Dat was meer een grapjequote:Op donderdag 25 juni 2015 10:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, ik ging ervan uit dat jullie op het strand gingen liggen (vandaar handdoek). Zal het nu in overweging brengen.
In zijn hoofd alleenquote:
Ok, cool!quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was meer een grapje
Maar iedereen die alsnog op het strand wil gaan liggen staat natuurlijk vrij om dat te doen
Nee, ik ben dat lekkere wijf in die geile bikini natuurlijkquote:
Dus je komtquote:
ohaiquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat lekkere wijf in die geile bikini natuurlijk.
Als het echt warm is ga ik binnen zittenquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was meer een grapje
Maar iedereen die alsnog op het strand wil gaan liggen staat natuurlijk vrij om dat te doen
Dan doe ik met je mee.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het echt warm is ga ik binnen zittenMaar gelukkig waait het waarschijnlijk toch.
Neem een parasolletje mee jijquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het echt warm is ga ik binnen zittenMaar gelukkig waait het waarschijnlijk toch.
Ik vond de TT ook niet echt heel duidelijkquote:
Ik zie het alweer, als ik ga moet ik met iemand mee die de weg weet. Ik weet echt niks in scheveningenquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:49 schreef MissMSX het volgende:
Sorry
More specific: Ergens bij het zwarte pad
ik ga wel chill achter de RooR zitten bongenquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat lekkere wijf in die geile bikini natuurlijk.
Dat is gewoon waar de tram stopt. Ongeveer bij de pier, dan zit je close enough.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zie het alweer, als ik ga moet ik met iemand mee die de weg weet. Ik weet echt niks in scheveningen
Dan zou ik nog in staat zijn het niet te vindenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is gewoon waar de tram stopt. Ongeveer bij de pier, dan zit je close enough.
Eindpunt van de tramquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zou ik nog in staat zijn het niet te vinden
Ik ben zo blij dat ik een tomtom in de auto heb anders zou ik echt nooit op de juiste plekken komen
Ahh ok, ik verzamel wel wat mobiele nummers van mensen die gaan voor die tijdquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eindpunt van de tramEn dan het geluid van de zee volgen. Als je blind bent, vind je het nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |