Joh. Hij was welkom geweest hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks met mijn hond gedaan. Hij gaat gewoon niet mee, dat is voor mij fijner, maar voor hem evenzeer.
Weet ik welquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Joh. Hij was welkom geweest hoor
Maar idd, denk wel beter voor hem zo
En voor jou
Just didquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:20 schreef RIVDSL het volgende:
Ik heb ook wel weer een keer zin in een meet. Kan iemand die daartoe gerechtigd is mij op zeker zetten?
Done.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:14 schreef Solique het volgende:
Ik kan er wel op misschien bij, moet kijken of ik niet al wat anders had staan.
Misschien of zeker?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:16 schreef -Engel- het volgende:
Strand meet onthou posttekst....
waar is het lijstje om aan te vullen?
Zet mij er maar op zeker opquote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Just did.
[..]
Done.
[..]
Misschien of zeker?
Als ik met de auto ga, kom ik langs Gouda... met de trein trouwens ookquote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:07 schreef Dreamscanner het volgende:
Dus voor de duidelijkheid hoe moet ik jullie herkennen? Liggen er mesjes bij de tafel? Btw iemand in de omgeving van Gouda?
Oja de drukte in het verkeer daarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:51 schreef Dreamscanner het volgende:
Ik denk beter met de trein, 3 uur is altijd druk daar, en als je langs Gouda kom dan kunnen we hetzelfde trein pakke als het mogelijk. Natuurlijk ik ben van plan ook om wat te drinken
Iedereen is welkom geloof ikquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
Is dit een harde kern r&p meet ?
Of ben ik als sporadische r&p bezoeker ook net zo welkom ?
Next weekquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:20 schreef Dreamscanner het volgende:
ik dacht dat het vandaag was, had wel zin om wat te doen
Er zijn een aantal bekenden, maar ook een paar onbekendenquote:
Ja zekersquote:Of ben ik als sporadische r&p bezoeker ook net zo welkom ?
Natuurlijk... en kom je ook? Zag dat je nog op misschien staat?quote:
Het blijft misschien tot aan de dag zelf.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zijn een aantal bekenden, maar ook een paar onbekenden
[..]
Ja zekersAnders was er wel een groepspm gestuurd
[..]
Natuurlijk... en kom je ook? Zag dat je nog op misschien staat?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Het blijft misschien tot aan de dag zelf.Ik ben niet zo fsn van het hele hete weer dus ik kijk het even aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |