Amersfoort Utrecht is beterquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:50 schreef DrMarten het volgende:
ff vraagje voor de ervaringsdeskundigen. Wat rijdt handiger vanuit het oosten? Via Amersfoort-Utrecht of van Apeldoorn richting Arnhem en dan Ede-Utrecht?
Qua afstand maakt het nauwelijks uit iig.
ah doorzakken in Crazy Piano's dus !quote:
ik meestal via utrecht en zo door, maar ja ik zit dan ook in A'foort...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:50 schreef DrMarten het volgende:
ff vraagje voor de ervaringsdeskundigen. Wat rijdt handiger vanuit het oosten? Via Amersfoort-Utrecht of van Apeldoorn richting Arnhem en dan Ede-Utrecht?
Qua afstand maakt het nauwelijks uit iig.
Staat bij mij wel op de agenda.....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:11 schreef HighLander het volgende:
[..]
ah doorzakken in Crazy Piano's dus !
Sowieso via Utrecht, alleen kun je Utrecht van hieruit op 2 manieren benaderenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik meestal via utrecht en zo door, maar ja ik zit dan ook in A'foort...
ik voel me een beetje dommigquote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sowieso via Utrecht, alleen kun je Utrecht van hieruit op 2 manieren benaderen
Ik hou wel gewoon Amersfoort aan, tenzij de filemeldingen aangeven dat dat niet handig is
Ik vind dat niksquote:
Ik niet hoor. Ik ga in een hoekje zitten autisten.quote:
Ik zit in de andere hoekquote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ga in een hoekje zitten autisten.
Je gaat niet eens naar ons kijken dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ga in een hoekje zitten autisten.
Misschien stiekemquote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gaat niet eens naar ons kijken dan?
Het is hier binnen een uur al hard aangetrokken. Net nog windstil op mijn balkon, maar nu wel echt te voelen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:42 schreef VitDijk88 het volgende:
[..]
Hopelijk niet letterlijk vanmiddag
Af en toe over de rand van je boek glurenquote:
Mien Paulusmaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is hier binnen een uur al hard aangetrokken. Net nog windstil op mijn balkon, maar nu wel echt te voelen.
En aan de andere kant gaan de bomen ook steeds harder heen en weer, dus stormen gaat het
Roeping gemistquote:
Oh ja, boek. Wel handig voor onderwegquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Af en toe over de rand van je boek gluren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |