quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
En ik prik nooit meer een datum voor een meet
Ik. Ik zit al bij de bootquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie weer en wind gaan trotseren en er uiteindelijk gaan zijn
Ik ga mijn best doen. 200 km door de stormquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie weer en wind gaan trotseren en er uiteindelijk gaan zijn
Zee ziet er nu wel gaaf uit op de webcam. Eerst van "normaal" grijs, naar nu "vaag" grijs. Allemaal door de wind haha!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:42 schreef ook_gek het volgende:
Lokale melding, het stormt al flink hier. Harde ruk winden maar nog wel droog. Als je op de fiets komt wens ik je veel succes
Einde bericht uit scheveningen op 2min lopen van het strand. Oh en hier kan je het allemaal zelf bekijken
http://www.scheveningenlive.nl/surf-webcam/
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:24 schreef Samzz het volgende:
Ik stap zo de boot in. Het was leuk jullie gekend te hebben.
Wordt ook nog leuk voor de treinreizigers. Maar eens zien hoeveel bomen er dit keer op de bovenleiding donderenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Code Rood
Code rood voor bijzonder zware storm
Wens me succes zoquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wordt ook nog leuk voor de treinreizigers. Maar eens zien hoeveel bomen er dit keer op de bovenleiding donderen
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:49 schreef yvonne het volgende:
Ik zou als ik jullie was eerst die strandtent bellen of ze wel open zijn/gaan én ik zou deze even goed bekijken:
http://www.scheveningenlive.nl/surf-webcam/
Ik heb dan nog de auto als escapequote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wordt ook nog leuk voor de treinreizigers. Maar eens zien hoeveel bomen er dit keer op de bovenleiding donderen
Kroegje in de binnenstad?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:56 schreef -Engel- het volgende:
Waar gaan we zitten als Bora Bora dicht is?
Terug kom je sowieso!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]![]()
Geen idee of ik vooruit ga komen, maar ik ben eigenwijs
Ja mam (waar is die fingers crossed achter je rug smily)quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:58 schreef El_Thijs het volgende:
Ik waag het erop en ga gewoon met de trein.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:01 schreef -Engel- het volgende:
De Bora Bora is open!!!!!
En verheugen zich op onze komst
Ze openen speciaal voor onsquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:01 schreef -Engel- het volgende:
De Bora Bora is open!!!!!
En verheugen zich op onze komst
Vest, jas en sjaal. Stond je de vorige keer ook goed.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:02 schreef -Engel- het volgende:
Nu heb ik het over het algemeen stikheet dus de vraag is nu.... ga ik nu wel of niet een hoodie aantrekken of laat ik het bij een vest, jas en sjaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |