Jij was wel de goede moederhen hoorquote:

Het was JUIST gezellig zonder duquote:Op zondag 26 juli 2015 11:19 schreef K44S het volgende:
Ik geloof er allemaal geen ruck van. Hoe kan het nou gezellig zijn zonder moi

Tss, meteen zo agressiefquote:

Ik ben geen ochtend mensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”

Insgelijksquote:

Kusje op je neus.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Zo, eindelijk thuis.
Brak als de neten, maar goed, je moet er iets voor over hebben.

bwehehehe.quote:

Nog wat gekocht?quote:Op zondag 26 juli 2015 17:14 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben ondertussen ook weer thuis. Geen hoofdpijn, gewekt door de meeuwen dus niet echt uitgeslapen, maar na rustig ontbeten te hebben met o.a. 2 kopjes leut, even naar het strand gelopen (en de pier bekeken in het zonnetje) en toen de Primark open ging ben ik daar nog gaan shoppen.
#toffemeet#zonstrand#shopperdeshop

Jij bent echt een Engelquote:Op zondag 26 juli 2015 17:14 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben ondertussen ook weer thuis. Geen hoofdpijn, gewekt door de meeuwen dus niet echt uitgeslapen, maar na rustig ontbeten te hebben met o.a. 2 kopjes leut, even naar het strand gelopen (en de pier bekeken in het zonnetje) en toen de Primark open ging ben ik daar nog gaan shoppen.

Is weer eens wat anders he, van Nijmegen naar Den Haag naar Henge Enschede in een dagje, raak je de weg zomaar kwijt.quote:

Waar heb je geslapen?quote:Op zondag 26 juli 2015 17:14 schreef -Engel- het volgende:

Dat snap ik, maar was benieuwd waarquote:Op zondag 26 juli 2015 19:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In een hotel te Scheveningen.... prima bed... had hem in mijn tas mee willen nemen

Nu Corel.... paar jaar terug in Carlton Beach... beide prima alleen Corel is goedkoper per nacht tenzij je een leuke deal krijgtquote:Op zondag 26 juli 2015 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar was benieuwd waar
Woon zelf in Scheveningen. Geen idee welke hotels goed zijn. Slaap er nooitwel handig te weten als er vrienden naar Scheveningen komen, vandaar de vraag.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |