Bijgewerkte lijst:quote:De Dagkaart is geldig tot het einde van de normale dienstregeling van die dag. Dus je kan de laatste tram 15 richting Nootdorp terugnemen. Deze vertrekt iets na 24:00 uur uit het centrum van Den Haag en komt iets voor half één aan bij halte Laan van 's Gravemade. Let op: de uitrijkaart is geldig op de dag van aankoop tot 24:00 uur. Dus kom je na 24:00 uur terug op het parkeerterrein, dan moet je een nieuwe uitrijkaart kopen om met de auto het parkeerterrein te kunnen verlaten.
Altijd hierquote:
Volgens mij heb je niet goed opgeletquote:Op zondag 14 juni 2015 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd hier
Maar jij mag als een watje achter een windscherm gaan zitten hoor
Nu even niet neequote:
Als helemaal aan het einde van het noorderstrand gaan zitten dan mag dat.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:37 schreef Samzz het volgende:
Damn, dat duurt nog lang... Mogen hondjes mee?
Nou, de 25e heb je een afspraak staanquote:Op zondag 14 juni 2015 17:40 schreef Belsezar het volgende:
Klinkt goed, al heb ik geen idee hoe mijn agenda er volgende maand uit zal zien.
Ik mis een woord in die laatste zin. Het blijft Faxert, eh?quote:Op zondag 14 juni 2015 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd hier
Maar jij mag als een watje achter een windscherm gaan zitten hoor
Oké. Hier in de strandtenten zijn honden toegelaten. Maar als het daar niet mag dan kom ik niet naar de meetquote:Op zondag 14 juni 2015 18:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als helemaal aan het einde van het noorderstrand gaan zitten dan mag dat.
In strandtenten zelf weet ik het niet , dus bij slecht weer kan dat misschien niet.
awesome?quote:Op zondag 14 juni 2015 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik mis een woord in die laatste zin. Het blijft Faxert, eh?
quote:Op zondag 14 juni 2015 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké. Hier in de strandtenten zijn honden toegelaten. Maar als het daar niet mag dan kom ik niet naar de meet.
Kan wel ff voor je rondvragen. Zal wellicht per tent verschillenquote:Op zondag 14 juni 2015 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké. Hier in de strandtenten zijn honden toegelaten. Maar als het daar niet mag dan kom ik niet naar de meet.
Dit kan heel veel kanten opquote:Op zondag 14 juni 2015 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik mis een woord in die laatste zin. Het blijft Faxert, eh?
Als je wil. Kan 'm moeilijk een hele dag alleen latenquote:Op zondag 14 juni 2015 19:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan wel ff voor je rondvragen. Zal wellicht per tent verschillen
quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 18:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan 'straks' de OP niet meer bijwerken.
Zal ik ff een startlijstje maken met 'zeker' en 'misschien', en dat de laatste die iets gewijzigd wil hebben de lijst quote en aanpast?
Zeker:
LovelyLady
MissMSX
CherryLips
Misschien / Onder voorbehoud:
...
Roept u maar
Tuurlijkquote:Op zondag 14 juni 2015 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je wil. Kan 'm moeilijk een hele dag alleen laten. En hij houdt zo van het strand
.
quote:
Ja weet ik veel, ik kom toch nooit naar meets enzoquote:Op zondag 14 juni 2015 19:53 schreef Samzz het volgende:
Haal dan wel even de quotetekens weg, slimpie.
Goed zo jongenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik kom toch nooit naar meets enzo
Zo beter?
Ik zal het wel doenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:08 schreef MissMSX het volgende:
Ik vraag volgende keer wel een modje om de OP bij te werken ofzo
Ja, is dat handig(er)?quote:
Nou ja, ik heb dit topic toch in m'n MyAt staan. Denk niet dat MoBlo of Re het erg gaan vinden wanneer ik de OP aanvul.quote:
Dat denk ik ook niet nee. Thanksquote:Op zondag 14 juni 2015 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dit topic toch in m'n MyAt staan. Denk niet dat MoBlo of Re het erg gaan vinden wanneer ik de OP aanvul.
Bij de meeste strandtenten buiten wel, überhaupt wordt op het strand veel gedoogd en wat Miss al zegt, ten noorden van de pier is officieel hondenstrand. Ga ik ook vaak heen.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:37 schreef Samzz het volgende:
Damn, dat duurt nog lang... Mogen hondjes mee?
Ja, Miss heeft me al laten weten dat honden mee mogenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Bij de meeste strandtenten buiten wel, überhaupt wordt op het strand veel gedoogd en wat Miss al zegt, ten noorden van de pier is officieel hondenstrand. Ga ik ook vaak heen.
In ieder geval bij twee tenten in die hoek, dus gaat goed komenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, Miss heeft me al laten weten dat honden mee mogen.
+1quote:Op zondag 14 juni 2015 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Tegen die tijd maar even kijken of ik kan.
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Tegen die tijd maar even kijken of ik kan.
Dus op misschien?quote:
Ja! Jou wil ik meetenquote:Op zondag 14 juni 2015 22:24 schreef Belsezar het volgende:
Zeker:
LovelyLady
MissMSX
Cherrylips
DrMarten
Samzz en Boris
Belsezar
Anders jat ik ook even ergens een hond.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Nog meer positieve berichten op de vraag of honden zijn toegelaten, dus dat zit wel snor
Woefquote:Op zondag 14 juni 2015 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders jat ik ook even ergens een hond.
Mijzelf op misschien/ovb gezet. Want hitte en dat kan ik nie zo goed handelen nie.quote:Zeker:
LovelyLady
MissMSX
Cherrylips
Harmankardon
DrMarten
Samzz en Boris
DamagedBrain
-Strawberry-
AlbinoBambi
KomtTijd...
yats
Belsezar
aeque
Lekker met samzz op t strandquote:Op zondag 14 juni 2015 19:53 schreef Samzz het volgende:
Haal dan wel even de quotetekens weg, slimpie.
Zes dagen naar Den Haagquote:
Ik ook niet, maar in de schaduw van een strandtent moet het nog wel lukkenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijzelf op misschien/ovb gezet. Want hitte en dat kan ik nie zo goed handelen nie.
Burkini toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in de schaduw van een strandtent moet het nog wel lukkenIk neem factor 50 mee en m'n badpak. En m'n burka.
quote:
Het is bij mij niet alleen de zon, maar ook gewoon de hitte zelf.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in de schaduw van een strandtent moet het nog wel lukkenIk neem factor 50 mee en m'n badpak. En m'n burka.
Ik ken het, ik lig altijd voor dood op bedquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is bij mij niet alleen de zon, maar ook gewoon de hitte zelf.
Ik kijk het sowieso even aan, anders ben ik wel van de partij.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken het, ik lig altijd voor dood op bedmaar kom nou maar
Wil jij de OP aanpassen en de zin verwijderen dat aanmelden via een quote kan? Nu jij bijhoudt is dat verwarrend denk ikquote:
Ik kan niet aanpassen. Of begrijp ik je nu verkeerdquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens OP opengegooid. Dan kan men naar hartelust aanpassen.
quote:
quote:
Oh. Wromniedan?quote:
Volgens mij misten er een paar in jouw quote en is dit nu de laatste lijst:quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:48 schreef VitDijk88 het volgende:
Ik ben er dus bij! Wauw, voor mij al 1,5 jaar geleden dat ik naar een meeting ben geweest
Thanksquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:18 schreef Samzz het volgende:
Ik zal straks de OP even aanpassen, even laptop opstarten.
Waarom niet?quote:Op donderdag 25 juni 2015 04:08 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik kom wel de volgende keer, ik hou niet van het strand.
Dit iddquote:Op donderdag 25 juni 2015 08:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom niet?
En strandtent is ook maar gewoon een tent he. Alleen dan met een bak zand voor de deur
Nou idd, een groep mensen in een strandtent die wat praten en een biertje drinken, moet idd hilarische beelden opleveren, wacht ik heb er nog een paar van de vorige meeting!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Slip het volgende:
ik maak van een afstand wel foto's en maak er een leuk topic van
Ja, ik ging ervan uit dat jullie op het strand gingen liggen (vandaar handdoek). Zal het nu in overweging brengen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom niet?
En strandtent is ook maar gewoon een tent he. Alleen dan met een bak zand voor de deur
Ben jij die neger HW?quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou idd, een groep mensen in een strandtent die wat praten en een biertje drinken, moet idd hilarische beelden opleveren, wacht ik heb er nog een paar van de vorige meeting!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk die kansloze rukkers nou eens! Echt, ik hoop dat je net zulke geweldige foto's weet te maken, affikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |