Het is hier niet ongewoon dus wie weet...quote:Op maandag 20 juli 2015 14:44 schreef Faxie het volgende:
http://www.windfinder.com/forecast/scheveningen
Er staat momenteel bijna 30 knopen (windkracht 7) in de verwachting![]()
Zal nog vast wel veranderen hoor, maar ik vond het wel grappig
Nouja het zal wel een losse flodder zijn gebaseerd op een uitschieter in de ecmwf pluim. De gemiddeldes lijken allemaal niet zo hoog te zijn.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is hier niet ongewoon dus wie weet...
We zien je wel voorbij waaien danquote:Op maandag 20 juli 2015 16:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het zal wel een losse flodder zijn gebaseerd op een uitschieter in de ecmwf pluim. De gemiddeldes lijken allemaal niet zo hoog te zijn.
Maar stiekem hoop ik wel op die 30 knopen ja
I know. Maar op zee bedoel ikquote:
Als ze daadwerkelijk allemaal komenquote:
Het grote afzeggen moet nog beginnen.quote:
Volgend jaar nieuwe kansquote:Op maandag 20 juli 2015 17:11 schreef Makrolon het volgende:
Ik heb me een weekeind vergist en moet dus afhaken helaas...
Zit ik zaterdag helemaal alleen aan een Palmpjequote:
Oh dan kom ik wel hoor, gewoon om jou niet zielig alleen te laten zitten.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zit ik zaterdag helemaal alleen aan een Palmpje
Wel aardiger dan zeggen dat je ons kansloos vindtquote:Op maandag 20 juli 2015 18:54 schreef K44S het volgende:
Als ik niet had hoeven werken, dan had ik misschien nog gekomen (Ik ben goed in smoezen bedenken 8) )
Tot hoe laat is dat werken? en waar?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:54 schreef K44S het volgende:
Als ik niet had hoeven werken, dan had ik misschien nog gekomen (Ik ben goed in smoezen bedenken 8) )
Hoe kan je dat nu doen?quote:Op maandag 20 juli 2015 19:02 schreef VitDijk88 het volgende:
Ik ben in ieder geval zeker van de partij. Ik laat juist een Open Dag van mijn favoriete club schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |