Uiteraardquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zo, overnachting is geregeld.
Wat is dat voor actie?quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik kom, denk ik dat ik toch de trein pak. Ik heb het niet zo op lange treinreizen en ga dan liever met de auto, maar 25,50 voor een retourtje 1e klas is wel erg aantrekkelijk.
Zo te lezen iedereen gewoon redelijk netjes op tijd terug naar huisquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik blijf alleen niet te lang want kom om in het werk
Weinig keuze, 0:20 is de laatste optie en dan ben ik al 1 uur onderweg, trein later doet er dik 1,5 uur overquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo te lezen iedereen gewoon redelijk netjes op tijd terug naar huis
En ook NS werkzaamheden zag ikquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weinig keuze, 0:20 is de laatste optie en dan ben ik al 1 uur onderweg, trein later doet er dik 1,5 uur over.
Gewoon ergens blijven slapen? Tussen MissMsx en Airwin in b.v.?quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weinig keuze, 0:20 is de laatste optie en dan ben ik al 1 uur onderweg, trein later doet er dik 1,5 uur over.
Ook dat, maar goed, vanaf 15:00 is het ook wel laat zatquote:
Preciesquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat, maar goed, vanaf 15:00 is het ook wel laat zat.
Dat is die La Place actie, 18 Euro voor 2e klas en koffie en gebak. 25,50 voor 1e klas. Stad naar keuze.quote:
Printenquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:19 schreef Cue_ het volgende:
Is dat zo'n ding dat je moet printen of kan t ook op de chip?
Dat soort acties is altijd printen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:19 schreef Cue_ het volgende:
Is dat zo'n ding dat je moet printen of kan t ook op de chip?
Dit ja. Even kijken wat voor mij het beste uitkomt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo te lezen iedereen gewoon redelijk netjes op tijd terug naar huis
Supermarkt, bibliotheek . . .quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jewel, maar dan moet ik vrijdag al weten dat ik ga. En dat zit er niet in
Nog nooit een printer in de supermarkt gezienquote:
Wow echt? Hier staat in iedere supermarkt zo'n kopieerapparaat waar je ook een USB-stick in kan proppen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nog nooit een printer in de supermarkt gezienWas ook maar gewoon een vraag of het tegenwoordig anders was met dergelijke acties.
Aah ok, daar let ik dan weer niet op. Dingen waren vroeger altijd kapot als je ze nodig hadquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:33 schreef Watertornado het volgende:
Wow echt? Hier staat in iedere supermarkt zo'n kopieerapparaat waar je ook een USB-stick in kan proppen.
Vroeger....quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah ok, daar let ik dan weer niet op. Dingen waren vroeger altijd kapot als je ze nodig had
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow echt? Hier staat in iedere supermarkt zo'n kopieerapparaat waar je ook een USB-stick in kan proppen.
Windkracht 9, storm.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef HeatWave het volgende:
Weercijfer 2, dat wordt niet alleen slecht weer, dat wordt afzien.
Je hoeft niet buiten te zitten he?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Windkracht 9, storm.
Ik blijf dus waarschijnlijk thuis.
Met dat soort weer kan ik beter binnen blijven, ik bespaar jullie het gezeur.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hoeft niet buiten te zitten he?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met dat soort weer kan ik beter binnen blijven, ik bespaar jullie het gezeur.And this is why you need feminismSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
wind door je haarquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:20 schreef MissMSX het volgende:
Windkracht 9? Waar lees je dat?
Ik zie 4 staan. In de praktijk vaak 5 dan.
Lekker uitwaaien op de pier
Gaat leuk worden, jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:20 schreef MissMSX het volgende:
Windkracht 9? Waar lees je dat?
Ik zie 4 staan. In de praktijk vaak 5 dan.
Lekker uitwaaien op de pier
Met lood in je schoenen naar een meet gaan...quote:
Aan m'n jurk, tegen opwaaienquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met lood in je schoenen naar een meet gaan...
Haha, van die tafelkleed hangersquote:
Zullen de mannen erg vindenquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Windkracht 9, storm.
Ga je maar voor me zitten, zit je uit de windquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Windkracht 9, storm.
Ja klopt ik heb jou wel eens gemeet. Van de overige ken ik ook wel een aantalquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:55 schreef VitDijk88 het volgende:
Echt typisch FOK!, excuses verzinnen dat ze toch niet willen komen. Wat een stel schijterds ook allemaal he (behalve de mensen die het echt menen). Ik mot vanuit het oosten komen, maar voor mij is het een tijd geleden dat ik naar een meeting ben geweest. Ik zal vele nieuwe gezichten zien, maar ook enkele bekenden (toch Martijn en Thijs?). Of het nou windkracht 10 is of 33 graden, mij zul je zeker zien!
uh ik, denk ikquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Samzz het volgende:
Toevallig iemand die ook over Zoetermeer reist?
M'n topografie is echt waardeloosquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Samzz het volgende:
Kan er wel langs maar trein stopt er nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Samzz het volgende:
hmmm misschien toch maar een hotelovernachting erbij zoekenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:06 schreef Samzz het volgende:
Ik kom ook 100%. Niet om drie uur, trouwens. Ietsje later.
Ja, dat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan er wel langs maar trein stopt er niet
I didquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm misschien toch maar een hotelovernachting erbij zoeken
Zeg even waar, dan kom ik FOK!ers spottenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Hahaha grappig dit.. ik werk zelf met een andere fokker op Scheveningen die dag.. kijken of ik fokkers kan spotten.
Hahahaha tjaaaaaaaaah, zal ik nog even over nadenken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg even waar, dan kom ik FOK!ers spotten.
Met al die hipsters tegenwoordig wel weer een hele goede vermommingquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:49 schreef HighLander het volgende:
Eigenlijk zitten juup en ik iid ook gewoon met een nep baard en pruik aan de overkant van de ruimte overmorgen.![]()
Afgezien daarvan allemaal heul veel plezier !
Als je iemand ziet die op Blaudzun lijkt zal het Juup wel zijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met al die hipsters tegenwoordig wel weer een hele goede vermomming
Je kan ook te ver gaan he..quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met al die hipsters tegenwoordig wel weer een hele goede vermomming
Lekker uitwapperen met Samzz haar jurkquote:
Mocht je met de auto gaan, mag ik dan mee?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:28 schreef DrMarten het volgende:
Ik denk dat ik toch met de auto die kant op kachel
quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:49 schreef HighLander het volgende:
Eigenlijk zitten juup en ik iid ook gewoon met een nep baard en pruik aan de overkant van de ruimte overmorgen.![]()
Afgezien daarvan allemaal heul veel plezier !
quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je iemand ziet die op Blaudzun lijkt zal het Juup wel zijn
Hoeveel kilo tafelkleedgewichtjes zou ze eraan moeten hangen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 06:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker uitwapperen met Samzz haar jurk
Ach, we overleven het wel met zijn allenquote:
Allicht welquote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, we overleven het wel met zijn allen
Dodgeball voor gevorderdenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:34 schreef MissMSX het volgende:
Of niet. Omwaaiende voorwerpen op je harses
Wel treurig als je verliest en eindigt op een FOK!-meetquote:
Die komen toch eerst op mij terechtquote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:34 schreef MissMSX het volgende:
Of niet. Omwaaiende voorwerpen op je harses
Neem je motorhelm meequote:
quote:
Zaterdag?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik even een stukje ga wandelen en uitwaaien
Tenzij het regent.
Gewoon doen als het kanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat ik even een stukje ga wandelen en uitwaaien
Tenzij het regent.
moet kunnen denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mocht je met de auto gaan, mag ik dan mee?
(mocht ik mee kunnen)
Ga maar achter mij staan dan Vittiequote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:25 schreef VitDijk88 het volgende:
Romantische strandwandeling met al het zand dat in je ogen komt
Als jij wil mag je gaan zwemmenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:40 schreef RIVDSL het volgende:
Even voor de zekerheid, want ik wil niet de enige zijn die zonder staat. Nemen jullie zwemkleding mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |