Mijzelf op misschien/ovb gezet. Want hitte en dat kan ik nie zo goed handelen nie.quote:Zeker:
LovelyLady
MissMSX
Cherrylips
Harmankardon
Misschien / Onder voorbehoud:
DrMarten
Samzz en Boris
DamagedBrain
-Strawberry-
AlbinoBambi
KomtTijd...
yats
Belsezar
aeque
Lekker met samzz op t strandquote:Op zondag 14 juni 2015 19:53 schreef Samzz het volgende:
Haal dan wel even de quotetekens weg, slimpie.
Zes dagen naar Den Haagquote:
Ik ook niet, maar in de schaduw van een strandtent moet het nog wel lukkenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijzelf op misschien/ovb gezet. Want hitte en dat kan ik nie zo goed handelen nie.
Burkini toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in de schaduw van een strandtent moet het nog wel lukkenIk neem factor 50 mee en m'n badpak. En m'n burka.
quote:
Het is bij mij niet alleen de zon, maar ook gewoon de hitte zelf.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar in de schaduw van een strandtent moet het nog wel lukkenIk neem factor 50 mee en m'n badpak. En m'n burka.
Ik ken het, ik lig altijd voor dood op bedquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is bij mij niet alleen de zon, maar ook gewoon de hitte zelf.
Ik kijk het sowieso even aan, anders ben ik wel van de partij.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken het, ik lig altijd voor dood op bedmaar kom nou maar
Wil jij de OP aanpassen en de zin verwijderen dat aanmelden via een quote kan? Nu jij bijhoudt is dat verwarrend denk ikquote:
Ik kan niet aanpassen. Of begrijp ik je nu verkeerdquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens OP opengegooid. Dan kan men naar hartelust aanpassen.
quote:
quote:
Oh. Wromniedan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |