Bij mij is het probleem dat die dag net een dag na de salarisbetaling valt. Dan geef ik altijd mee geld uit dan nodigquote:Op zondag 28 juni 2015 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik met zo'n instelling een dagje wegga dan is meteen Den Haag uit de crisis geloof ik.
quote:Op zondag 28 juni 2015 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik met zo'n instelling een dagje wegga dan is meteen Den Haag uit de crisis geloof ik.
Funny, b'cause it is true.quote:
Mja die instelling hadden/hebben er meer, wat redelijk ehm... uiting vond in de bestellingen....quote:Op zondag 28 juni 2015 20:33 schreef Juup© het volgende:
Ik let er helemaal niet op, niet dat ik de geldpest heb maar als ik een dagje uitga zeg maar dan zal het mij financieel aan mijn derričre roesten.
Van de mensen die posten in dit topic ken ik alleen Cue persoonlijk. En die ken ik uiteindelijk ook weer via Fok.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:19 schreef Makrolon het volgende:
Vraagje, kenne jullie elkaar allemaal al? Of zijn er ook mensen zoals ik die komen die niemand kennen enzo?
Enne, gaat er ook iemand omgeving apeldoorn?
Lijkt me opzich wel gezellig.
Dat dramaquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:59 schreef HighLander het volgende:
Ik raad jullie aan om een strandtent uit te zoeken waar een van de meetinggangers zelf bij werkt. Dat voegt net iets extra's toe aan het volgende deel. En dan bij het afrekenen van het eten met de hele massa compleet van het stuk en stellig verbaasd te zijn over de "extra bakken patat" die op de bon terecht kwamen.
Was erg gezellig destijds in ieder geval, voor de meesten.
Toen had ik best wat geld overquote:Op maandag 29 juni 2015 11:11 schreef HighLander het volgende:
"kom we doen nog een shotje vodka erbij", is nooit iemand enorm gelukkig van geworden.... Feit dat dat ook per dienblad ging zegt wel genoeg.
Ik weet een meet waar een meisje in het park was achter gelatenquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:42 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij mag iedereen die zich een beetje weet te gedragen wel komen
O ja, wat was dat nou weer voor gedoequote:Op donderdag 9 juli 2015 15:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet een meet waar een meisje in het park was achter gelatendus.........
Kansarme Fok!kers die een nog kansarme persoon aan haar lot overlaten. Wat deels ook haar eigen schuld was.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, wat was dat nou weer voor gedoe
Survival of the socially unfittest, ik zie er een format inquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kansarme Fok!kers die een nog kansarme persoon aan haar lot overlaten. Wat deels ook haar eigen schuld was.
En daarna een programma voor de slachtoffersquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Survival of the socially unfittest, ik zie er een format in.
Wel een minimaal aantal krassen op je armquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:39 schreef Atreidez het volgende:
Kan ik me gewoon aanmelden, of moet je een minimaal aantal posts in R&P hebben?
quote:De Dagkaart is geldig tot het einde van de normale dienstregeling van die dag. Dus je kan de laatste tram 15 richting Nootdorp terugnemen. Deze vertrekt iets na 24:00 uur uit het centrum van Den Haag en komt iets voor half één aan bij halte Laan van 's Gravemade. Let op: de uitrijkaart is geldig op de dag van aankoop tot 24:00 uur. Dus kom je na 24:00 uur terug op het parkeerterrein, dan moet je een nieuwe uitrijkaart kopen om met de auto het parkeerterrein te kunnen verlaten.
En eigen scheermesjes meenemen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel een minimaal aantal krassen op je arm
Inderdaad. We willen elkaar niet besmetten met enge ziektes natuurlijkquote:
Ja hoor. Wil je op de zeker- of de misschien-lijst?quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:51 schreef Dreamscanner het volgende:
Zou ik ook mee kunnen gaan? ik be net nieuw hier en net af van een paar problemen en zou graag aan andere dingen meedoen.
saai hoorquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Inderdaad. We willen elkaar niet besmetten met enge ziektes natuurlijk
Ik op de misschien graag!quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hoor. Wil je op de zeker- of de misschien-lijst?
Nou ik had haar al een keer eerder gemeet, en die heeft het echt puur en alleen aan zichzelf te danken gehad hoorquote:Op donderdag 9 juli 2015 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kansarme Fok!kers die een nog kansarme persoon aan haar lot overlaten. Wat deels ook haar eigen schuld was.
Misschien wel, misschien ook niet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik had haar al een keer eerder gemeet, en die heeft het echt puur en alleen aan zichzelf te danken gehad hoor
Die had echt behoorlijk wat steekjes loszitten hoorquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien ook niet.
Dus dan klopt mijn eerder genoemde post toch. Zij die niet genoemd mag wordenquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die had echt behoorlijk wat steekjes loszitten hoor
Mwa 't is gewoon helemaal haar eigen schuld hoorquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus dan klopt mijn eerder genoemde post toch. Zij die niet genoemd mag worden
Het was een vaag verhaal, dat is alles wat ik er mij van herinner.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa 't is gewoon helemaal haar eigen schuld hoor![]()
Het was iets met aardbeien he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |