Ja weet ik veel, ik kom toch nooit naar meets enzoquote:Op zondag 14 juni 2015 19:53 schreef Samzz het volgende:
Haal dan wel even de quotetekens weg, slimpie.
Goed zo jongenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik kom toch nooit naar meets enzo
Zo beter?
Ik zal het wel doenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:08 schreef MissMSX het volgende:
Ik vraag volgende keer wel een modje om de OP bij te werken ofzo
Ja, is dat handig(er)?quote:
Nou ja, ik heb dit topic toch in m'n MyAt staan. Denk niet dat MoBlo of Re het erg gaan vinden wanneer ik de OP aanvul.quote:
Dat denk ik ook niet nee. Thanksquote:Op zondag 14 juni 2015 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dit topic toch in m'n MyAt staan. Denk niet dat MoBlo of Re het erg gaan vinden wanneer ik de OP aanvul.
Bij de meeste strandtenten buiten wel, überhaupt wordt op het strand veel gedoogd en wat Miss al zegt, ten noorden van de pier is officieel hondenstrand. Ga ik ook vaak heen.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:37 schreef Samzz het volgende:
Damn, dat duurt nog lang... Mogen hondjes mee?
Ja, Miss heeft me al laten weten dat honden mee mogenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Bij de meeste strandtenten buiten wel, überhaupt wordt op het strand veel gedoogd en wat Miss al zegt, ten noorden van de pier is officieel hondenstrand. Ga ik ook vaak heen.
In ieder geval bij twee tenten in die hoek, dus gaat goed komenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, Miss heeft me al laten weten dat honden mee mogen.
+1quote:Op zondag 14 juni 2015 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Tegen die tijd maar even kijken of ik kan.
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Tegen die tijd maar even kijken of ik kan.
Dus op misschien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |