Dat maakt toch niet uit?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Geen idee met wie ik allemaal gepraat heb maar het was geen slechte meet.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
Het was gezellig.![]()
![]()
Poef opeens iedereen weg zo leek het wel.
Oh en faxie is een held. Met deze fucking storm gaan Kiten
Had je zoveel problemen? Ik had er wonderwel geenquote:
Ben uiteindelijk opgehaald met de autoquote:Op zondag 26 juli 2015 00:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Had je zoveel problemen? Ik had er wonderwel geen
Teringquote:Op zondag 26 juli 2015 00:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben uiteindelijk opgehaald met de auto
Anders zou ik pas om 00.58 thuis zijn
Save the best for last, right?quote:Op zondag 26 juli 2015 00:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ben thuis![]()
Ik vond het erg gezellig
Was tof je weer eens te zien manquote:Op zondag 26 juli 2015 00:35 schreef VitDijk88 het volgende:
Ik ben nu ook een klein kwartiertje thuis. Eerst even CherryLips bij Ede afgezet en yats in Westervoort. Toen zelf naar Huissen.
Vond het gezellig mensen. Ondanks ik van sommige mensen nog steeds de (FOK!-)namen niet meer weet
Nogmaals bedankt voor de liftquote:Op zondag 26 juli 2015 00:35 schreef VitDijk88 het volgende:
Ik ben nu ook een klein kwartiertje thuis. Eerst even CherryLips bij Ede afgezet en yats in Westervoort. Toen zelf naar Huissen.
Vond het gezellig mensen. Ondanks ik van sommige mensen nog steeds de (FOK!-)namen niet meer weet
Komt doordat je vroeg weg was. Mini meet gaat door in Enschede!quote:Op zondag 26 juli 2015 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Was wel meer lafjes dan ik verwacht had![]()
Ik had het over de windquote:Op zondag 26 juli 2015 01:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komt doordat je vroeg weg was. Mini meet gaat door in Enschede!
met mij en Hostiquote:Op zondag 26 juli 2015 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had het over de wind![]()
Met wie meet je?
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 26 juli 2015 01:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
met mij en Hosti
Zo'n biertje smaakt wel erg lekker na zo'n eind rijden.
Dan was ik bij een andere mini meet.quote:
Neuh!quote:
Veel plezier!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |