En na afloop wordt je niet thuisgebrachtquote:
Ik kom op de fiets hoor. Bandjes op spanning, ANWB-pas mee, dat welquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:22 schreef DrMarten het volgende:
Tank vol, bandjes op spanning, nieuwe ruitenwisserbladen, ANWB-pasje op zak.... We gaan iig een poging wagen de storm te trotseren
200 km tegen een storm in fieten durf ik niet aanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kom op de fiets hoor. Bandjes op spanning, ANWB-pas mee, dat wel
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Oh leuk, een meet die me wel wat lijkt
(ik kan niet)
Nicequote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:22 schreef DrMarten het volgende:
Tank vol, bandjes op spanning, nieuwe ruitenwisserbladen, ANWB-pasje op zak.... We gaan iig een poging wagen de storm te trotseren
Volgens mij hebben we dat niet nodig....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:40 schreef RIVDSL het volgende:
Even voor de zekerheid, want ik wil niet de enige zijn die zonder staat. Nemen jullie zwemkleding mee?
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:22 schreef DrMarten het volgende:
Anders is er vast iemand met een auto die je weg wil brengen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kom op de fiets hoor. Bandjes op spanning, ANWB-pas mee, dat wel
Naaktstrand?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dat niet nodig....
Auto? Neequote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders is er vast iemand met een auto die je weg wil brengen.
Niet wegwaaien he?
Jij hosselt een chick en overnacht in het Kurhaus natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:42 schreef HeatWave het volgende:
Voorlopig lijkt het vooral in de avonduren los te gaan, dus naar de meet komen is goed te doen, vervolg boeit niet.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hosselt een chick en overnacht in het Kurhaus natuurlijk
En anders ff laten weten, pik ik je wel op onderwegquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Auto? Nee
Tram als het echt niet gaat, maar liever toch gewoon fietsen hoor
De enige juiste instellingquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:42 schreef HeatWave het volgende:
Voorlopig lijkt het vooral in de avonduren los te gaan, dus naar de meet komen is goed te doen, vervolg boeit niet.
Amersfoort Utrecht is beterquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:50 schreef DrMarten het volgende:
ff vraagje voor de ervaringsdeskundigen. Wat rijdt handiger vanuit het oosten? Via Amersfoort-Utrecht of van Apeldoorn richting Arnhem en dan Ede-Utrecht?
Qua afstand maakt het nauwelijks uit iig.
ah doorzakken in Crazy Piano's dus !quote:
ik meestal via utrecht en zo door, maar ja ik zit dan ook in A'foort...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:50 schreef DrMarten het volgende:
ff vraagje voor de ervaringsdeskundigen. Wat rijdt handiger vanuit het oosten? Via Amersfoort-Utrecht of van Apeldoorn richting Arnhem en dan Ede-Utrecht?
Qua afstand maakt het nauwelijks uit iig.
Staat bij mij wel op de agenda.....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:11 schreef HighLander het volgende:
[..]
ah doorzakken in Crazy Piano's dus !
Sowieso via Utrecht, alleen kun je Utrecht van hieruit op 2 manieren benaderenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik meestal via utrecht en zo door, maar ja ik zit dan ook in A'foort...
ik voel me een beetje dommigquote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sowieso via Utrecht, alleen kun je Utrecht van hieruit op 2 manieren benaderen
Ik hou wel gewoon Amersfoort aan, tenzij de filemeldingen aangeven dat dat niet handig is
Ik vind dat niksquote:
Ik niet hoor. Ik ga in een hoekje zitten autisten.quote:
Ik zit in de andere hoekquote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ga in een hoekje zitten autisten.
Je gaat niet eens naar ons kijken dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ga in een hoekje zitten autisten.
Misschien stiekemquote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gaat niet eens naar ons kijken dan?
Het is hier binnen een uur al hard aangetrokken. Net nog windstil op mijn balkon, maar nu wel echt te voelen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:42 schreef VitDijk88 het volgende:
[..]
Hopelijk niet letterlijk vanmiddag
Af en toe over de rand van je boek glurenquote:
Mien Paulusmaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is hier binnen een uur al hard aangetrokken. Net nog windstil op mijn balkon, maar nu wel echt te voelen.
En aan de andere kant gaan de bomen ook steeds harder heen en weer, dus stormen gaat het
Roeping gemistquote:
Oh ja, boek. Wel handig voor onderwegquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Af en toe over de rand van je boek gluren
Hier waaien de bomen ook al lekker heen en weerquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:42 schreef ook_gek het volgende:
Lokale melding, het stormt al flink hier. Harde ruk winden maar nog wel droog. Als je op de fiets komt wens ik je veel succes
Einde bericht uit scheveningen op 2min lopen van het strand. Oh en hier kan je het allemaal zelf bekijken
http://www.scheveningenlive.nl/surf-webcam/
Toch geen 50 shades he?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, boek. Wel handig voor onderweg.
doe voorzichtigquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier waaien de bomen ook al lekker heen en weer
En ik ga op de fiets ja
quote:
Wel gaafquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:42 schreef ook_gek het volgende:
Lokale melding, het stormt al flink hier. Harde ruk winden maar nog wel droog. Als je op de fiets komt wens ik je veel succes
Einde bericht uit scheveningen op 2min lopen van het strand. Oh en hier kan je het allemaal zelf bekijken
quote:Het KNMI heeft een weeralarm afgegeven voor de westkust. Voor de provincies Zeeland, Zuid-Holland en Noord-Holland geldt zaterdag code rood.
quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
A leuk, trein tussen Utrecht en den haag rijdt niet
Alleen werkzaamheden toch? Als het goed is rijden er nog wel intercity's.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Reisadvies
U kunt gebruikmaken van de gewijzigde dienstregeling
de Intercity's van Gouda (vertrek -.27 uur en -.57 uur) naar Utrecht Centraal rijden niet; u kunt gebruikmaken van de overige Intercity's
de Intercity's van Utrecht Centraal (vertrek -.14 uur en -.44 uur) rijden niet van Utrecht Centraal naar Gouda; u kunt gebruikmaken van de overige Intercity's
de Intercity's van Utrecht Centraal naar Leiden Centraal vertrekken in Utrecht Centraal om -.22 uur en -.52 uur
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen werkzaamheden toch? Als het goed is rijden er nog wel intercity's.
Drama om niets dusquote:
Hostistylequote:
Ik ben wel benieuwd wie weer en wind gaan trotseren en er uiteindelijk gaan zijnquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
En ik prik nooit meer een datum voor een meet
Ik. Ik zit al bij de bootquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie weer en wind gaan trotseren en er uiteindelijk gaan zijn
Ik ga mijn best doen. 200 km door de stormquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie weer en wind gaan trotseren en er uiteindelijk gaan zijn
Zee ziet er nu wel gaaf uit op de webcam. Eerst van "normaal" grijs, naar nu "vaag" grijs. Allemaal door de wind haha!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:42 schreef ook_gek het volgende:
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:24 schreef Samzz het volgende:
Ik stap zo de boot in. Het was leuk jullie gekend te hebben.
Wordt ook nog leuk voor de treinreizigers. Maar eens zien hoeveel bomen er dit keer op de bovenleiding donderenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Code Rood
Code rood voor bijzonder zware storm
Wens me succes zoquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wordt ook nog leuk voor de treinreizigers. Maar eens zien hoeveel bomen er dit keer op de bovenleiding donderen
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:49 schreef yvonne het volgende:
Ik zou als ik jullie was eerst die strandtent bellen of ze wel open zijn/gaan én ik zou deze even goed bekijken:
Ik heb dan nog de auto als escapequote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wordt ook nog leuk voor de treinreizigers. Maar eens zien hoeveel bomen er dit keer op de bovenleiding donderen
Kroegje in de binnenstad?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:56 schreef -Engel- het volgende:
Waar gaan we zitten als Bora Bora dicht is?
Terug kom je sowieso!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]![]()
Geen idee of ik vooruit ga komen, maar ik ben eigenwijs
Ja mam (waar is die fingers crossed achter je rug smily)quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:58 schreef El_Thijs het volgende:
Ik waag het erop en ga gewoon met de trein.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:01 schreef -Engel- het volgende:
De Bora Bora is open!!!!!
En verheugen zich op onze komst
Ze openen speciaal voor onsquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:01 schreef -Engel- het volgende:
De Bora Bora is open!!!!!
En verheugen zich op onze komst
Vest, jas en sjaal. Stond je de vorige keer ook goed.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:02 schreef -Engel- het volgende:
Nu heb ik het over het algemeen stikheet dus de vraag is nu.... ga ik nu wel of niet een hoodie aantrekken of laat ik het bij een vest, jas en sjaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |