quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:30 schreef Susi het volgende:
Ik denk ook niet dat Normaal zal werken. Ik zie de hele zaal nog niet met Vulgaris Magistralis meebleren.
Die mensen hebben zang- of blaastalent in overvloed, maar als je ze bij elkaar zet krijgt het een ENORM cruiseship-gehalte.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:37 schreef Ericr het volgende:
Glennis Grace wil nog een keer![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-Songfestival.dhtml
Ze wil met die oude taarten van de Ladies of Soul. Begrijpt die muts nou nog niet dat uitgerangeerde artiesten hooguit leuk zijn voor dat soort evenementen maar niet voor het ESF waar je wel met iets frisser moet aankomen?
quote:
Ook mijn gevoel bij die act en een hoop van die dames persoonlijk. Zitten toch beetje op niveaut'je (grotere) bedrijfsfeesten, cruiseschepen en straks dinnershows.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:04 schreef female81 het volgende:
[..]
Die mensen hebben zang- of blaastalent in overvloed, maar als je ze bij elkaar zet krijgt het een ENORM cruiseship-gehalte.
Als Boaz de beat weer mag maken vind ik het prima.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
Het lichaam, het gezicht, de stem en de beats.
Er zit werkelijk geen stukje zonder autotune bijquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
de stem
*Huivert*quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
Doe dan DJ Korsakoffquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
Als ik daar naar luister ga ik haast denken: "Laat Glennis dan maar gaan."quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
Ik word hier intens verdrietig van.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
Ga je toch weer voor een MILF?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik daar naar luister ga ik haast denken: "Laat Glennis dan maar gaan."
Wat afgrijselijk. Waarom met ik ineens aan kelderboxen denken???quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
Jouw onderbuik?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:20 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Wat afgrijselijk. Waarom met ik ineens aan kelderboxen denken???
Caro Emerald. D'uh.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Zeg het maar, met wie gaan we het ESF 2016 winnen?
Dat werkt inderdaad alleen in Nederland.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:30 schreef Susi het volgende:
Ik denk ook niet dat Normaal zal werken. Ik zie de hele zaal nog niet met Vulgaris Magistralis meebleren.
Nee, gewoon Caro Emerald zonder DJ, anders geen Caro Emerald.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:08 schreef capristo het volgende:
Caro Emerald in samenwerking met een DJ, zoals David Guetta altijd doet, Loves takes over, She Wolf ( Falling to pieces) & Dangerous.
Maar dan wel met een goed nummer + actquote:Op maandag 8 juni 2015 01:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, gewoon Caro Emerald zonder DJ, anders geen Caro Emerald.![]()
Niet alles wordt beter als je er een DJ bij gooit.
Vind je.....quote:Op maandag 8 juni 2015 19:53 schreef Pluto1975 het volgende:
Misschien moet Josje maar gewoon gaan nu K3 er niet meer is....in ieder geval leuk om naar te kijken
Ergens vind ik het wel een leuke suggestiequote:Op maandag 8 juni 2015 19:53 schreef Pluto1975 het volgende:
Misschien moet Josje maar gewoon gaan nu K3 er niet meer is....in ieder geval leuk om naar te kijken
Alsof je je daar zorgen om moet maken bij CE.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:36 schreef capristo het volgende:
[..]
Maar dan wel met een goed nummer + act
De laatste jaren gaat het niet meer zo goed met haar carriere hoor.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Alsof je je daar zorgen om moet maken bij CE.
Er zijn maar weinig artiesten en bands die enkel hot blijven zonder ooit dipjes te hebben. Zo gauw het nieuwe ervan af is...quote:Op maandag 8 juni 2015 23:06 schreef riazop het volgende:
[..]
De laatste jaren gaat het niet meer zo goed met haar carriere hoor.
Vast wel, maar die moet dan net een uitmuntend nummer hebben geschreven, of tot zijn/haar beschikking hebben.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig artiesten en bands die enkel hot blijven zonder ooit dipjes te hebben. Zo gauw het nieuwe ervan af is...
Ik vind dat liedje wat recent uitkwam best aardig. Hebben wij in Nederland iemand die potentie heeft om te scoren?
Ik kan er geen noemen.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vast wel, maar die moet dan net een uitmuntend nummer hebben geschreven, of tot zijn/haar beschikking hebben.
Volgens mij ben jij dik reclame aan het makenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
ik heb al een aantal opties gegeven.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
...
Ik vind dat liedje wat recent uitkwam best aardig. Hebben wij in Nederland iemand die potentie heeft om te scoren?
Er wordt hier gevraagd naar opties.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dik reclame aan het maken
Lil Kleine kan alleen in combinatie met iemand die kan zingen.quote:
Jan Smit voldoet aan alle voorwaarden van de 2e opsomming.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:18 schreef riazop het volgende:
[..]
ik heb al een aantal opties gegeven.
Maar ik wil het best generaliseren.
NODIG:
1) zeer goed uitziend persoon (en)
2) deze persoon vindt het leuk om (iig een tikkeltje) extravagant te zijn
3) goede stem
4) hitgevoelig
5) hedendaagse beat
maar,
WAT WE GAAN KRIJGEN:
1) ouder persoon
2) ziet er niet zo geweldig uit
3) "gewoon doen", het is maar een songfestival.
4) carriere heeft nieuwe impuls nodig
5) verbonden met de platenmaatschappij die "aan de beurt is"
Spambotje voor allerlei nederhop-troep, al vaker gezien op andere fora.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Jij met je views-obsessiequote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:22 schreef riazop het volgende:
[..]
Lil Kleine kan alleen in combinatie met iemand die kan zingen.
Dit was bv een briljante inzending geweest:
2,3 miljoen views in 2 maanden
Best knap, 20 m views. Zelfs voor een Engelstalige plaat.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laten we dan dus maar Within Temptation doen;
..
Ja klopt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jan Smit voldoet aan alle voorwaarden van de 2e opsomming.
Je hebt gelijk. Al snap ik je lobby voor die Monica Geuze niet. Je moet hier goede songwriters op zetten.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:18 schreef riazop het volgende:
[..]
ik heb al een aantal opties gegeven.
Maar ik wil het best generaliseren.
NODIG:
1) zeer goed uitziend persoon (en)
2) deze persoon vindt het leuk om (iig een tikkeltje) extravagant te zijn
3) goede stem
4) hitgevoelig
5) hedendaagse beat
maar,
WAT WE GAAN KRIJGEN:
1) ouder persoon
2) ziet er niet zo geweldig uit
3) "gewoon doen", het is maar een songfestival.
4) carriere heeft nieuwe impuls nodig
5) verbonden met de platenmaatschappij die "aan de beurt is"
Idd, zij is helemaal geen artiest en aan de credits te zien heeft ze nauwelijks een bijdrage gehad aan dit nummer. Zo te zien is het gewoon een of ander Youtube-meisje, dat 90% van haar abonnees heeft gekocht en nu denkt een artiest te zijn. Waardeloze reclame zegquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Deelname aan het esf is volgens mij teamwork. Iemand als Monica (maar we zullen met zijn 17 miljoenen toch wel meer opties hebben?) is vooral de stem en het gezicht. Daar hangt uiteraard een heel team achter. Waarom zou Armin van Buuren of Boaz de beat niet maken bv?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Al snap ik je lobby voor die Monica Geuze niet. Je moet hier goede songwriters op zetten.
[/quote]quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:31 schreef Unites het volgende:
[..]
Idd, zij is helemaal geen artiest en aan de credits te zien heeft ze nauwelijks een bijdrage gehad aan dit nummer. [quote]Op dinsdag 9 juni 2015 17:31 schreef Unites het volgende:
[..]
Idd, zij is helemaal geen artiest en aan de credits te zien heeft ze nauwelijks een bijdrage gehad aan dit nummer. Zo te zien is het gewoon een of ander Youtube-meisje, dat 90% van haar abonnees heeft gekocht en nu denkt een artiest te zijn. Waardeloze reclame zeg
"De stem en het gezicht"... laat me niet lachen zeg. Ze is net zo getalenteerd en bekend dan ik, oftwel: gewoon niet dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Deelname aan het esf is volgens mij teamwork. Iemand als Monica (maar we zullen met zijn 17 miljoenen toch wel meer opties hebben?) is vooral de stem en het gezicht. Daar hangt uiteraard een heel team achter. Waarom zou Armin van Buuren of Boaz de beat niet maken bv?
Ik ga jou niet onderschatten hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:53 schreef Unites het volgende:
[..]
.... Ze is net zo getalenteerd en bekend dan ik, ...
Ze is een YouTube-persoonlijkheid (schijnbaar), dan gaat dat nou eenmaal wat sneller. En alsnog: ze heeft echt nauwelijks een aandeel gehad.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:57 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik ga jou niet onderschatten hoor.
Maar post ook eens een videootje dat een half miljoen kliks in een week draait zou ik zeggen. Dan kunnen we vergelijken.
kijk vriend, youtube is gewoon een platform. Een winkel waarin de hele wereld kan shoppen.Meer niet. Als je daar niet iets interessants publiceert, gebeurt er ook niet veel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:59 schreef Unites het volgende:
[..]
Ze is een YouTube-persoonlijkheid (schijnbaar), ...
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:59 schreef Unites het volgende:
[..]
..., dan gaat dat nou eenmaal wat sneller. ...
Bijna net zoveel als die zweud die het esf won.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:59 schreef Unites het volgende:
[..]
En alsnog: ze heeft echt nauwelijks een aandeel gehad.
Volgens mij heeft ze zelfs helemaal niks gedaan en mag ze de plaat alleen gebruiken als 'DJ'.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:05 schreef riazop het volgende:
[..]
kijk vriend, youtube is gewoon een platform. Een winkel waarin de hele wereld kan shoppen.Meer niet. Als je daar niet iets interessants publiceert, gebeurt er ook niet veel.
[..]
Gelukkig wel.
Vroeger moest men braaf op de platenmaatschappij wachten, nu gaan miljoenen mensen ZELF aan de slag.
[..]
Bijna net zoveel als die zweud die het esf won.
Leuk bedacht, maar Helena en Floor zijn bijna 40, zitten we WEEEER met een milf.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:07 schreef Momo... het volgende:
Ook genoeg andere opties qua symfonische metal
Epica
Floor Jansen
Dianne van Giersbergen
Even opgezocht, Simone van Epica is 30, Charlotte van Delain 28, Floor is 33 en Dianne 30. Valt wel mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:16 schreef riazop het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar Helena en Floor zijn bijna 40, zitten we WEEEER met een milf.
En Dianne is al 30. Vind ik op het randje. Maar wil ik nog het voordeel van de twijfel geven omdat ze wel extravagant durft te zijn.
"valt wel mee"....Dus dát. Daar hoeven we toch geen genoegen mee te nemen?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:19 schreef Momo... het volgende:
[..]
Even opgezocht, Simone van Epica is 30, Charlotte van Delain 28, Floor is 33 en Dianne 30. Valt wel mee.
Die gene die je stuurt moet perse 18 jaar oud zijn? Al deze meiden hebben meer talent in hun vingernagel dan die Monica en Ronnie. Lekker autotune op een simpel nummer, helaas moet je wel live zingen op het songfestival.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:24 schreef riazop het volgende:
[..]
"valt wel mee"....Dus dát. Daar hoeven we toch geen genoegen mee te nemen?
Liefst niet veel ouder ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:26 schreef Momo... het volgende:
[..]
Die gene die je stuurt moet perse 18 jaar oud zijn? ...
Ilse heeft "uitstraling"???quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:31 schreef ato het volgende:
Vind ik ook ijsbeer, Anouk en Ilse hadden de uitstraling. Ook waren beiden nerveus, toch hadden beide dames de uitstraling en de winning mood.
Trijntje was 1 stuk brok ellende, zij stierf 1000 doden en dat was te zien..
Die ziet er niet uit zonder make up dus zo buitengewoon lekker is ze nietquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:20 schreef riazop het volgende:
[..]
Er wordt hier gevraagd naar opties.
En dus geef ik hier de optie van een buitengewoon lekker wijf, neusje voor de hit, en brandend van ambitie.
Wees eerlijk....je bent een plattelandsjongen...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:39 schreef ato het volgende:
Ik vond Ilse een geweldige uitstraling hebben verleden jaar en ik ben geen tukker..
Hahaha op en top Utregsssquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:10 schreef riazop het volgende:
[..]
Wees eerlijk....je bent een plattelandsjongen...
:-)quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:15 schreef riazop het volgende:
[..]
Dacht ik al. Voor mij is dat platteland hoor.
Zeg dat nu niet! Dadelijk gebeurt het ook nog.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jan Smit voldoet aan alle voorwaarden van de 2e opsomming.
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zeg dat nu niet! Dadelijk gebeurt het ook nog.
...
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:07 schreef Momo... het volgende:
Epica
21 miljoens views zelfs
Delain
Floor Jansen(vocaal superieur) met Nightwish
Dianne van Giersbergen met Xandria
Dit lijstje mist anneke van giersbergen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:07 schreef Momo... het volgende:
Epica
21 miljoens views zelfs
Delain
Floor Jansen(vocaal superieur) met Nightwish
Dianne van Giersbergen met Xandria
Dat, ik zeg Anneke met Arjen Lukassenquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit lijstje mist anneke van giersbergen.
Net 28quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis jammer dat zo'n Monica Geuze waarschijnlijk kneitervals gaat zingen.
En wij hebben geen achterban zoals Albanie die heeft.
Charlotte Wessels + DJ productie lijkt mij nog steeds het allerbeste wat we zouden kunnen sturen. Charlotte is nog redelijk fris en jong-ish qua uitstraling, wel wat gewoontjes maar die is nog vroeg in de 30 denk ik? En het stijltje pakt het goed in Oost-Europa.
Zo jong pas?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net 28En als ze d'r best doet kan ze er best goed uitzien:
[ afbeelding ]
Ze kwam er tijdens Lucidity bij volgens mij, dus 2006, dus jaartje of 19/20.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo jong pas?Was die pas 20/21 bij de doorbraak van Delain?
Die pakjesMaar dat is meer persoonlijk.
Die pakjes zouden bij mijn vriendin alleen op bepaalde avonden de kast uit komen, vooral die tweede.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze kwam er tijdens Lucidity bij volgens mij, dus 2006, dus jaartje of 19/20.
En die pakjes horen bij het genre
Als de schoonouders op bezoek zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die pakjes zouden bij mijn vriendin alleen op bepaalde avonden de kast uit komen, vooral die tweede.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als de schoonouders op bezoek zijn?
Kijk liever naar de leeftijden van van de winnaars. Of wil je niet winnen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Overigens waren onze best scorende inzendingen in de afgelopen jaren 38 en 40 jaar oud...
Conchita zag er inderdaad prachtig uit. Of Molina.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Kijk liever naar de leeftijden van van de winnaars. Of wil je niet winnen?
Dit zou nog kunnenquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net 28En als ze d'r best doet kan ze er best goed uitzien:
[ afbeelding ]
De afgelopen vijf jaar bijna allemaal ouder dan 25.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Kijk liever naar de leeftijden van van de winnaars. Of wil je niet winnen?
Sturen we ruben nicolaï met 5 Golden Oldiesquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Rusland werd een paar jaar geleden nog tweede met een groep 70-plussers en een afschuwelijk nummer. Maar ja, dat is Rusland. Die kunnen dat schijnbaar flikken.
Zal ze best willen, want die internationale carriere komt maar niet van de grond...quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:38 schreef GTSTFreakje het volgende:
we sturen gewoon weer anouk einde verhaal
Ze heeft ook toegegeven geen internationale carrière meer te ambiëren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Zal ze best willen, want die internationale carriere komt maar niet van de grond...
waarom ga je dan engels zingen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ze heeft ook toegegeven geen internationale carrière meer te ambiëren.
quote:
Je maakt vreemde optelsommetjes in je hoofd.. Waarom zou je niet in het Engels zingen? Volgens mij staat dat gewoon los van elkaar.quote:
Voor een provinciaal misschien.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het rockt ook gewoon lekkerder in het Engels. "Nobody's wife" klinkt toch net even lekkerder dan "Niemands vrouw".
Een Nederlandstalig persoon die Engelstalig zingt voor een Nederlandstalig publiek is volstrekt belachelijk uiteraard.quote:Op donderdag 11 juni 2015 02:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
... Waarom zou je niet in het Engels zingen? Volgens mij staat dat gewoon los van elkaar.
In Nederland is er maar 1 die rockt jongen: Kenny Bquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Het rockt ook gewoon lekkerder in het Engels. "Nobody's wife" klinkt toch net even lekkerder dan "Niemands vrouw".
Uiteraard. Want een zanger(es) staat daar natuurlijk ook niet vrij in. En dat Engelstalige muziek in Nederland beter scoort dan Nederlandstalige maakt natuurlijk ook niet uit. Eigenlijk belachelijk allemaal, laten we het verbieden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:02 schreef riazop het volgende:
[..]
Een Nederlandstalig persoon die Engelstalig zingt voor een Nederlandstalig publiek is volstrekt belachelijk uiteraard.
Op een Nederlandse universiteit kwamen mijn twee neefjes dat ook regelmatig tegen. Brullen van het lachen om zo'n professor, natuurlijk.
Zeg, er is ook gewoon nog zoiets als artistieke vrijheid en smaak. Over dat laatste kunnen eeuwen twisten, maar kap es met dat verheven toontje.quote:
Anderzijds zou je van je publiek mogen verwachten dat die Engels verstaan, als de tekstschrijver het Engels goed beheerst dan vind ik het geen probleem. Hoe anders breek je ooit door buiten Nederland en Vlaanderen? Je moet dan wel de potentie hebben om buiten deze landjes door te breken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:02 schreef riazop het volgende:
[..]
Een Nederlandstalig persoon die Engelstalig zingt voor een Nederlandstalig publiek is volstrekt belachelijk uiteraard.
Op een Nederlandse universiteit kwamen mijn twee neefjes dat ook regelmatig tegen. Brullen van het lachen om zo'n professor, natuurlijk.
Haaaalloooo!! Hij is wel überfan van de wereldberoemde Monica hoor! Dan mag je zulke dingen zeggen! ...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeg, er is ook gewoon nog zoiets als artistieke vrijheid en smaak. Over dat laatste kunnen eeuwen twisten, maar kap es met dat verheven toontje.
monica, wie kent haar niet (buiten provincialen om)quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:45 schreef Unites het volgende:
[..]
Haaaalloooo!! Hij is wel überfan van de wereldberoemde Monica hoor! Dan mag je zulke dingen zeggen! ...
Mijn post was een reactie op wat Anouk gezegd zou hebben: Ze zou een carriere in het buitenland niet (meer) ambieren.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Anderzijds zou je van je publiek mogen verwachten dat die Engels verstaan, als de tekstschrijver het Engels goed beheerst dan vind ik het geen probleem. Hoe anders breek je ooit door buiten Nederland en Vlaanderen? Je moet dan wel de potentie hebben om buiten deze landjes door te breken.
Ik denk dat dat dan weer meer stadsmensen zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:46 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
monica, wie kent haar niet (buiten provincialen om)
Dus heeft ze geen reden meer om Engelstalig te zingen wil je zeggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:54 schreef riazop het volgende:
[..]
Mijn post was een reactie op wat Anouk gezegd zou hebben: Ze zou een carriere in het buitenland niet (meer) ambieren.
Nee, want stadsmensen willen nederlandstalig, en het liefst Monicaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dus heeft ze geen reden meer om Engelstalig te zingen wil je zeggen.
Bellucci?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:45 schreef Unites het volgende:
[..]
Haaaalloooo!! Hij is wel überfan van de wereldberoemde Monica hoor! Dan mag je zulke dingen zeggen! ...
"HEB JE EVEN VOOR MIJ!!!"quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:59 schreef ijs_beer het volgende:
Jahaaaa, want buiten de randstad luisteren de mensen alleen maar naar keiharde metal, Sieneke en Frans Bauer. Zo to-taaaal geen verstand van muziek. Sha-la-lie.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"HEB JE EVEN VOOR MIJ!!!" [ afbeelding ] "SJALALIE-SJALALAAA!!!" [ afbeelding ]
Niet slechtquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet slecht, natuurlijk wel jammer dat het niet Nederlandstalig is.
![]()
![]()
Ik dacht tot een minuut in het nummer dat zij wel erg mannelijk klonk, toen zag ik pas dat het een man was.![]()
Niet om het één of ander, maar als ik Monica intyp bij Google, dan krijg ik als eerste optie Monica Geuze..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bellucci?...Lewinski?
...Geller?
Google past de resultaten aan op jou persoonlijk he? Als je vaker op haar hebt gezocht..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niet om het één of ander, maar als ik Monica intyp bij Google, dan krijg ik als eerste optie Monica Geuze..Er is maar één conclusie mogelijk: Google is een randstedeling.
Of Riazop heeft Google gehacked...
Ik zocht net op 'beroemde Monica's' en daar staat ze nergens.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niet om het één of ander, maar als ik Monica intyp bij Google, dan krijg ik als eerste optie Monica Geuze..Er is maar één conclusie mogelijk: Google is een randstedeling.
Oeh, die 2e is goed. Laten we die vragen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:26 schreef Cee het volgende:
Ik moest meteen denken aan Brandy en Monica.
Of Mondhar Monica.
Dat zou kunnen. Waarschijnlijk in de trend van "Wie de hel is dat...".quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Google past de resultaten aan op jou persoonlijk he? Als je vaker op haar hebt gezocht..
Dat laatste, waarschijnlijk. Alles om Monica aan "clicks" te helpen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het scheelt in de ranking enorm of je een goed lopende yt video in de lucht hebt hangen. Google is eigenaar van joetoep, zodoende.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat laatste, waarschijnlijk. Alles om Monica aan "clicks" te helpen.
Ik geloof je op je woord. Ik heb Dotan sowieso nooit een goed idee gevonden, met z'n overgewaardeerde hit.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
Kijk eens even Dotan op Pinkpop, en durf m dan nog voor te stellen
Één lang gaapmoment een tweede helft nog valser dan Joan
Wat Peter zei is waarschijnlijker. Veel waarschijnlijker.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:36 schreef riazop het volgende:
[..]
Het scheelt in de ranking enorm of je een goed lopende yt video in de lucht hebt hangen. Google is eigenaar van joetoep, zodoende.
Die hit zou best wel hoog gescoord hebben op het ESF waarschijnlijk. Alles wat die verder heeft gemaakt niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord. Ik heb Dotan sowieso nooit een goed idee gevonden, met z'n overgewaardeerde hit.
zit nu precies een jaar op een hit te wachtenquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:05 schreef Jojoke het volgende:
We kunnen Kovacs sturen, maar ik weet niet of ze stressbestendig is.
...
Deze grieten zijn echt gemaakt voor het Songfestival en dat is nou juist mijn grote probleem: het is niet oprecht, te gemaakt en niet authentiek...quote:
Vind ik ook...Tijdens The Voice, vond ik ze nog goed. Maar ik ken hun kunstje nu wel..quote:Op zondag 19 juli 2015 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deze grieten zijn echt gemaakt voor het Songfestival en dat is nou juist mijn grote probleem: het is niet oprecht, te gemaakt en niet authentiek...
Inderdaad. Nog geen 80.000 kliks ondanks een mediahypje. Maar Engelstalige popmuziek is niet makkelijk voor Nederlandse artiesten. Klinkt meestal hopeloos. Op een enkele dance act na.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
...maar volgens mij flopt alles wat ze uitbrengen.
Interessant item, ben benieuwd of we wat van ze gaan horen in Stockholm.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
Aardig video-item bij het AD over top-songwriters die in Veenendaal bijeen zijn om liedjes voor het Songfestival te schrijven: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aan-topliedjes.dhtml
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:17 schreef rssaftw het volgende:
Laat Hans Teeuwen ons vertegenwoordigen. We winnen toch niet en dan hebben we nog iets te lachen, als hij heel goed is eindigt hij misschien nog wel goed ook![]()
Ik hoop een groots Nationaal Songfestival volgens Zweeds model, maar dat komt er toch niet. Daarom hoop ik op Waylon. Gewoon opnieuw sturen, die man.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Interessant item, ben benieuwd of we wat van ze gaan horen in Stockholm.
Verder zou het wel tijd worden voor wat geruchten over de NL inzendig... 't is al augustus immers.
*Hierbij aansluitquote:Op maandag 24 augustus 2015 08:46 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel een beetje mogen gaan borrelen ja... Ik zet mijn geld helaas nog steeds op O'g3ne
Ik heb het idee dat die zich aardig ingelikt hebben, ja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 08:46 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel een beetje mogen gaan borrelen ja... Ik zet mijn geld helaas nog steeds op O'g3ne
Vrees het ookquote:Op maandag 24 augustus 2015 08:46 schreef TheVulture het volgende:
Wij allemaal denk ik welquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:14 schreef ato het volgende:
Maar ik hoop echt op een goede act en liedje
Opmerkelijk, de 3JS moesten naar Frankrijk voor inspiratie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
Aardig video-item bij het AD over top-songwriters die in Veenendaal bijeen zijn om liedjes voor het Songfestival te schrijven: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aan-topliedjes.dhtml
Leuke coverzangeres..quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wij allemaal denk ik wel
O'g3ne hoop ik dus echt niet, hoe zeer ik het de dames ook gun, maar wat ze nu voor muziek maken is gewoon kwalitief niet goed vind ik.
Ik zou het wel tof vinden als Natalie La Rose hiervoor te strikken zou zijn... zij gaat wel goed op dit moment. En deze was natuurlijk ook veel te horen afgelopen jaar:
Het liedje zelf is natuurlijk oneindig veel belangrijker dan wie het uitvoert. Dat het dit jaar een zanger was die al grote successen had geboekt in eigen land is eerder een uitzondering dan de regel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
In Nederland kiezen we de laatste jaren eerst een artiest en vervolgens is het te hopen dat er een fatsoenlijk liedje uit de koker rolt. In 2013 en 2014 zorgde dat voor goede resultaten, in 2015 was het een dikke flop.
En het is echt niet voor het eerst dat het op deze manier misgaat. In 2008 ging het ook zo.
Sowieso zou het eens tijd worden dat Nederland iets vernieuwends en gedurfds naar het Songfestival stuurt. Neem een voorbeeld aan België dit jaar.
Loic was toch niet zo bekend in België? Maar bekend van x factor?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het liedje zelf is natuurlijk oneindig veel belangrijker dan wie het uitvoert. Dat het dit jaar een zanger was die al grote successen had geboekt in eigen land is eerder een uitzondering dan de regel.
Alleen is de componist niet zo'n interessant discussie-onderwerp.
Terwijl alles begint met een sterk liedje én een doordacht visueel concept. Nederland prutst vaak maar wat aan. The Common Linnets waren een notoire uitzondering op die regel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het liedje zelf is natuurlijk oneindig veel belangrijker dan wie het uitvoert. Dat het dit jaar een zanger was die al grote successen had geboekt in eigen land is eerder een uitzondering dan de regel.
Alleen is de componist niet zo'n interessant discussie-onderwerp.
x2quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vrees het ook![]()
Wellicht niet sportief, maar die tutjes mogen wmb op hun bek gaan.
In 2015 werd Trijntje gekozen omdat er al een lied was.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
erst een artiest en vervolgens is het te hopen dat er een fatsoenlijk liedje uit de koker rolt. In 2013 en 2014 zorgde dat voor goede resultaten, in 2015 was het een dikke flop.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:26 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik zou zeggen, zet Kensington daar weg met een grote hit, maar als je een beetje nadenkt zijn ze veel te goed voor een kutfestival als het ESF.
Nope, Trijntje was al gekozen en ging toen kijken of Anouk nog wat op haar laptop had staan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:41 schreef KoningPils het volgende:
[..]
In 2015 werd Trijntje gekozen omdat er al een lied was.
Bedankt Daniel Dekkeren Cornald
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope, Trijntje was al gekozen en ging toen kijken of Anouk nog wat op haar laptop had staan.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nooit-voor-mij.dhtmlquote:Trijntje Oosterhuis zette de strijd om de Nederlandse songfestivalplek al naar haar hand tijdens het eerste gesprek met het selectiecomité van omroep Avrotros. 'Ze overrompelde ons,' zegt commissielid en tv-commentator Cornald Maas. 'Ze vertelde: 'Het is nu of nooit voor mij. Ik ben er dit jaar klaar voor'. In hetzelfde gesprek presenteerde ze ook het lied, toen nog in een door Anouk gezongen demoversie. We waren meteen ontzettend enthousiast.'
Misschien moeten we in dit topic een stap teruggaan, en eerst bepalen wie er in de selectiecommissie moeten zitten (ipv Daniel Dekker, Cornald Maas en de directeur van de TROS).quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:01 schreef KoningPils het volgende:
[..]
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nooit-voor-mij.dhtml
OK, Trijntje had al besloten te gaan en ging toen op Anouk haar laptop kijkenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:01 schreef KoningPils het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:57 schreef Roberta_J het volgende:
Waarom niet gewoon eens lekkere gezellige hollandse muziek?
NEDERLAND moet toch vertegenwoordigd worden?
quote:Het liedje Ik Ben Verliefd (Shalalie) heeft het dus echt beroerd gedaan op de tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival. Sieneke kreeg slechts 29 punten en eindigde daarmee als 14de van in totaal 17 acts.
Is Jannes de stem van Nederland, is het al zover gekomen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:57 schreef Roberta_J het volgende:
Waarom niet gewoon eens lekkere gezellige hollandse muziek?
NEDERLAND moet toch vertegenwoordigd worden?
Hier ga ik geen woord aan vuil maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!
Kom op, een kleurloze 13 in het dozijn (pop)rockbandje met flinterdunne tekstjes.
Ze scoorde anders wel flink op wiwibloggs.com.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!
Kom op, een kleurloze 13 in het dozijn (pop)rockbandje met flinterdunne tekstjes.
Is dat die website waar de mensen groot fan waren van Servië 2015?quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:25 schreef Unites het volgende:
[..]
Ze scoorde anders wel flink op wiwibloggs.com.
Uhm, ja.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:02 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Is dat die website waar de mensen groot fan waren van Servië 2015?
En alleen valse nichten die stemmen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:32 schreef Unites het volgende:
[..]
Uhm, ja.
Maar het was wel een grote POLL, met hetzelfde ranking systeem als bij de échte show.
Ik neem aan van niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:58 schreef Peter het volgende:
[..]
En alleen valse nichten die stemmen?
Omgquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:01 schreef KoningPils het volgende:
[..]
[..]
Fansites zijn natuurlijk niet zo representatief. Die worden immers alleen bezocht door fans (het woord zegt het al), terwijl er op de avond zelf vooral mensen kijken die het liedje maar één keer horen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:32 schreef Unites het volgende:
[..]
Uhm, ja.
Maar het was wel een grote POLL, met hetzelfde ranking systeem als bij de échte show.
Sorry maar het was al op eerste gehoor een goedkoop liedje..quote:
Absoluut..quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:07 schreef ato het volgende:
[..]
Sorry maar het was al op eerste gehoor een goedkoop liedje..
Volgens mij heb ik een maand of twee terug op radio 1 gehoord dat hij wel zou willen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:35 schreef iBenny het volgende:
Dat nieuwe nummer van VanVelzen, Phoenix, had het volgens mij prima gedaan op het songfestival. Hij wil nog steeds niet he?
Als het na 1 september is uitgebracht mag het mee doen, al zou dat wel een anticlimax zijn in de aanloop. Ik vond Trijn vorig jaar al iets te vroeg, laat staan dat we het nu al zouden wetenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:35 schreef iBenny het volgende:
Dat nieuwe nummer van VanVelzen, Phoenix, had het volgens mij prima gedaan op het songfestival. Hij wil nog steeds niet he?
Het zal toch niet zegquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:20 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
O'G3NE heeft bij Omroep Gelderland voor 1000e keer gezegd dat ze naar het Songfestival willen:http://www.omroepgelderla(...)ame-aan-Songfestival. Ik hoop het eerlijk gezegd niet. Die houding van ze staat mij niet aan,
Ik vrees het ergstequote:
Zoals vorig jaar met Alain Clark? Die heeft dit jaar er nog niks over gezegd. Vorig jaar was hij er vroeg bij.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Dat ze het overal blijven roepen is misschien juist een teken dat ze nog niet gebeld zijn, anders zouden ze wel hun mond moeten houden
Kijk uit met wat je tegen Cornald zegt, die zie ik bij "hip en eigentijds" nog wel aan Willeke Alberti denken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Dat ze het overal blijven roepen is misschien juist een teken dat ze nog niet gebeld zijn, anders zouden ze wel hun mond moeten houden
Ik hoop persoonlijk toch wel op iets hippers, eigentijdser (lees je mee Cornald?)
Ik zet mijn geld toch nog stiekem op Caroquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:09 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Zoals vorig jaar met Alain Clark? Die heeft dit jaar er nog niks over gezegd. Vorig jaar was hij er vroeg bij.
"We waren met veel artiesten in gesprek maar Willeke kwam voorbij en die had meteen een overweldigend lied, daarmee heeft ze het verschil gemaakt. Met dit lied dat puur is en geen opsmuk nodig heeft in combinatie met Willeke's sublieme vocale kwaliteiten kunnen we winnen!"quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk uit met wat je tegen Cornald zegt, die zie ik bij "hip en eigentijds" nog wel aan Willeke Alberti denken.
Laten we hopen van niet:quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld toch nog stiekem op Caro
Haar muziekstijl is juist redelijk uniek mits goed uitgevoerd (dus geen GB 2015-taferelen) en valt zeker op in een rij van 40 liedjes. En haar live-optredens staan altijd al als een huis.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet:
[ afbeelding ]
Quia muziekstijl past het ook niet bij het ESF.
quote:Op woensdag 9 september 2015 11:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"We waren met veel artiesten in gesprek maar Willeke kwam voorbij en die had meteen een overweldigend lied, daarmee heeft ze het verschil gemaakt. Met dit lied dat puur is en geen opsmuk nodig heeft in combinatie met Willeke's sublieme vocale kwaliteiten kunnen we winnen!"
Om dan vlak voor het Songfestival je mening bij te stellen naar:
"Willeke's lied moet het echt hebben van haar vocalen, het lied is op zichzelf niet sterk genoeg om op te vallen in deze rij liedjes. Het is redelijk vlak en kabbelt voort. Hopelijk kunnen haar met led-lichtjes versierde rollator en de special effecten die daarmee gemoeid zijn toch net het verschil maken zodat we in de finale komen"
quote:Op woensdag 9 september 2015 11:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"We waren met veel artiesten in gesprek maar Willeke kwam voorbij en die had meteen een overweldigend lied, daarmee heeft ze het verschil gemaakt. Met dit lied dat puur is en geen opsmuk nodig heeft in combinatie met Willeke's sublieme vocale kwaliteiten kunnen we winnen!"
Om dan vlak voor het Songfestival je mening bij te stellen naar:
"Willeke's lied moet het echt hebben van haar vocalen, het lied is op zichzelf niet sterk genoeg om op te vallen in deze rij liedjes. Het is redelijk vlak en kabbelt voort. Hopelijk kunnen haar met led-lichtjes versierde rollator en de special effecten die daarmee gemoeid zijn toch net het verschil maken zodat we in de finale komen"
quote:Op woensdag 9 september 2015 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
"Helaas, maar de Zweedse cameraman regeerde niet goed op de door ons gewenste led-lichtjes. We zullen daarom alle repetities gaan gebruiken om een nieuwe jurk voor Willeke uit te kiezen en de visuele effecten zullen worden beperkt door willekeurige gekleurde vormen op de achtergrond."
Misschien daarvan ook nog wel veel, maar hij heeft in elk geval totaal geen gevoel van wat er op het ESF kan scoren (Azerbeidzjan was dit jaar een kanshebber voor de winst, jaja). Dat gecombineerd met een sterke zelfverzekerdheid/arrogantie is een recept voor foute keuzes.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En toch, het erge is wel dat jouw grap op waarheid gestoeld is.![]()
Cornald Maas weet veel van het songfestival, maar weinig van hedendaagse muziek.
En vergeet de combo met Daniël Dekker niet.... dat maakt het helemaal dodelijk.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien daarvan ook nog wel veel, maar hij heeft in elk geval totaal geen gevoel van wat er op het ESF kan scoren (Azerbeidzjan was dit jaar een kanshebber voor de winst, jaja). Dat gecombineerd met een sterke zelfverzekerdheid/arrogantie is een recept voor foute keuzes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Danny Vera zou bij sommige landen nog wel scoren misschien, als we dan z'n vrouw in dat champagneglas dat Ditta van Teese ooit gebruikte gooien, naakt natuurlijk, en dan O'gene wat d'r bij laten zingen. Is dat niet iets?quote:
Vind ik een prima keus, die meerstemmigheid verbloemt dat hij zelf eigenlijk niet zo'n topzanger is en daarnaast is de stijl wel iets wat op kan vallen in een grote rij liedjesquote:Op woensdag 9 september 2015 18:57 schreef ato het volgende:
Er gaan toch weer geruchten over Dotan...
Ik heb Dotan wel eens live bij diverse tv shows solo horen zingen.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind ik een prima keus, die meerstemmigheid verbloemt dat hij zelf eigenlijk niet zo'n topzanger is en daarnaast is de stijl wel iets wat op kan vallen in een grote rij liedjes
Volgende maand al?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:38 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb Dotan wel eens live bij diverse tv shows solo horen zingen.
Hij heeft ( persoonlijk dan he) een zuivere en mooie stem.
Overigens heeft Sharon vandaag gezegd, dat zij best wel naar het ESF wil, maar niet gevraagd is.
Overigens hoorde ik dat het volgende maand bekend wordt wie ons land vertegenwoordigd in 1016.
Spannond!quote:Op donderdag 10 september 2015 21:38 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb Dotan wel eens live bij diverse tv shows solo horen zingen.
Hij heeft ( persoonlijk dan he) een zuivere en mooie stem.
Overigens heeft Sharon vandaag gezegd, dat zij best wel naar het ESF wil, maar niet gevraagd is.
Overigens hoorde ik dat het volgende maand bekend wordt wie ons land vertegenwoordigd in 1016.
Kovacsquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:39 schreef aarontje112 het volgende:
Denk dat het Dotan wordt, als het maar niet Alain Clark of Og3ne wordt, dan ben ik al tevreden. Overigens lijkt Kovacs me ook heel interessant voor het songfestival, maar dat zal wel niet bij de AVRO-TROS opkomen
Bron: Mediacourantquote:Zangeres Sharon Doorson riep twee jaar geleden voor het eerst dat ze best graag naar het Eurovisie Songfestival wil en daar is niets aan veranderd. Dat vertelde ze vandaag op Radio 2. Doorson, bekend van liedjes als High on your love en Koningslied, is nog niet benaderd door de verantwoordelijken bij AvroTros. “Ik krijg zo vaak de opmerking: ‘Sharon, waarom geen Songfestival?’ Als ik ervoor gevraagd word, ben ik niet iemand die ‘nee’ zegt. Laat ik het zo zeggen. Ik houd de deur open.”
Eens, al vond ik het nog net iets schokkender dat ze iemand als Caro Emerald nog nooit hebben gepolstquote:
Dat lijkt me toch te veel van het goede. Vooral omdat de AVROTROS geen enkele vorm van richting lijkt te hebben. Staan ze daar straks met een schlager, gekleed in een modieuze jute zak en met een windows 98 screensaver als achtergrond.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:07 schreef Unites het volgende:
Misschien toch maar gewoon lekker O'G3NE sturen. Ze zijn hier nog steeds wel redelijk 'in' en 'hip' en met een matig tot goed nummer, een strakke performance en hun spontaniteit (ik denk dat zij wel écht kunnen doen alsof ze het super gaaf vinden), moet een finaleplaats haalbaar zijn. Om vervolgens 15e of zo te worden!
Meidengroepjes scoren in het algemeen veel vaker slecht dan goed op het ESF.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:07 schreef Unites het volgende:
Misschien toch maar gewoon lekker O'G3NE sturen. Ze zijn hier nog steeds wel redelijk 'in' en 'hip' en met een matig tot goed nummer, een strakke performance en hun spontaniteit (ik denk dat zij wel écht kunnen doen alsof ze het super gaaf vinden), moet een finaleplaats haalbaar zijn. Om vervolgens 15e of zo te worden!
Hahahahquote:Op donderdag 17 september 2015 11:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch te veel van het goede. Vooral omdat de AVROTROS geen enkele vorm van richting lijkt te hebben. Staan ze daar straks met een schlager, gekleed in een modieuze jute zak en met een windows 98 screensaver als achtergrond.![]()
Ik vind hen nou niet bepaald een 'standaard' meidengroepje. Ze hebben voor mij wat dat betreft wel weer iets unieks wat andere groepjes niet hebben.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Meidengroepjes scoren in het algemeen veel vaker slecht dan goed op het ESF.
Dat record kan gebroken worden.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:29 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik vind hen nou niet bepaald een 'standaard' meidengroepje. Ze hebben voor mij wat dat betreft wel weer iets unieks wat andere groepjes niet hebben.
Nee man, dat meidengroepje was bijna net zo oud als Mrs.Einstein.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:19 schreef Unites het volgende:
Rusland had een paar jaar terug toch ook een meidengroepje dat tweede werd?
Inderdaad, ook de Estse groepen Vanilla Ninja en Urban Symphony hebben heel aardig gescoord.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:48 schreef ato het volgende:
Serebro van Rusland en de meiden van Duitsland in 1994 scoorden wel goed.
Dus moet een meidengroep minstens de top 2) halen voor het record.
Toen was ie daarna wel een tijd uit de running met stemproblemen, dus dat zat toen al wel te werken... over het algemeen blijft ie best overeind, zeker met meerstemmige ondersteuning van zijn bandquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Luister z'n Pinkpop show eens en zeg dit dan nog eens
Luister naar menige goede artiest, vooral naar zulke grote Nederlandse evenementen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Luister z'n Pinkpop show eens en zeg dit dan nog eens
Dit dus. Voor het grote publiek/Als het gaat om uitgebrachte liedjes die geschikt zijn voor het ESF is het toch wel een ééndagsvlieg.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik ben ban dat Dotan totaal in 3 minuten niet uit de verf gaat komen. Een tweede "Home" gaat het toch niet worden en bij al het andere van hem val ik zowat in slaap.
Heel mooi gezegd weer Cee.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:42 schreef Cee het volgende:
Dotan, echt?
Zelfs met een brandende vuurpijl in z'n achterste kan dat amper spannend worden.
Laten we 't hopen.quote:Op zondag 20 september 2015 21:04 schreef KoningPils het volgende:
Douwe Bob
http://www.songfestivalwe(...)ovisie-songfestival/
quote:Op zondag 20 september 2015 23:04 schreef Cee het volgende:
Zou ie voor de gelegenheid Push Bob heten.
Voor!quote:Op zondag 20 september 2015 21:04 schreef KoningPils het volgende:
Douwe Bob
Ja, zoiets postte ik net ook al in het andere topic.quote:Op zondag 20 september 2015 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Ok, hoewel ik persoonlijk niet heel veel met hem heb toch een eigentijdse keuze, en in ieder geval geen O'g3ne
Cee-opmerkingenquote:Op zondag 20 september 2015 23:04 schreef Cee het volgende:
Zou ie voor de gelegenheid Push Bob heten.
De Common Linnets, ByeAlex, Tom Dice en de Olsen Brothers vinden dit geen leuke post.quote:Op maandag 21 september 2015 07:23 schreef Mystikvm het volgende:
Kan beter met Grauwe Blob leven dan met Ogene, dus wat dat betreft winst. Ik vind zijn muziek alleen saai. Als hij daar alleen met een gitaartje gaat staan en een zelfgeschreven liedje over de liefde maak je sowieso al geen kans. Denk dus dat het een kopietje van Zweden vorig jaar wordt.
Is gewoon zo. Douwe gaat het niet goed doen met zijn eigen muziek. Heb hem nu een paar keer live meegemaakt en echt een hoogtepunt was het nooit.quote:Op maandag 21 september 2015 09:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Common Linnets, ByeAlex, Tom Dice en de Olsen Brothers vinden dit geen leuke post.
Anouk zei dat destijds ookquote:Op maandag 21 september 2015 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
Jan Smit zegt dat het niet waar is.
http://www.mediacourant.n(...)r-songfestival-gaat/
Ja maar als Jan Smit het zegt....quote:Op maandag 21 september 2015 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Anouk zei dat destijds ook
Ze vinden het bij AVROTROS gewoon jammer dat ze niks meer te presenteren hebben nu.
Jan zal het misschien gewoon nog niet geweten hebben.quote:
Dat moet het wel zijn. Komt vast hard aan bij onze Jan..quote:Op maandag 21 september 2015 13:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jan zal het misschien gewoon nog niet geweten hebben.
Hij hoopte misschien vurig dat er weer eens voor een Volendammer gekozen zou worden, dus hadden ze hem nog niet verteld dat er al lang een keuze gemaakt was.
Hij dacht stiekem zelf nog kans te makenquote:Op maandag 21 september 2015 16:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat moet het wel zijn. Komt vast hard aan bij onze Jan..
"Dit kan niet meer mis, op naar de finale"quote:Op maandag 21 september 2015 16:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hopelijk voelt hij zich zo gepasseerd dat hij er helemaal niks meer mee te maken wil hebben.
Legendarische uitspraakquote:Op maandag 21 september 2015 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Dit kan niet meer mis, op naar de finale"
Wie???quote:Op zondag 20 september 2015 21:04 schreef KoningPils het volgende:
Douwe Bob
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |