Hier waaien de bomen ook al lekker heen en weerquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:42 schreef ook_gek het volgende:
Lokale melding, het stormt al flink hier. Harde ruk winden maar nog wel droog. Als je op de fiets komt wens ik je veel succes
Einde bericht uit scheveningen op 2min lopen van het strand. Oh en hier kan je het allemaal zelf bekijken
http://www.scheveningenlive.nl/surf-webcam/
Toch geen 50 shades he?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, boek. Wel handig voor onderweg.
doe voorzichtigquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier waaien de bomen ook al lekker heen en weer
En ik ga op de fiets ja
quote:
Wel gaafquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:42 schreef ook_gek het volgende:
Lokale melding, het stormt al flink hier. Harde ruk winden maar nog wel droog. Als je op de fiets komt wens ik je veel succes
Einde bericht uit scheveningen op 2min lopen van het strand. Oh en hier kan je het allemaal zelf bekijken
quote:Het KNMI heeft een weeralarm afgegeven voor de westkust. Voor de provincies Zeeland, Zuid-Holland en Noord-Holland geldt zaterdag code rood.
quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
A leuk, trein tussen Utrecht en den haag rijdt niet
Alleen werkzaamheden toch? Als het goed is rijden er nog wel intercity's.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Reisadvies
U kunt gebruikmaken van de gewijzigde dienstregeling
de Intercity's van Gouda (vertrek -.27 uur en -.57 uur) naar Utrecht Centraal rijden niet; u kunt gebruikmaken van de overige Intercity's
de Intercity's van Utrecht Centraal (vertrek -.14 uur en -.44 uur) rijden niet van Utrecht Centraal naar Gouda; u kunt gebruikmaken van de overige Intercity's
de Intercity's van Utrecht Centraal naar Leiden Centraal vertrekken in Utrecht Centraal om -.22 uur en -.52 uur
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen werkzaamheden toch? Als het goed is rijden er nog wel intercity's.
Drama om niets dusquote:
Hostistylequote:
Ik ben wel benieuwd wie weer en wind gaan trotseren en er uiteindelijk gaan zijnquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:05 schreef MissMSX het volgende:
En ik prik nooit meer een datum voor een meet
Ik. Ik zit al bij de bootquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie weer en wind gaan trotseren en er uiteindelijk gaan zijn
Ik ga mijn best doen. 200 km door de stormquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie weer en wind gaan trotseren en er uiteindelijk gaan zijn
Zee ziet er nu wel gaaf uit op de webcam. Eerst van "normaal" grijs, naar nu "vaag" grijs. Allemaal door de wind haha!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:42 schreef ook_gek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |