Kovacsquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:39 schreef aarontje112 het volgende:
Denk dat het Dotan wordt, als het maar niet Alain Clark of Og3ne wordt, dan ben ik al tevreden. Overigens lijkt Kovacs me ook heel interessant voor het songfestival, maar dat zal wel niet bij de AVRO-TROS opkomen
Bron: Mediacourantquote:Zangeres Sharon Doorson riep twee jaar geleden voor het eerst dat ze best graag naar het Eurovisie Songfestival wil en daar is niets aan veranderd. Dat vertelde ze vandaag op Radio 2. Doorson, bekend van liedjes als High on your love en Koningslied, is nog niet benaderd door de verantwoordelijken bij AvroTros. “Ik krijg zo vaak de opmerking: ‘Sharon, waarom geen Songfestival?’ Als ik ervoor gevraagd word, ben ik niet iemand die ‘nee’ zegt. Laat ik het zo zeggen. Ik houd de deur open.”
Eens, al vond ik het nog net iets schokkender dat ze iemand als Caro Emerald nog nooit hebben gepolstquote:
Dat lijkt me toch te veel van het goede. Vooral omdat de AVROTROS geen enkele vorm van richting lijkt te hebben. Staan ze daar straks met een schlager, gekleed in een modieuze jute zak en met een windows 98 screensaver als achtergrond.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:07 schreef Unites het volgende:
Misschien toch maar gewoon lekker O'G3NE sturen. Ze zijn hier nog steeds wel redelijk 'in' en 'hip' en met een matig tot goed nummer, een strakke performance en hun spontaniteit (ik denk dat zij wel écht kunnen doen alsof ze het super gaaf vinden), moet een finaleplaats haalbaar zijn. Om vervolgens 15e of zo te worden!
Meidengroepjes scoren in het algemeen veel vaker slecht dan goed op het ESF.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:07 schreef Unites het volgende:
Misschien toch maar gewoon lekker O'G3NE sturen. Ze zijn hier nog steeds wel redelijk 'in' en 'hip' en met een matig tot goed nummer, een strakke performance en hun spontaniteit (ik denk dat zij wel écht kunnen doen alsof ze het super gaaf vinden), moet een finaleplaats haalbaar zijn. Om vervolgens 15e of zo te worden!
Hahahahquote:Op donderdag 17 september 2015 11:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch te veel van het goede. Vooral omdat de AVROTROS geen enkele vorm van richting lijkt te hebben. Staan ze daar straks met een schlager, gekleed in een modieuze jute zak en met een windows 98 screensaver als achtergrond.![]()
Ik vind hen nou niet bepaald een 'standaard' meidengroepje. Ze hebben voor mij wat dat betreft wel weer iets unieks wat andere groepjes niet hebben.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Meidengroepjes scoren in het algemeen veel vaker slecht dan goed op het ESF.
Dat record kan gebroken worden.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:29 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik vind hen nou niet bepaald een 'standaard' meidengroepje. Ze hebben voor mij wat dat betreft wel weer iets unieks wat andere groepjes niet hebben.
Nee man, dat meidengroepje was bijna net zo oud als Mrs.Einstein.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:19 schreef Unites het volgende:
Rusland had een paar jaar terug toch ook een meidengroepje dat tweede werd?
Inderdaad, ook de Estse groepen Vanilla Ninja en Urban Symphony hebben heel aardig gescoord.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:48 schreef ato het volgende:
Serebro van Rusland en de meiden van Duitsland in 1994 scoorden wel goed.
Dus moet een meidengroep minstens de top 2) halen voor het record.
Toen was ie daarna wel een tijd uit de running met stemproblemen, dus dat zat toen al wel te werken... over het algemeen blijft ie best overeind, zeker met meerstemmige ondersteuning van zijn bandquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Luister z'n Pinkpop show eens en zeg dit dan nog eens
Luister naar menige goede artiest, vooral naar zulke grote Nederlandse evenementen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Luister z'n Pinkpop show eens en zeg dit dan nog eens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |