Jij was wel de goede moederhen hoorquote:

Het was JUIST gezellig zonder duquote:Op zondag 26 juli 2015 11:19 schreef K44S het volgende:
Ik geloof er allemaal geen ruck van. Hoe kan het nou gezellig zijn zonder moi

Tss, meteen zo agressiefquote:

Ik ben geen ochtend mensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”

Insgelijksquote:

Kusje op je neus.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Zo, eindelijk thuis.
Brak als de neten, maar goed, je moet er iets voor over hebben.

bwehehehe.quote:

Nog wat gekocht?quote:Op zondag 26 juli 2015 17:14 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben ondertussen ook weer thuis. Geen hoofdpijn, gewekt door de meeuwen dus niet echt uitgeslapen, maar na rustig ontbeten te hebben met o.a. 2 kopjes leut, even naar het strand gelopen (en de pier bekeken in het zonnetje) en toen de Primark open ging ben ik daar nog gaan shoppen.
#toffemeet#zonstrand#shopperdeshop

Jij bent echt een Engelquote:Op zondag 26 juli 2015 17:14 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben ondertussen ook weer thuis. Geen hoofdpijn, gewekt door de meeuwen dus niet echt uitgeslapen, maar na rustig ontbeten te hebben met o.a. 2 kopjes leut, even naar het strand gelopen (en de pier bekeken in het zonnetje) en toen de Primark open ging ben ik daar nog gaan shoppen.
#toffemeet#zonstrand#shopperdeshop
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |