Even zwaaien jongensquote:
Nee joh schatquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Tegen de tijd dat ik er ben kan ik weer naar huis
Er schijnt net een of ander plein afgesloten te zijn. Ik ben onderweg! Dus niet weggaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:42 schreef MissMSX het volgende:
Tram schijnt wel te rijden zeggen de mensen die hem genomen hebben
We blijven waar we zijn hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er schijnt net een of ander plein afgesloten te zijn. Ik ben onderweg! Dus niet weggaan.
we zagen hier trams rijden. Dus moet goedkomenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er schijnt net een of ander plein afgesloten te zijn. Ik ben onderweg! Dus niet weggaan.
Denk dat we wel vastgeroest zitten hierquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:15 schreef Viro het volgende:
Ik ben er rond half zes, moet tot 17u werken
Stormloopmeetquote:
Wel plezier ende vertier daar?quote:
Mooi zo, doe iedereen maar de groetjesquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:37 schreef MissMSX het volgende:
Voor alle haters: het is hardstikke gezellig
Doe het zelfquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi zo, doe iedereen maar de groetjes
Daarom zit je op fok.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:37 schreef MissMSX het volgende:
Voor alle haters: het is hardstikke gezellig
Gaat zeker goed komenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:12 schreef DrMarten het volgende:
Zo eens zien of mijn autootje 2 passagiers ook overleefd. 2 uur terug knallen naar de goede kant van de IJssel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |