora boraquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:08 schreef MissMSX het volgende:
Genoeg binnenruimte inderdaad. Lekker bij de kachel zitten.
.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:23 schreef El_Thijs het volgende:
Dan erbij ik kom dus ik neem de zon mee
Gelukkig dat jij dan niet komt. Kan je in de regen en wind vanuit het strandje waar jij aan het surfen bent ons uitlachen.quote:
Ik zie jou niet op de lijstquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij dan niet komt. Kan je in de regen en wind vanuit het strandje waar jij aan het surfen bent ons uitlachen.![]()
*zucht*
quote:
Dan nog kom ik gewoon.quote:
Kom met de trein en tramquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:19 schreef MissMSX het volgende:
Nog een voordeel: voldoende parkeerplekken
Als ik kom, denk ik dat ik toch de trein pak. Ik heb het niet zo op lange treinreizen en ga dan liever met de auto, maar 25,50 voor een retourtje 1e klas is wel erg aantrekkelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:19 schreef MissMSX het volgende:
Nog een voordeel: voldoende parkeerplekken
Of gewoon iemand lief aankijken en het meereiskaartje van de NS gebruikenquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik kom, denk ik dat ik toch de trein pak. Ik heb het niet zo op lange treinreizen en ga dan liever met de auto, maar 25,50 voor een retourtje 1e klas is wel erg aantrekkelijk.
Als je op die 40% korting doelt, dan ben ik voor een 2e klas reis nog steeds meer kwijt dan wanneer ik voor die spoordeelaanbieding gaquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of gewoon iemand lief aankijken en het meereiskaartje van de NS gebruiken
/sloebermode
Nee dat is samenreiskorting.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je op die 40% korting doelt, dan ben ik voor een 2e klas reis nog steeds meer kwijt dan wanneer ik voor die spoordeelaanbieding ga
49 Euro voor een retourtje normaal gesproken
Daarom had ik eerst ook in mijn hoofd om gewoon met de auto te gaan, ben ik ook 50 euro aan benzine kwijt en veel flexibelen qua tijden.
Die kan ik dan online weer niet vinden. Maar ik ga gewoon voor die la place aanbieding denk ik. Met meereiskaartje ben je altijd weer afhankelijk van anderen en ik ben nogal gehecht aan mijn vrijheid met zulk soort dingen, gewoon weg kunnen wanneer ik weg wil enzoquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is samenreiskorting.
Ik bedoel het meereiskaartje uit het NS Spoordeelboekje
Helemaal prima.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
en/of
[ afbeelding ]
Is wel te doen natuurlijk.
Daarom zat ik naar die hotelovernachting te kijken, maar die is zaterdag niet beschikbaar.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:01 schreef Cue_ het volgende:
Zit net te kijken, net voor 23 de laatste trein. Beetje jammer.
En dan moet je ook nog eerst naar Den Haag CS.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:01 schreef Cue_ het volgende:
Zit net te kijken, net voor 23 de laatste trein. Beetje jammer.
Ahwquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet voor het donker weer thuis zijn
Indeedquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:14 schreef aeque het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog eerst naar Den Haag CS.
Uiteraardquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zo, overnachting is geregeld.
Wat is dat voor actie?quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik kom, denk ik dat ik toch de trein pak. Ik heb het niet zo op lange treinreizen en ga dan liever met de auto, maar 25,50 voor een retourtje 1e klas is wel erg aantrekkelijk.
Zo te lezen iedereen gewoon redelijk netjes op tijd terug naar huisquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik blijf alleen niet te lang want kom om in het werk
Weinig keuze, 0:20 is de laatste optie en dan ben ik al 1 uur onderweg, trein later doet er dik 1,5 uur overquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo te lezen iedereen gewoon redelijk netjes op tijd terug naar huis
En ook NS werkzaamheden zag ikquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weinig keuze, 0:20 is de laatste optie en dan ben ik al 1 uur onderweg, trein later doet er dik 1,5 uur over.
Gewoon ergens blijven slapen? Tussen MissMsx en Airwin in b.v.?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weinig keuze, 0:20 is de laatste optie en dan ben ik al 1 uur onderweg, trein later doet er dik 1,5 uur over.
Ook dat, maar goed, vanaf 15:00 is het ook wel laat zatquote:
Preciesquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat, maar goed, vanaf 15:00 is het ook wel laat zat.
Dat is die La Place actie, 18 Euro voor 2e klas en koffie en gebak. 25,50 voor 1e klas. Stad naar keuze.quote:
Printenquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:19 schreef Cue_ het volgende:
Is dat zo'n ding dat je moet printen of kan t ook op de chip?
Dat soort acties is altijd printen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:19 schreef Cue_ het volgende:
Is dat zo'n ding dat je moet printen of kan t ook op de chip?
Dit ja. Even kijken wat voor mij het beste uitkomt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo te lezen iedereen gewoon redelijk netjes op tijd terug naar huis
Supermarkt, bibliotheek . . .quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jewel, maar dan moet ik vrijdag al weten dat ik ga. En dat zit er niet in
Nog nooit een printer in de supermarkt gezienquote:
Wow echt? Hier staat in iedere supermarkt zo'n kopieerapparaat waar je ook een USB-stick in kan proppen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nog nooit een printer in de supermarkt gezienWas ook maar gewoon een vraag of het tegenwoordig anders was met dergelijke acties.
Aah ok, daar let ik dan weer niet op. Dingen waren vroeger altijd kapot als je ze nodig hadquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:33 schreef Watertornado het volgende:
Wow echt? Hier staat in iedere supermarkt zo'n kopieerapparaat waar je ook een USB-stick in kan proppen.
Vroeger....quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah ok, daar let ik dan weer niet op. Dingen waren vroeger altijd kapot als je ze nodig had
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow echt? Hier staat in iedere supermarkt zo'n kopieerapparaat waar je ook een USB-stick in kan proppen.
Windkracht 9, storm.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef HeatWave het volgende:
Weercijfer 2, dat wordt niet alleen slecht weer, dat wordt afzien.
Je hoeft niet buiten te zitten he?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Windkracht 9, storm.
Ik blijf dus waarschijnlijk thuis.
Met dat soort weer kan ik beter binnen blijven, ik bespaar jullie het gezeur.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hoeft niet buiten te zitten he?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met dat soort weer kan ik beter binnen blijven, ik bespaar jullie het gezeur.And this is why you need feminismSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
wind door je haarquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:20 schreef MissMSX het volgende:
Windkracht 9? Waar lees je dat?
Ik zie 4 staan. In de praktijk vaak 5 dan.
Lekker uitwaaien op de pier
Gaat leuk worden, jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:20 schreef MissMSX het volgende:
Windkracht 9? Waar lees je dat?
Ik zie 4 staan. In de praktijk vaak 5 dan.
Lekker uitwaaien op de pier
Met lood in je schoenen naar een meet gaan...quote:
Aan m'n jurk, tegen opwaaienquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met lood in je schoenen naar een meet gaan...
Haha, van die tafelkleed hangersquote:
Zullen de mannen erg vindenquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Windkracht 9, storm.
Ga je maar voor me zitten, zit je uit de windquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Windkracht 9, storm.
Ja klopt ik heb jou wel eens gemeet. Van de overige ken ik ook wel een aantalquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:55 schreef VitDijk88 het volgende:
Echt typisch FOK!, excuses verzinnen dat ze toch niet willen komen. Wat een stel schijterds ook allemaal he (behalve de mensen die het echt menen). Ik mot vanuit het oosten komen, maar voor mij is het een tijd geleden dat ik naar een meeting ben geweest. Ik zal vele nieuwe gezichten zien, maar ook enkele bekenden (toch Martijn en Thijs?). Of het nou windkracht 10 is of 33 graden, mij zul je zeker zien!
uh ik, denk ikquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Samzz het volgende:
Toevallig iemand die ook over Zoetermeer reist?
M'n topografie is echt waardeloosquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Samzz het volgende:
Kan er wel langs maar trein stopt er nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Samzz het volgende:
hmmm misschien toch maar een hotelovernachting erbij zoekenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:06 schreef Samzz het volgende:
Ik kom ook 100%. Niet om drie uur, trouwens. Ietsje later.
Ja, dat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan er wel langs maar trein stopt er niet
I didquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm misschien toch maar een hotelovernachting erbij zoeken
Zeg even waar, dan kom ik FOK!ers spottenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Hahaha grappig dit.. ik werk zelf met een andere fokker op Scheveningen die dag.. kijken of ik fokkers kan spotten.
Hahahaha tjaaaaaaaaah, zal ik nog even over nadenken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg even waar, dan kom ik FOK!ers spotten.
Met al die hipsters tegenwoordig wel weer een hele goede vermommingquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:49 schreef HighLander het volgende:
Eigenlijk zitten juup en ik iid ook gewoon met een nep baard en pruik aan de overkant van de ruimte overmorgen.![]()
Afgezien daarvan allemaal heul veel plezier !
Als je iemand ziet die op Blaudzun lijkt zal het Juup wel zijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met al die hipsters tegenwoordig wel weer een hele goede vermomming
Je kan ook te ver gaan he..quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met al die hipsters tegenwoordig wel weer een hele goede vermomming
Lekker uitwapperen met Samzz haar jurkquote:
Mocht je met de auto gaan, mag ik dan mee?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:28 schreef DrMarten het volgende:
Ik denk dat ik toch met de auto die kant op kachel
quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:49 schreef HighLander het volgende:
Eigenlijk zitten juup en ik iid ook gewoon met een nep baard en pruik aan de overkant van de ruimte overmorgen.![]()
Afgezien daarvan allemaal heul veel plezier !
quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je iemand ziet die op Blaudzun lijkt zal het Juup wel zijn
Hoeveel kilo tafelkleedgewichtjes zou ze eraan moeten hangen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 06:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker uitwapperen met Samzz haar jurk
Ach, we overleven het wel met zijn allenquote:
Allicht welquote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, we overleven het wel met zijn allen
Dodgeball voor gevorderdenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:34 schreef MissMSX het volgende:
Of niet. Omwaaiende voorwerpen op je harses
Wel treurig als je verliest en eindigt op een FOK!-meetquote:
Die komen toch eerst op mij terechtquote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:34 schreef MissMSX het volgende:
Of niet. Omwaaiende voorwerpen op je harses
Neem je motorhelm meequote:
quote:
Zaterdag?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik even een stukje ga wandelen en uitwaaien
Tenzij het regent.
Gewoon doen als het kanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik even een stukje ga wandelen en uitwaaien
Tenzij het regent.
moet kunnen denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mocht je met de auto gaan, mag ik dan mee?
(mocht ik mee kunnen)
Ga maar achter mij staan dan Vittiequote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:25 schreef VitDijk88 het volgende:
Romantische strandwandeling met al het zand dat in je ogen komt
Als jij wil mag je gaan zwemmenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:40 schreef RIVDSL het volgende:
Even voor de zekerheid, want ik wil niet de enige zijn die zonder staat. Nemen jullie zwemkleding mee?
En na afloop wordt je niet thuisgebrachtquote:
Ik kom op de fiets hoor. Bandjes op spanning, ANWB-pas mee, dat welquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:22 schreef DrMarten het volgende:
Tank vol, bandjes op spanning, nieuwe ruitenwisserbladen, ANWB-pasje op zak.... We gaan iig een poging wagen de storm te trotseren
200 km tegen een storm in fieten durf ik niet aanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kom op de fiets hoor. Bandjes op spanning, ANWB-pas mee, dat wel
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Oh leuk, een meet die me wel wat lijkt
(ik kan niet)
Nicequote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:22 schreef DrMarten het volgende:
Tank vol, bandjes op spanning, nieuwe ruitenwisserbladen, ANWB-pasje op zak.... We gaan iig een poging wagen de storm te trotseren
Volgens mij hebben we dat niet nodig....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:40 schreef RIVDSL het volgende:
Even voor de zekerheid, want ik wil niet de enige zijn die zonder staat. Nemen jullie zwemkleding mee?
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:22 schreef DrMarten het volgende:
Anders is er vast iemand met een auto die je weg wil brengen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kom op de fiets hoor. Bandjes op spanning, ANWB-pas mee, dat wel
Naaktstrand?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dat niet nodig....
Auto? Neequote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders is er vast iemand met een auto die je weg wil brengen.
Niet wegwaaien he?
Jij hosselt een chick en overnacht in het Kurhaus natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:42 schreef HeatWave het volgende:
Voorlopig lijkt het vooral in de avonduren los te gaan, dus naar de meet komen is goed te doen, vervolg boeit niet.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hosselt een chick en overnacht in het Kurhaus natuurlijk
En anders ff laten weten, pik ik je wel op onderwegquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Auto? Nee
Tram als het echt niet gaat, maar liever toch gewoon fietsen hoor
De enige juiste instellingquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:42 schreef HeatWave het volgende:
Voorlopig lijkt het vooral in de avonduren los te gaan, dus naar de meet komen is goed te doen, vervolg boeit niet.
Amersfoort Utrecht is beterquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:50 schreef DrMarten het volgende:
ff vraagje voor de ervaringsdeskundigen. Wat rijdt handiger vanuit het oosten? Via Amersfoort-Utrecht of van Apeldoorn richting Arnhem en dan Ede-Utrecht?
Qua afstand maakt het nauwelijks uit iig.
ah doorzakken in Crazy Piano's dus !quote:
ik meestal via utrecht en zo door, maar ja ik zit dan ook in A'foort...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:50 schreef DrMarten het volgende:
ff vraagje voor de ervaringsdeskundigen. Wat rijdt handiger vanuit het oosten? Via Amersfoort-Utrecht of van Apeldoorn richting Arnhem en dan Ede-Utrecht?
Qua afstand maakt het nauwelijks uit iig.
Staat bij mij wel op de agenda.....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:11 schreef HighLander het volgende:
[..]
ah doorzakken in Crazy Piano's dus !
Sowieso via Utrecht, alleen kun je Utrecht van hieruit op 2 manieren benaderenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik meestal via utrecht en zo door, maar ja ik zit dan ook in A'foort...
ik voel me een beetje dommigquote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sowieso via Utrecht, alleen kun je Utrecht van hieruit op 2 manieren benaderen
Ik hou wel gewoon Amersfoort aan, tenzij de filemeldingen aangeven dat dat niet handig is
Ik vind dat niksquote:
Ik niet hoor. Ik ga in een hoekje zitten autisten.quote:
Ik zit in de andere hoekquote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ga in een hoekje zitten autisten.
Je gaat niet eens naar ons kijken dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ga in een hoekje zitten autisten.
Misschien stiekemquote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gaat niet eens naar ons kijken dan?
Het is hier binnen een uur al hard aangetrokken. Net nog windstil op mijn balkon, maar nu wel echt te voelen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:42 schreef VitDijk88 het volgende:
[..]
Hopelijk niet letterlijk vanmiddag
Af en toe over de rand van je boek glurenquote:
Mien Paulusmaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is hier binnen een uur al hard aangetrokken. Net nog windstil op mijn balkon, maar nu wel echt te voelen.
En aan de andere kant gaan de bomen ook steeds harder heen en weer, dus stormen gaat het
Roeping gemistquote:
Oh ja, boek. Wel handig voor onderwegquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Af en toe over de rand van je boek gluren
Hier waaien de bomen ook al lekker heen en weerquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:42 schreef ook_gek het volgende:
Lokale melding, het stormt al flink hier. Harde ruk winden maar nog wel droog. Als je op de fiets komt wens ik je veel succes
Einde bericht uit scheveningen op 2min lopen van het strand. Oh en hier kan je het allemaal zelf bekijken
http://www.scheveningenlive.nl/surf-webcam/
Toch geen 50 shades he?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, boek. Wel handig voor onderweg.
doe voorzichtigquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier waaien de bomen ook al lekker heen en weer
En ik ga op de fiets ja
quote:
Wel gaafquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:42 schreef ook_gek het volgende:
Lokale melding, het stormt al flink hier. Harde ruk winden maar nog wel droog. Als je op de fiets komt wens ik je veel succes
Einde bericht uit scheveningen op 2min lopen van het strand. Oh en hier kan je het allemaal zelf bekijken
quote:Het KNMI heeft een weeralarm afgegeven voor de westkust. Voor de provincies Zeeland, Zuid-Holland en Noord-Holland geldt zaterdag code rood.
quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
A leuk, trein tussen Utrecht en den haag rijdt niet
Alleen werkzaamheden toch? Als het goed is rijden er nog wel intercity's.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Reisadvies
U kunt gebruikmaken van de gewijzigde dienstregeling
de Intercity's van Gouda (vertrek -.27 uur en -.57 uur) naar Utrecht Centraal rijden niet; u kunt gebruikmaken van de overige Intercity's
de Intercity's van Utrecht Centraal (vertrek -.14 uur en -.44 uur) rijden niet van Utrecht Centraal naar Gouda; u kunt gebruikmaken van de overige Intercity's
de Intercity's van Utrecht Centraal naar Leiden Centraal vertrekken in Utrecht Centraal om -.22 uur en -.52 uur
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen werkzaamheden toch? Als het goed is rijden er nog wel intercity's.
Drama om niets dusquote:
Hostistylequote:
Ik ben wel benieuwd wie weer en wind gaan trotseren en er uiteindelijk gaan zijnquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
En ik prik nooit meer een datum voor een meet
Ik. Ik zit al bij de bootquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie weer en wind gaan trotseren en er uiteindelijk gaan zijn
Ik ga mijn best doen. 200 km door de stormquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie weer en wind gaan trotseren en er uiteindelijk gaan zijn
Zee ziet er nu wel gaaf uit op de webcam. Eerst van "normaal" grijs, naar nu "vaag" grijs. Allemaal door de wind haha!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:42 schreef ook_gek het volgende:
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:24 schreef Samzz het volgende:
Ik stap zo de boot in. Het was leuk jullie gekend te hebben.
Wordt ook nog leuk voor de treinreizigers. Maar eens zien hoeveel bomen er dit keer op de bovenleiding donderenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Code Rood
Code rood voor bijzonder zware storm
Wens me succes zoquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wordt ook nog leuk voor de treinreizigers. Maar eens zien hoeveel bomen er dit keer op de bovenleiding donderen
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:49 schreef yvonne het volgende:
Ik zou als ik jullie was eerst die strandtent bellen of ze wel open zijn/gaan én ik zou deze even goed bekijken:
Ik heb dan nog de auto als escapequote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wordt ook nog leuk voor de treinreizigers. Maar eens zien hoeveel bomen er dit keer op de bovenleiding donderen
Kroegje in de binnenstad?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:56 schreef -Engel- het volgende:
Waar gaan we zitten als Bora Bora dicht is?
Terug kom je sowieso!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]![]()
Geen idee of ik vooruit ga komen, maar ik ben eigenwijs
Ja mam (waar is die fingers crossed achter je rug smily)quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:58 schreef El_Thijs het volgende:
Ik waag het erop en ga gewoon met de trein.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:01 schreef -Engel- het volgende:
De Bora Bora is open!!!!!
En verheugen zich op onze komst
Ze openen speciaal voor onsquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:01 schreef -Engel- het volgende:
Vest, jas en sjaal. Stond je de vorige keer ook goed.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:02 schreef -Engel- het volgende:
Nu heb ik het over het algemeen stikheet dus de vraag is nu.... ga ik nu wel of niet een hoodie aantrekken of laat ik het bij een vest, jas en sjaal?
Damn we're goodquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:01 schreef -Engel- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |