Ja klopt ik heb jou wel eens gemeet. Van de overige ken ik ook wel een aantalquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:55 schreef VitDijk88 het volgende:
Echt typisch FOK!, excuses verzinnen dat ze toch niet willen komen. Wat een stel schijterds ook allemaal he (behalve de mensen die het echt menen). Ik mot vanuit het oosten komen, maar voor mij is het een tijd geleden dat ik naar een meeting ben geweest. Ik zal vele nieuwe gezichten zien, maar ook enkele bekenden (toch Martijn en Thijs?). Of het nou windkracht 10 is of 33 graden, mij zul je zeker zien!
uh ik, denk ikquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Samzz het volgende:
Toevallig iemand die ook over Zoetermeer reist?
M'n topografie is echt waardeloosquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Samzz het volgende:
Kan er wel langs maar trein stopt er nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:04 schreef Samzz het volgende:
hmmm misschien toch maar een hotelovernachting erbij zoekenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:06 schreef Samzz het volgende:
Ik kom ook 100%. Niet om drie uur, trouwens. Ietsje later.
Ja, dat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan er wel langs maar trein stopt er niet
I didquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm misschien toch maar een hotelovernachting erbij zoeken
Zeg even waar, dan kom ik FOK!ers spottenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Hahaha grappig dit.. ik werk zelf met een andere fokker op Scheveningen die dag.. kijken of ik fokkers kan spotten.
Hahahaha tjaaaaaaaaah, zal ik nog even over nadenken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg even waar, dan kom ik FOK!ers spotten.
Met al die hipsters tegenwoordig wel weer een hele goede vermommingquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:49 schreef HighLander het volgende:
Eigenlijk zitten juup en ik iid ook gewoon met een nep baard en pruik aan de overkant van de ruimte overmorgen.![]()
Afgezien daarvan allemaal heul veel plezier !
Als je iemand ziet die op Blaudzun lijkt zal het Juup wel zijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met al die hipsters tegenwoordig wel weer een hele goede vermomming
Je kan ook te ver gaan he..quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met al die hipsters tegenwoordig wel weer een hele goede vermomming
Lekker uitwapperen met Samzz haar jurkquote:
Mocht je met de auto gaan, mag ik dan mee?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:28 schreef DrMarten het volgende:
Ik denk dat ik toch met de auto die kant op kachel
quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:49 schreef HighLander het volgende:
Eigenlijk zitten juup en ik iid ook gewoon met een nep baard en pruik aan de overkant van de ruimte overmorgen.![]()
Afgezien daarvan allemaal heul veel plezier !
quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je iemand ziet die op Blaudzun lijkt zal het Juup wel zijn
Hoeveel kilo tafelkleedgewichtjes zou ze eraan moeten hangen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 06:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker uitwapperen met Samzz haar jurk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |