quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:22 schreef DrMarten het volgende:
Tank vol, bandjes op spanning, nieuwe ruitenwisserbladen, ANWB-pasje op zak.... We gaan iig een poging wagen de storm te trotseren
Anders is er vast iemand met een auto die je weg wil brengen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kom op de fiets hoor. Bandjes op spanning, ANWB-pas mee, dat wel
Naaktstrand?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we dat niet nodig....
Auto? Neequote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders is er vast iemand met een auto die je weg wil brengen.
Niet wegwaaien he?
Jij hosselt een chick en overnacht in het Kurhaus natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:42 schreef HeatWave het volgende:
Voorlopig lijkt het vooral in de avonduren los te gaan, dus naar de meet komen is goed te doen, vervolg boeit niet.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hosselt een chick en overnacht in het Kurhaus natuurlijk
En anders ff laten weten, pik ik je wel op onderwegquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Auto? Nee
Tram als het echt niet gaat, maar liever toch gewoon fietsen hoor
De enige juiste instellingquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:42 schreef HeatWave het volgende:
Voorlopig lijkt het vooral in de avonduren los te gaan, dus naar de meet komen is goed te doen, vervolg boeit niet.
Amersfoort Utrecht is beterquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:50 schreef DrMarten het volgende:
ff vraagje voor de ervaringsdeskundigen. Wat rijdt handiger vanuit het oosten? Via Amersfoort-Utrecht of van Apeldoorn richting Arnhem en dan Ede-Utrecht?
Qua afstand maakt het nauwelijks uit iig.
ah doorzakken in Crazy Piano's dus !quote:
ik meestal via utrecht en zo door, maar ja ik zit dan ook in A'foort...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:50 schreef DrMarten het volgende:
ff vraagje voor de ervaringsdeskundigen. Wat rijdt handiger vanuit het oosten? Via Amersfoort-Utrecht of van Apeldoorn richting Arnhem en dan Ede-Utrecht?
Qua afstand maakt het nauwelijks uit iig.
Staat bij mij wel op de agenda.....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:11 schreef HighLander het volgende:
[..]
ah doorzakken in Crazy Piano's dus !
Sowieso via Utrecht, alleen kun je Utrecht van hieruit op 2 manieren benaderenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik meestal via utrecht en zo door, maar ja ik zit dan ook in A'foort...
ik voel me een beetje dommigquote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sowieso via Utrecht, alleen kun je Utrecht van hieruit op 2 manieren benaderen
Ik hou wel gewoon Amersfoort aan, tenzij de filemeldingen aangeven dat dat niet handig is
Ik vind dat niksquote:
Ik niet hoor. Ik ga in een hoekje zitten autisten.quote:
Ik zit in de andere hoekquote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ga in een hoekje zitten autisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |