Tuurlijk zijn die erquote:Op maandag 20 juli 2015 22:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil ook komen maar alleen als er lekkere foksters zijn
Je weet dat het vandaag pas maandag is? Er kan een hoop veranderen aan een weerbericht in 5 dagen. Bovendien, wie zegt dat het niet leuk kan worden als de zon niet schijnt?quote:Op maandag 20 juli 2015 23:23 schreef Makrolon het volgende:
Het word mega slecht weer, ik zou het een weekeind verzetten! :p
Sorryquote:Op maandag 20 juli 2015 22:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik wil ook komen maar alleen als er lekkere foksters zijn
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Ouderwets.
De internetheld die komt melden dat het triest is, HGA, de Heinekenhater (die het verschil echt niet proeft, maar het staat zo lekker mans).
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:22 schreef MissMSX het volgende:
Allemaal jaloers omdat ze niet uitgenodigd zijn
Heinken of niet, jij zou toch al niet komen, wantquote:
En dat heb ik zelfs nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heinken of niet, jij zou toch al niet komen, wantDen Haag
En de eeuwige moraalridder die het altijd beter weet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Ouderwets.
De internetheld die komt melden dat het triest is, HGA, de Heinekenhater (die het verschil echt niet proeft, maar het staat zo lekker mans).
Als ik ik zaterdag niets te doe had was ik dus wel gekomen, al is het maar om Den Haag wat beschaafder te makenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heinken of niet, jij zou toch al niet komen, wantDen Haag
"Keeping targets low and minimal, for they are the most realistic to complete."quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik ik zaterdag niets te doe had was ik dus wel gekomen, al is het maar om Den Haag wat beschaafder te maken
Tegen de tijd dat het 0.00 is boeit je dat echt niet meer...quote:Op maandag 20 juli 2015 22:47 schreef K44S het volgende:
Shit, haal mij er maar weer vanaf.
Ik zie nu de terug reis, en dat is t.o.v de tijd van blijven niet leuk.
Als ik om 00:00 weer weg ga, ben ik pas 4 uur thuis
Met HW? Dan wordt mij muziek opgedrongen die hij uit een van zijn vele (oversized) binnenzakken tevoorschijn tovert als zijnde een wandelende Apple vertegenwoordiger waar ik niet op zit te wachtenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:01 schreef HighLander het volgende:
[..]
"Keeping targets low and minimal, for they are the most realistic to complete."
Maar hell, alleen al bier hakken met HW is al een uitstekende reden om te gaan zuipen in scheveningen an sichself...
Kan je nagaan hoeveel betere redenen er dan nog overblijven met de rest van de lijst....
Ik zei niet dat er geen enkele reden mogelijk was om niet te gaan hequote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Met HW? Dan wordt mij muziek opgedrongen die hij uit een van zijn vele (oversized) binnenzakken tevoorschijn tovert als zijnde een wandelende Apple vertegenwoordiger waar ik niet op zit te wachten
Nee hoor ik had in januari al 25 juli besproken om wat te gaan doen, en dat vind ik belangrijker dat de meet
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:08 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik zei niet dat er geen enkele reden mogelijk was om niet te gaan heWas geen kritiek/aanval op jou
En ach... overlappende muzieksmaak genoeg tenzij die compleet van het padje af is t.o.v. van 10 jaar terug. En verder ben ik erg blij met mijn op maat gegoten oordoppen, dus die kan ik je voor dergelijke situaties allerhartelijkst aanbevelen.
Ik wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:03 schreef HighLander het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het 0.00 is boeit je dat echt niet meer...
Tip 2: regel iemand die dezelfde kant op moet en ook het meerendeel van het traject met je mee terug reist.
[edit]![]()
![]()
Tip 3: Regel een fucking overnachtingsplek.
Boos....quote:
Ik wist niet dat je boos werd?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:08 schreef HighLander het volgende:
[..]
Boos....... ?
[sarcasm on]
Tering dat nieuwe beleid werpt nu al zijn vruchten af, 'een hele lichting mietjes watjes'..
[sarcasm off]
Niet boos, ben je mal. Als je dat daar al in ziet zou ik eigenlijk uberhaupt de hele, wat zeg ik iedere, meeting ten zeerste afraden, eigenlijk de deur uit of welke vorm van communicatie dan ook per direct vermijden...
[[Wat wellicht een beetje tegen de bedoeling van meetings van dit subforum ingaat, denk ik, mogelijk]]
Ik geef gewoon enkele goedbedoelde, met de jaren verzamelde wijze lessen (kuch), opgedane inzichten (braak), danwel goedbedoelde (al dan niet constructieve) suggesties om je met je dilemma van '4 uur reizen' te helpen.... Boos...pffff
[sarcasm really off]
Eerder teleurgesteld![]()
[ crahaaaap]
Uberhaupt 4 uur reizen, so ff-ing what.
"dan vind je het niet de moeite waard, prima dat mag..Regel je over een paar weken een nieuwe meet in schubkutterveen, inclusief overnachtingsplekken op de hooizolder. Kom ik ook! En kan Samzz Boris ook nog eens meenemen."
Condooms?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |