Je wilt een reenactment gaan doen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Linkjes willen we! Ik ben de precieze details namelijk alweer vergeten.
Vergeet je handdoek nietquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:40 schreef artelligence het volgende:
TVP. Lijkt me wel leuk. Had eerst vakantieplannen, maar die zijn in het water (haha) gevallen.
Toch blijft het een leuk idee: FOK! epics reenactmentmeetingsquote:
Dan hoeft het niet eens op de plaats delict.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch blijft het een leuk idee: FOK! epics reenactmentmeetings
Niet alleen meets, maar gewoon goede gebeurtenissenquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoeft het niet eens op de plaats delict.goed idee. Nog meer epische meets die na gespeeld die te worden?
Klinkt als een goed ideequote:Op donderdag 9 juli 2015 18:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet alleen meets, maar gewoon goede gebeurtenissen
Zet mij maar op de zeker lijst ☺️quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hoor. Wil je op de zeker- of de misschien-lijst?
Donequote:Op donderdag 9 juli 2015 19:23 schreef Dreamscanner het volgende:
[..]
Zet mij maar op de zeker lijst ☺️
Ik zat braaf aan mijn bier!quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:52 schreef Knut het volgende:
Dat dramaNog best wat gezeik mee gehad toen.
Memorabele avond never the less, dat waren ze daar meestal wel.quote:
Met bakkenquote:
Dat hangt van de buddy af.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:50 schreef CherryLips het volgende:
We gaan geen buddysysteem invoeren hoor.
Ik moet er nog af.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:01 schreef MissMSX het volgende:
Bijgewerkte lijst:
Zeker:
LovelyLady
MissMSX
Cherrylips
Harmankardon
El_Thijs
VitDijk88
tijnbrein
Dreamscanner
Misschien / Onder voorbehoud:
DrMarten
Samzz en Boris
DamagedBrain
-Strawberry-
AlbinoBambi
KomtTijd...
yats
Belsezar
Aeque
HeatWave
HostiMeister
Makrolon
Atreidez
Mooie groepquote:
Wat heb je met je hond gedaan dat hij niet meer mee kan?quote:
Ik heb niks met mijn hond gedaan. Hij gaat gewoon niet mee, dat is voor mij fijner, maar voor hem evenzeerquote:Op woensdag 15 juli 2015 19:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat heb je met je hond gedaan dat hij niet meer mee kan?
Ja ok, maar ik dacht juist dat hij meeging omdat je hem niet alleen wou laten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks met mijn hond gedaan. Hij gaat gewoon niet mee, dat is voor mij fijner, maar voor hem evenzeer.
Hij blijft ook niet alleenquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik dacht juist dat hij meeging omdat je hem niet alleen wou laten.
Je neemt het er gelijk van.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij blijft ook niet alleen. Hij gaat naar vrienden die een weekendje op hem passen.
Joh. Hij was welkom geweest hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks met mijn hond gedaan. Hij gaat gewoon niet mee, dat is voor mij fijner, maar voor hem evenzeer.
Weet ik welquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Joh. Hij was welkom geweest hoor
Maar idd, denk wel beter voor hem zo
En voor jou
Just didquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:20 schreef RIVDSL het volgende:
Ik heb ook wel weer een keer zin in een meet. Kan iemand die daartoe gerechtigd is mij op zeker zetten?
Done.quote:Op woensdag 15 juli 2015 22:14 schreef Solique het volgende:
Ik kan er wel op misschien bij, moet kijken of ik niet al wat anders had staan.
Misschien of zeker?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:16 schreef -Engel- het volgende:
Strand meet onthou posttekst....
waar is het lijstje om aan te vullen?
Zet mij er maar op zeker opquote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Just did.
[..]
Done.
[..]
Misschien of zeker?
Als ik met de auto ga, kom ik langs Gouda... met de trein trouwens ookquote:Op zaterdag 18 juli 2015 08:07 schreef Dreamscanner het volgende:
Dus voor de duidelijkheid hoe moet ik jullie herkennen? Liggen er mesjes bij de tafel? Btw iemand in de omgeving van Gouda?
Oja de drukte in het verkeer daarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:51 schreef Dreamscanner het volgende:
Ik denk beter met de trein, 3 uur is altijd druk daar, en als je langs Gouda kom dan kunnen we hetzelfde trein pakke als het mogelijk. Natuurlijk ik ben van plan ook om wat te drinken
Iedereen is welkom geloof ikquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
Is dit een harde kern r&p meet ?
Of ben ik als sporadische r&p bezoeker ook net zo welkom ?
Next weekquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:20 schreef Dreamscanner het volgende:
ik dacht dat het vandaag was, had wel zin om wat te doen
Er zijn een aantal bekenden, maar ook een paar onbekendenquote:
Ja zekersquote:Of ben ik als sporadische r&p bezoeker ook net zo welkom ?
Natuurlijk... en kom je ook? Zag dat je nog op misschien staat?quote:
Het blijft misschien tot aan de dag zelf.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zijn een aantal bekenden, maar ook een paar onbekenden
[..]
Ja zekersAnders was er wel een groepspm gestuurd
[..]
Natuurlijk... en kom je ook? Zag dat je nog op misschien staat?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Het blijft misschien tot aan de dag zelf.Ik ben niet zo fsn van het hele hete weer dus ik kijk het even aan.
Het is hier niet ongewoon dus wie weet...quote:Op maandag 20 juli 2015 14:44 schreef Faxie het volgende:
http://www.windfinder.com/forecast/scheveningen
Er staat momenteel bijna 30 knopen (windkracht 7) in de verwachting![]()
Zal nog vast wel veranderen hoor, maar ik vond het wel grappig
Nouja het zal wel een losse flodder zijn gebaseerd op een uitschieter in de ecmwf pluim. De gemiddeldes lijken allemaal niet zo hoog te zijn.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is hier niet ongewoon dus wie weet...
We zien je wel voorbij waaien danquote:Op maandag 20 juli 2015 16:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het zal wel een losse flodder zijn gebaseerd op een uitschieter in de ecmwf pluim. De gemiddeldes lijken allemaal niet zo hoog te zijn.
Maar stiekem hoop ik wel op die 30 knopen ja
I know. Maar op zee bedoel ikquote:
Als ze daadwerkelijk allemaal komenquote:
Het grote afzeggen moet nog beginnen.quote:
Volgend jaar nieuwe kansquote:Op maandag 20 juli 2015 17:11 schreef Makrolon het volgende:
Ik heb me een weekeind vergist en moet dus afhaken helaas...
Zit ik zaterdag helemaal alleen aan een Palmpjequote:
Oh dan kom ik wel hoor, gewoon om jou niet zielig alleen te laten zitten.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zit ik zaterdag helemaal alleen aan een Palmpje
Wel aardiger dan zeggen dat je ons kansloos vindtquote:Op maandag 20 juli 2015 18:54 schreef K44S het volgende:
Als ik niet had hoeven werken, dan had ik misschien nog gekomen (Ik ben goed in smoezen bedenken 8) )
Tot hoe laat is dat werken? en waar?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:54 schreef K44S het volgende:
Als ik niet had hoeven werken, dan had ik misschien nog gekomen (Ik ben goed in smoezen bedenken 8) )
Hoe kan je dat nu doen?quote:Op maandag 20 juli 2015 19:02 schreef VitDijk88 het volgende:
Ik ben in ieder geval zeker van de partij. Ik laat juist een Open Dag van mijn favoriete club schieten
Ik heb het wel besteld, duurt altijd wel wel even voor die door de flow heen isquote:Op maandag 20 juli 2015 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft er al iemand gedacht aan goed weer?
Dat "risico" neem ik voor lief haha!quote:Op maandag 20 juli 2015 19:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu doen?
Met MissMSX en alle andere toppers aan de rol daarom natuurlijk of Scheveningen een thuiswedstrijd voor je?
Elke fokker is kansloos toch?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel aardiger dan zeggen dat je ons kansloos vindt
Tot 5 uur en in Naarden.quote:
Oh jee, je legt de lat nu wel erg hoog hoorquote:Op maandag 20 juli 2015 19:04 schreef VitDijk88 het volgende:
[..]
Dat "risico" neem ik voor lief haha!
Goed punt.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Elke fokker is kansloos toch?
[..]
Tot 5 uur en in Naarden.
Ik ben benieuwd hoe jij mij gaat overtuigen
Mooi, dan kan je al om 20:00 in Scheveningen zijn. We houden het bier vast voor je koudquote:Op maandag 20 juli 2015 19:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Elke fokker is kansloos toch?
[..]
Tot 5 uur en in Naarden.
Ik ben benieuwd hoe jij mij gaat overtuigen
Ik mag van mama niet met vreemde mensen chatten,laat staan afspreken, dus mama wilt eerst foto zienquote:Op maandag 20 juli 2015 19:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je al om 20:00 in Scheveningen zijn. We houden het bier vast voor je koud
Neem d'r mee.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik mag van mama niet met vreemde mensen chatten,laat staan afspreken, dus mama wilt eerst foto zien
Er is wel een kans op neerslag en erg harde wind zoals het er nu naar uitziet.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft er al iemand gedacht aan goed weer?
quote:
Die zijn op vakantiequote:
Ach, kan ook mooi zijn.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is wel een kans op neerslag en erg harde wind zoals het er nu naar uitziet.
Datquote:Op maandag 20 juli 2015 19:13 schreef K44S het volgende:
Die zijn op vakantie
Aan de andere kant, nieuwe mensen ontmoeten + een hossel proberen, is nooit verkeerd.
Is er een lijst van foksters om te hosselen? Die moet ik eerst zienquote:
De lijst is de lijst .... ik heb het net nog geupdatequote:Op maandag 20 juli 2015 19:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Is er een lijst van foksters om te hosselen? Die moet ik eerst zien
Ik heb het over de hossel lijst.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De lijst is de lijst .... ik heb het net nog geupdate
Oke, ik dacht aan een speciale hossellijstquote:Op maandag 20 juli 2015 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is de lijst ... er valt niets te hosselen wat er niet is
Gewoon alles wat los en vast zit proberen te hosselen.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Oke, ik dacht aan een speciale hossellijst
DIT klinkt beterquote:Op maandag 20 juli 2015 19:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon alles wat los en vast zit proberen te hosselen.
voor mij ook heur... naja bijna danquote:Op maandag 20 juli 2015 19:28 schreef K44S het volgende:
[..]
DIT klinkt beter
Heiligeneuk, ruim 2 uur reizen voor moi![]()
quote:
Ik twijfel om te gaan, ik heb zowel goede redenen om wel om niet te gaanquote:Op maandag 20 juli 2015 19:31 schreef MissMSX het volgende:
Volgende meet wordt vast weer wat centraler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |