Klinkt als een goed ideequote:Op donderdag 9 juli 2015 18:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet alleen meets, maar gewoon goede gebeurtenissen
Zet mij maar op de zeker lijst ☺️quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hoor. Wil je op de zeker- of de misschien-lijst?
Donequote:Op donderdag 9 juli 2015 19:23 schreef Dreamscanner het volgende:
[..]
Zet mij maar op de zeker lijst ☺️
Ik zat braaf aan mijn bier!quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:52 schreef Knut het volgende:
Dat dramaNog best wat gezeik mee gehad toen.
Memorabele avond never the less, dat waren ze daar meestal wel.quote:
Met bakkenquote:
Dat hangt van de buddy af.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:50 schreef CherryLips het volgende:
We gaan geen buddysysteem invoeren hoor.
Ik moet er nog af.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:01 schreef MissMSX het volgende:
Bijgewerkte lijst:
Zeker:
LovelyLady
MissMSX
Cherrylips
Harmankardon
El_Thijs
VitDijk88
tijnbrein
Dreamscanner
Misschien / Onder voorbehoud:
DrMarten
Samzz en Boris
DamagedBrain
-Strawberry-
AlbinoBambi
KomtTijd...
yats
Belsezar
Aeque
HeatWave
HostiMeister
Makrolon
Atreidez
Mooie groepquote:
Wat heb je met je hond gedaan dat hij niet meer mee kan?quote:
Ik heb niks met mijn hond gedaan. Hij gaat gewoon niet mee, dat is voor mij fijner, maar voor hem evenzeerquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat heb je met je hond gedaan dat hij niet meer mee kan?
Ja ok, maar ik dacht juist dat hij meeging omdat je hem niet alleen wou laten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks met mijn hond gedaan. Hij gaat gewoon niet mee, dat is voor mij fijner, maar voor hem evenzeer.
Hij blijft ook niet alleenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik dacht juist dat hij meeging omdat je hem niet alleen wou laten.
Je neemt het er gelijk van.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij blijft ook niet alleen. Hij gaat naar vrienden die een weekendje op hem passen.
Joh. Hij was welkom geweest hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks met mijn hond gedaan. Hij gaat gewoon niet mee, dat is voor mij fijner, maar voor hem evenzeer.
Weet ik welquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Joh. Hij was welkom geweest hoor
Maar idd, denk wel beter voor hem zo
En voor jou
Just didquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:20 schreef RIVDSL het volgende:
Ik heb ook wel weer een keer zin in een meet. Kan iemand die daartoe gerechtigd is mij op zeker zetten?
Done.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:14 schreef Solique het volgende:
Ik kan er wel op misschien bij, moet kijken of ik niet al wat anders had staan.
Misschien of zeker?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:16 schreef -Engel- het volgende:
Strand meet onthou posttekst....
waar is het lijstje om aan te vullen?
Zet mij er maar op zeker opquote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Just did.
[..]
Done.
[..]
Misschien of zeker?
Als ik met de auto ga, kom ik langs Gouda... met de trein trouwens ookquote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:07 schreef Dreamscanner het volgende:
Dus voor de duidelijkheid hoe moet ik jullie herkennen? Liggen er mesjes bij de tafel? Btw iemand in de omgeving van Gouda?
Oja de drukte in het verkeer daarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:51 schreef Dreamscanner het volgende:
Ik denk beter met de trein, 3 uur is altijd druk daar, en als je langs Gouda kom dan kunnen we hetzelfde trein pakke als het mogelijk. Natuurlijk ik ben van plan ook om wat te drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |