Allicht welquote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, we overleven het wel met zijn allen
Dodgeball voor gevorderdenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:34 schreef MissMSX het volgende:
Of niet. Omwaaiende voorwerpen op je harses
Wel treurig als je verliest en eindigt op een FOK!-meetquote:
Die komen toch eerst op mij terechtquote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:34 schreef MissMSX het volgende:
Of niet. Omwaaiende voorwerpen op je harses
Neem je motorhelm meequote:
quote:
Zaterdag?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik even een stukje ga wandelen en uitwaaien
Tenzij het regent.
Gewoon doen als het kanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik even een stukje ga wandelen en uitwaaien
Tenzij het regent.
moet kunnen denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mocht je met de auto gaan, mag ik dan mee?
(mocht ik mee kunnen)
Ga maar achter mij staan dan Vittiequote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:25 schreef VitDijk88 het volgende:
Romantische strandwandeling met al het zand dat in je ogen komt
Als jij wil mag je gaan zwemmenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:40 schreef RIVDSL het volgende:
Even voor de zekerheid, want ik wil niet de enige zijn die zonder staat. Nemen jullie zwemkleding mee?
En na afloop wordt je niet thuisgebrachtquote:
Ik kom op de fiets hoor. Bandjes op spanning, ANWB-pas mee, dat welquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:22 schreef DrMarten het volgende:
Tank vol, bandjes op spanning, nieuwe ruitenwisserbladen, ANWB-pasje op zak.... We gaan iig een poging wagen de storm te trotseren
200 km tegen een storm in fieten durf ik niet aanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kom op de fiets hoor. Bandjes op spanning, ANWB-pas mee, dat wel
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Oh leuk, een meet die me wel wat lijkt
(ik kan niet)
Nicequote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:22 schreef DrMarten het volgende:
Tank vol, bandjes op spanning, nieuwe ruitenwisserbladen, ANWB-pasje op zak.... We gaan iig een poging wagen de storm te trotseren
Volgens mij hebben we dat niet nodig....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:40 schreef RIVDSL het volgende:
Even voor de zekerheid, want ik wil niet de enige zijn die zonder staat. Nemen jullie zwemkleding mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |