Ik heb het wel besteld, duurt altijd wel wel even voor die door de flow heen isquote:Op maandag 20 juli 2015 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft er al iemand gedacht aan goed weer?
Dat "risico" neem ik voor lief haha!quote:Op maandag 20 juli 2015 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu doen?
Met MissMSX en alle andere toppers aan de rol daarom natuurlijk of Scheveningen een thuiswedstrijd voor je?
Elke fokker is kansloos toch?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel aardiger dan zeggen dat je ons kansloos vindt
Tot 5 uur en in Naarden.quote:
Oh jee, je legt de lat nu wel erg hoog hoorquote:Op maandag 20 juli 2015 19:04 schreef VitDijk88 het volgende:
[..]
Dat "risico" neem ik voor lief haha!
Goed punt.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Elke fokker is kansloos toch?
[..]
Tot 5 uur en in Naarden.
Ik ben benieuwd hoe jij mij gaat overtuigen
Mooi, dan kan je al om 20:00 in Scheveningen zijn. We houden het bier vast voor je koudquote:Op maandag 20 juli 2015 19:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Elke fokker is kansloos toch?
[..]
Tot 5 uur en in Naarden.
Ik ben benieuwd hoe jij mij gaat overtuigen
Ik mag van mama niet met vreemde mensen chatten,laat staan afspreken, dus mama wilt eerst foto zienquote:Op maandag 20 juli 2015 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je al om 20:00 in Scheveningen zijn. We houden het bier vast voor je koud
Neem d'r mee.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik mag van mama niet met vreemde mensen chatten,laat staan afspreken, dus mama wilt eerst foto zien
Er is wel een kans op neerslag en erg harde wind zoals het er nu naar uitziet.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft er al iemand gedacht aan goed weer?
quote:
Die zijn op vakantiequote:
Ach, kan ook mooi zijn.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is wel een kans op neerslag en erg harde wind zoals het er nu naar uitziet.
Datquote:Op maandag 20 juli 2015 19:13 schreef K44S het volgende:
Die zijn op vakantie
Aan de andere kant, nieuwe mensen ontmoeten + een hossel proberen, is nooit verkeerd.
Is er een lijst van foksters om te hosselen? Die moet ik eerst zienquote:
De lijst is de lijst .... ik heb het net nog geupdatequote:Op maandag 20 juli 2015 19:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Is er een lijst van foksters om te hosselen? Die moet ik eerst zien
Ik heb het over de hossel lijst.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De lijst is de lijst .... ik heb het net nog geupdate
Oke, ik dacht aan een speciale hossellijstquote:Op maandag 20 juli 2015 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is de lijst ... er valt niets te hosselen wat er niet is
Gewoon alles wat los en vast zit proberen te hosselen.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Oke, ik dacht aan een speciale hossellijst
DIT klinkt beterquote:Op maandag 20 juli 2015 19:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon alles wat los en vast zit proberen te hosselen.
voor mij ook heur... naja bijna danquote:Op maandag 20 juli 2015 19:28 schreef K44S het volgende:
[..]
DIT klinkt beter
Heiligeneuk, ruim 2 uur reizen voor moi![]()
quote:
Ik twijfel om te gaan, ik heb zowel goede redenen om wel om niet te gaanquote:Op maandag 20 juli 2015 19:31 schreef MissMSX het volgende:
Volgende meet wordt vast weer wat centraler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |