Wil jij de OP aanpassen en de zin verwijderen dat aanmelden via een quote kan? Nu jij bijhoudt is dat verwarrend denk ikquote:
Ik kan niet aanpassen. Of begrijp ik je nu verkeerdquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens OP opengegooid. Dan kan men naar hartelust aanpassen.
quote:
quote:
Oh. Wromniedan?quote:
Volgens mij misten er een paar in jouw quote en is dit nu de laatste lijst:quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:48 schreef VitDijk88 het volgende:
Ik ben er dus bij! Wauw, voor mij al 1,5 jaar geleden dat ik naar een meeting ben geweest
Thanksquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:18 schreef Samzz het volgende:
Ik zal straks de OP even aanpassen, even laptop opstarten.
Waarom niet?quote:Op donderdag 25 juni 2015 04:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik kom wel de volgende keer, ik hou niet van het strand.
Dit iddquote:Op donderdag 25 juni 2015 08:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom niet?
En strandtent is ook maar gewoon een tent he. Alleen dan met een bak zand voor de deur
Nou idd, een groep mensen in een strandtent die wat praten en een biertje drinken, moet idd hilarische beelden opleveren, wacht ik heb er nog een paar van de vorige meeting!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Slip het volgende:
ik maak van een afstand wel foto's en maak er een leuk topic van
Ja, ik ging ervan uit dat jullie op het strand gingen liggen (vandaar handdoek). Zal het nu in overweging brengen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom niet?
En strandtent is ook maar gewoon een tent he. Alleen dan met een bak zand voor de deur
Ben jij die neger HW?quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou idd, een groep mensen in een strandtent die wat praten en een biertje drinken, moet idd hilarische beelden opleveren, wacht ik heb er nog een paar van de vorige meeting!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk die kansloze rukkers nou eens! Echt, ik hoop dat je net zulke geweldige foto's weet te maken, affikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |