Als het na 1 september is uitgebracht mag het mee doen, al zou dat wel een anticlimax zijn in de aanloop. Ik vond Trijn vorig jaar al iets te vroeg, laat staan dat we het nu al zouden wetenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:35 schreef iBenny het volgende:
Dat nieuwe nummer van VanVelzen, Phoenix, had het volgens mij prima gedaan op het songfestival. Hij wil nog steeds niet he?
Het zal toch niet zegquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:20 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
O'G3NE heeft bij Omroep Gelderland voor 1000e keer gezegd dat ze naar het Songfestival willen:http://www.omroepgelderla(...)ame-aan-Songfestival. Ik hoop het eerlijk gezegd niet. Die houding van ze staat mij niet aan,
Ik vrees het ergstequote:
Zoals vorig jaar met Alain Clark? Die heeft dit jaar er nog niks over gezegd. Vorig jaar was hij er vroeg bij.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Dat ze het overal blijven roepen is misschien juist een teken dat ze nog niet gebeld zijn, anders zouden ze wel hun mond moeten houden
Kijk uit met wat je tegen Cornald zegt, die zie ik bij "hip en eigentijds" nog wel aan Willeke Alberti denken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Dat ze het overal blijven roepen is misschien juist een teken dat ze nog niet gebeld zijn, anders zouden ze wel hun mond moeten houden
Ik hoop persoonlijk toch wel op iets hippers, eigentijdser (lees je mee Cornald?)
Ik zet mijn geld toch nog stiekem op Caroquote:Op dinsdag 8 september 2015 22:09 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Zoals vorig jaar met Alain Clark? Die heeft dit jaar er nog niks over gezegd. Vorig jaar was hij er vroeg bij.
"We waren met veel artiesten in gesprek maar Willeke kwam voorbij en die had meteen een overweldigend lied, daarmee heeft ze het verschil gemaakt. Met dit lied dat puur is en geen opsmuk nodig heeft in combinatie met Willeke's sublieme vocale kwaliteiten kunnen we winnen!"quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk uit met wat je tegen Cornald zegt, die zie ik bij "hip en eigentijds" nog wel aan Willeke Alberti denken.
Laten we hopen van niet:quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld toch nog stiekem op Caro
Haar muziekstijl is juist redelijk uniek mits goed uitgevoerd (dus geen GB 2015-taferelen) en valt zeker op in een rij van 40 liedjes. En haar live-optredens staan altijd al als een huis.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet:
[ afbeelding ]
Quia muziekstijl past het ook niet bij het ESF.
quote:Op woensdag 9 september 2015 11:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"We waren met veel artiesten in gesprek maar Willeke kwam voorbij en die had meteen een overweldigend lied, daarmee heeft ze het verschil gemaakt. Met dit lied dat puur is en geen opsmuk nodig heeft in combinatie met Willeke's sublieme vocale kwaliteiten kunnen we winnen!"
Om dan vlak voor het Songfestival je mening bij te stellen naar:
"Willeke's lied moet het echt hebben van haar vocalen, het lied is op zichzelf niet sterk genoeg om op te vallen in deze rij liedjes. Het is redelijk vlak en kabbelt voort. Hopelijk kunnen haar met led-lichtjes versierde rollator en de special effecten die daarmee gemoeid zijn toch net het verschil maken zodat we in de finale komen"
quote:Op woensdag 9 september 2015 11:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"We waren met veel artiesten in gesprek maar Willeke kwam voorbij en die had meteen een overweldigend lied, daarmee heeft ze het verschil gemaakt. Met dit lied dat puur is en geen opsmuk nodig heeft in combinatie met Willeke's sublieme vocale kwaliteiten kunnen we winnen!"
Om dan vlak voor het Songfestival je mening bij te stellen naar:
"Willeke's lied moet het echt hebben van haar vocalen, het lied is op zichzelf niet sterk genoeg om op te vallen in deze rij liedjes. Het is redelijk vlak en kabbelt voort. Hopelijk kunnen haar met led-lichtjes versierde rollator en de special effecten die daarmee gemoeid zijn toch net het verschil maken zodat we in de finale komen"
quote:Op woensdag 9 september 2015 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
"Helaas, maar de Zweedse cameraman regeerde niet goed op de door ons gewenste led-lichtjes. We zullen daarom alle repetities gaan gebruiken om een nieuwe jurk voor Willeke uit te kiezen en de visuele effecten zullen worden beperkt door willekeurige gekleurde vormen op de achtergrond."
Misschien daarvan ook nog wel veel, maar hij heeft in elk geval totaal geen gevoel van wat er op het ESF kan scoren (Azerbeidzjan was dit jaar een kanshebber voor de winst, jaja). Dat gecombineerd met een sterke zelfverzekerdheid/arrogantie is een recept voor foute keuzes.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En toch, het erge is wel dat jouw grap op waarheid gestoeld is.![]()
Cornald Maas weet veel van het songfestival, maar weinig van hedendaagse muziek.
En vergeet de combo met Daniël Dekker niet.... dat maakt het helemaal dodelijk.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien daarvan ook nog wel veel, maar hij heeft in elk geval totaal geen gevoel van wat er op het ESF kan scoren (Azerbeidzjan was dit jaar een kanshebber voor de winst, jaja). Dat gecombineerd met een sterke zelfverzekerdheid/arrogantie is een recept voor foute keuzes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Danny Vera zou bij sommige landen nog wel scoren misschien, als we dan z'n vrouw in dat champagneglas dat Ditta van Teese ooit gebruikte gooien, naakt natuurlijk, en dan O'gene wat d'r bij laten zingen. Is dat niet iets?quote:
Vind ik een prima keus, die meerstemmigheid verbloemt dat hij zelf eigenlijk niet zo'n topzanger is en daarnaast is de stijl wel iets wat op kan vallen in een grote rij liedjesquote:Op woensdag 9 september 2015 18:57 schreef ato het volgende:
Er gaan toch weer geruchten over Dotan...
Ik heb Dotan wel eens live bij diverse tv shows solo horen zingen.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind ik een prima keus, die meerstemmigheid verbloemt dat hij zelf eigenlijk niet zo'n topzanger is en daarnaast is de stijl wel iets wat op kan vallen in een grote rij liedjes
Volgende maand al?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:38 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb Dotan wel eens live bij diverse tv shows solo horen zingen.
Hij heeft ( persoonlijk dan he) een zuivere en mooie stem.
Overigens heeft Sharon vandaag gezegd, dat zij best wel naar het ESF wil, maar niet gevraagd is.
Overigens hoorde ik dat het volgende maand bekend wordt wie ons land vertegenwoordigd in 1016.
Spannond!quote:Op donderdag 10 september 2015 21:38 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb Dotan wel eens live bij diverse tv shows solo horen zingen.
Hij heeft ( persoonlijk dan he) een zuivere en mooie stem.
Overigens heeft Sharon vandaag gezegd, dat zij best wel naar het ESF wil, maar niet gevraagd is.
Overigens hoorde ik dat het volgende maand bekend wordt wie ons land vertegenwoordigd in 1016.
Kovacsquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:39 schreef aarontje112 het volgende:
Denk dat het Dotan wordt, als het maar niet Alain Clark of Og3ne wordt, dan ben ik al tevreden. Overigens lijkt Kovacs me ook heel interessant voor het songfestival, maar dat zal wel niet bij de AVRO-TROS opkomen
Bron: Mediacourantquote:Zangeres Sharon Doorson riep twee jaar geleden voor het eerst dat ze best graag naar het Eurovisie Songfestival wil en daar is niets aan veranderd. Dat vertelde ze vandaag op Radio 2. Doorson, bekend van liedjes als High on your love en Koningslied, is nog niet benaderd door de verantwoordelijken bij AvroTros. “Ik krijg zo vaak de opmerking: ‘Sharon, waarom geen Songfestival?’ Als ik ervoor gevraagd word, ben ik niet iemand die ‘nee’ zegt. Laat ik het zo zeggen. Ik houd de deur open.”
Eens, al vond ik het nog net iets schokkender dat ze iemand als Caro Emerald nog nooit hebben gepolstquote:
Dat lijkt me toch te veel van het goede. Vooral omdat de AVROTROS geen enkele vorm van richting lijkt te hebben. Staan ze daar straks met een schlager, gekleed in een modieuze jute zak en met een windows 98 screensaver als achtergrond.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:07 schreef Unites het volgende:
Misschien toch maar gewoon lekker O'G3NE sturen. Ze zijn hier nog steeds wel redelijk 'in' en 'hip' en met een matig tot goed nummer, een strakke performance en hun spontaniteit (ik denk dat zij wel écht kunnen doen alsof ze het super gaaf vinden), moet een finaleplaats haalbaar zijn. Om vervolgens 15e of zo te worden!
Meidengroepjes scoren in het algemeen veel vaker slecht dan goed op het ESF.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:07 schreef Unites het volgende:
Misschien toch maar gewoon lekker O'G3NE sturen. Ze zijn hier nog steeds wel redelijk 'in' en 'hip' en met een matig tot goed nummer, een strakke performance en hun spontaniteit (ik denk dat zij wel écht kunnen doen alsof ze het super gaaf vinden), moet een finaleplaats haalbaar zijn. Om vervolgens 15e of zo te worden!
Hahahahquote:Op donderdag 17 september 2015 11:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch te veel van het goede. Vooral omdat de AVROTROS geen enkele vorm van richting lijkt te hebben. Staan ze daar straks met een schlager, gekleed in een modieuze jute zak en met een windows 98 screensaver als achtergrond.![]()
Ik vind hen nou niet bepaald een 'standaard' meidengroepje. Ze hebben voor mij wat dat betreft wel weer iets unieks wat andere groepjes niet hebben.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Meidengroepjes scoren in het algemeen veel vaker slecht dan goed op het ESF.
Dat record kan gebroken worden.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:29 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik vind hen nou niet bepaald een 'standaard' meidengroepje. Ze hebben voor mij wat dat betreft wel weer iets unieks wat andere groepjes niet hebben.
Nee man, dat meidengroepje was bijna net zo oud als Mrs.Einstein.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:19 schreef Unites het volgende:
Rusland had een paar jaar terug toch ook een meidengroepje dat tweede werd?
Inderdaad, ook de Estse groepen Vanilla Ninja en Urban Symphony hebben heel aardig gescoord.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:48 schreef ato het volgende:
Serebro van Rusland en de meiden van Duitsland in 1994 scoorden wel goed.
Dus moet een meidengroep minstens de top 2) halen voor het record.
Toen was ie daarna wel een tijd uit de running met stemproblemen, dus dat zat toen al wel te werken... over het algemeen blijft ie best overeind, zeker met meerstemmige ondersteuning van zijn bandquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Luister z'n Pinkpop show eens en zeg dit dan nog eens
Luister naar menige goede artiest, vooral naar zulke grote Nederlandse evenementen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Luister z'n Pinkpop show eens en zeg dit dan nog eens
Dit dus. Voor het grote publiek/Als het gaat om uitgebrachte liedjes die geschikt zijn voor het ESF is het toch wel een ééndagsvlieg.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik ben ban dat Dotan totaal in 3 minuten niet uit de verf gaat komen. Een tweede "Home" gaat het toch niet worden en bij al het andere van hem val ik zowat in slaap.
Heel mooi gezegd weer Cee.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:42 schreef Cee het volgende:
Dotan, echt?
Zelfs met een brandende vuurpijl in z'n achterste kan dat amper spannend worden.
Laten we 't hopen.quote:Op zondag 20 september 2015 21:04 schreef KoningPils het volgende:
Douwe Bob
http://www.songfestivalwe(...)ovisie-songfestival/
quote:Op zondag 20 september 2015 23:04 schreef Cee het volgende:
Zou ie voor de gelegenheid Push Bob heten.
Voor!quote:Op zondag 20 september 2015 21:04 schreef KoningPils het volgende:
Douwe Bob
Ja, zoiets postte ik net ook al in het andere topic.quote:Op zondag 20 september 2015 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Ok, hoewel ik persoonlijk niet heel veel met hem heb toch een eigentijdse keuze, en in ieder geval geen O'g3ne
Cee-opmerkingenquote:Op zondag 20 september 2015 23:04 schreef Cee het volgende:
Zou ie voor de gelegenheid Push Bob heten.
De Common Linnets, ByeAlex, Tom Dice en de Olsen Brothers vinden dit geen leuke post.quote:Op maandag 21 september 2015 07:23 schreef Mystikvm het volgende:
Kan beter met Grauwe Blob leven dan met Ogene, dus wat dat betreft winst. Ik vind zijn muziek alleen saai. Als hij daar alleen met een gitaartje gaat staan en een zelfgeschreven liedje over de liefde maak je sowieso al geen kans. Denk dus dat het een kopietje van Zweden vorig jaar wordt.
Is gewoon zo. Douwe gaat het niet goed doen met zijn eigen muziek. Heb hem nu een paar keer live meegemaakt en echt een hoogtepunt was het nooit.quote:Op maandag 21 september 2015 09:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Common Linnets, ByeAlex, Tom Dice en de Olsen Brothers vinden dit geen leuke post.
Anouk zei dat destijds ookquote:Op maandag 21 september 2015 11:48 schreef Cyan9 het volgende:
Jan Smit zegt dat het niet waar is.
http://www.mediacourant.n(...)r-songfestival-gaat/
Ja maar als Jan Smit het zegt....quote:Op maandag 21 september 2015 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Anouk zei dat destijds ook
Ze vinden het bij AVROTROS gewoon jammer dat ze niks meer te presenteren hebben nu.
Jan zal het misschien gewoon nog niet geweten hebben.quote:
Dat moet het wel zijn. Komt vast hard aan bij onze Jan..quote:Op maandag 21 september 2015 13:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jan zal het misschien gewoon nog niet geweten hebben.
Hij hoopte misschien vurig dat er weer eens voor een Volendammer gekozen zou worden, dus hadden ze hem nog niet verteld dat er al lang een keuze gemaakt was.
Hij dacht stiekem zelf nog kans te makenquote:Op maandag 21 september 2015 16:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat moet het wel zijn. Komt vast hard aan bij onze Jan..
"Dit kan niet meer mis, op naar de finale"quote:Op maandag 21 september 2015 16:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hopelijk voelt hij zich zo gepasseerd dat hij er helemaal niks meer mee te maken wil hebben.
Legendarische uitspraakquote:Op maandag 21 september 2015 16:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Dit kan niet meer mis, op naar de finale"
Wie???quote:Op zondag 20 september 2015 21:04 schreef KoningPils het volgende:
Douwe Bob
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |