Jij bent zeker de gangmaker of feestjes.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:59 schreef FigueiraDaFoz het volgende:
Dit soort meetings zijn behoorlijk triest. De mensen die hier op afkomen hebben zelf geen sociaal contact en gaan dan met hun internetvriendjes afspreken.
donequote:Op maandag 20 juli 2015 21:59 schreef K44S het volgende:
[..]
Jij bent zeker de gangmaker of feestjes.
Zet mij maar onder: Misschien
sorry, maximaal 1 hosselaar per meet.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil ook komen maar alleen als er lekkere foksters zijn
Tuurlijk zijn die erquote:Op maandag 20 juli 2015 22:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Je weet dat het vandaag pas maandag is? Er kan een hoop veranderen aan een weerbericht in 5 dagen. Bovendien, wie zegt dat het niet leuk kan worden als de zon niet schijnt?quote:Op maandag 20 juli 2015 23:23 schreef Makrolon het volgende:
Het word mega slecht weer, ik zou het een weekeind verzetten! :p
Sorryquote:Op maandag 20 juli 2015 22:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Ouderwets.
De internetheld die komt melden dat het triest is, HGA, de Heinekenhater (die het verschil echt niet proeft, maar het staat zo lekker mans).
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:22 schreef MissMSX het volgende:
Allemaal jaloers omdat ze niet uitgenodigd zijn
Heinken of niet, jij zou toch al niet komen, wantquote:
En dat heb ik zelfs nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heinken of niet, jij zou toch al niet komen, wantDen Haag
En de eeuwige moraalridder die het altijd beter weet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Ouderwets.
De internetheld die komt melden dat het triest is, HGA, de Heinekenhater (die het verschil echt niet proeft, maar het staat zo lekker mans).
Als ik ik zaterdag niets te doe had was ik dus wel gekomen, al is het maar om Den Haag wat beschaafder te makenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heinken of niet, jij zou toch al niet komen, wantDen Haag
"Keeping targets low and minimal, for they are the most realistic to complete."quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik ik zaterdag niets te doe had was ik dus wel gekomen, al is het maar om Den Haag wat beschaafder te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |