Nog nooit een printer in de supermarkt gezienquote:
Wow echt? Hier staat in iedere supermarkt zo'n kopieerapparaat waar je ook een USB-stick in kan proppen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nog nooit een printer in de supermarkt gezienWas ook maar gewoon een vraag of het tegenwoordig anders was met dergelijke acties.
Aah ok, daar let ik dan weer niet op. Dingen waren vroeger altijd kapot als je ze nodig hadquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:33 schreef Watertornado het volgende:
Wow echt? Hier staat in iedere supermarkt zo'n kopieerapparaat waar je ook een USB-stick in kan proppen.
Vroeger....quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah ok, daar let ik dan weer niet op. Dingen waren vroeger altijd kapot als je ze nodig had
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow echt? Hier staat in iedere supermarkt zo'n kopieerapparaat waar je ook een USB-stick in kan proppen.
Windkracht 9, storm.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef HeatWave het volgende:
Weercijfer 2, dat wordt niet alleen slecht weer, dat wordt afzien.
Je hoeft niet buiten te zitten he?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Windkracht 9, storm.
Ik blijf dus waarschijnlijk thuis.
Met dat soort weer kan ik beter binnen blijven, ik bespaar jullie het gezeur.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hoeft niet buiten te zitten he?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met dat soort weer kan ik beter binnen blijven, ik bespaar jullie het gezeur.And this is why you need feminismSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
wind door je haarquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:20 schreef MissMSX het volgende:
Windkracht 9? Waar lees je dat?
Ik zie 4 staan. In de praktijk vaak 5 dan.
Lekker uitwaaien op de pier
Gaat leuk worden, jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:20 schreef MissMSX het volgende:
Windkracht 9? Waar lees je dat?
Ik zie 4 staan. In de praktijk vaak 5 dan.
Lekker uitwaaien op de pier
Met lood in je schoenen naar een meet gaan...quote:
Aan m'n jurk, tegen opwaaienquote:Op donderdag 23 juli 2015 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met lood in je schoenen naar een meet gaan...
Haha, van die tafelkleed hangersquote:
Zullen de mannen erg vindenquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Windkracht 9, storm.
Ga je maar voor me zitten, zit je uit de windquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Windkracht 9, storm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |