abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155854091
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:35 schreef iBenny het volgende:
Dat nieuwe nummer van VanVelzen, Phoenix, had het volgens mij prima gedaan op het songfestival. Hij wil nog steeds niet he?
Als het na 1 september is uitgebracht mag het mee doen, al zou dat wel een anticlimax zijn in de aanloop. Ik vond Trijn vorig jaar al iets te vroeg, laat staan dat we het nu al zouden weten _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_155932822
O'G3NE heeft bij Omroep Gelderland voor 1000e keer gezegd dat ze naar het Songfestival willen:http://www.omroepgelderla(...)ame-aan-Songfestival. Ik hoop het eerlijk gezegd niet. Die houding van ze staat mij niet aan,
pi_155934051
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:20 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
O'G3NE heeft bij Omroep Gelderland voor 1000e keer gezegd dat ze naar het Songfestival willen:http://www.omroepgelderla(...)ame-aan-Songfestival. Ik hoop het eerlijk gezegd niet. Die houding van ze staat mij niet aan,
Het zal toch niet zeg :X
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_155934093
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het zal toch niet zeg :X
Ik vrees het ergste :{w
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_155934263
Waarom zijn jullie tegen? Ze hebben toch een hoop hits uitgebracht na the voice? :')
pi_155934361
Dat ze het overal blijven roepen is misschien juist een teken dat ze nog niet gebeld zijn, anders zouden ze wel hun mond moeten houden :7

Ik hoop persoonlijk toch wel op iets hippers, eigentijdser (lees je mee Cornald?) :P
pi_155934434
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Dat ze het overal blijven roepen is misschien juist een teken dat ze nog niet gebeld zijn, anders zouden ze wel hun mond moeten houden :7
Zoals vorig jaar met Alain Clark? Die heeft dit jaar er nog niks over gezegd. Vorig jaar was hij er vroeg bij.
  dinsdag 8 september 2015 @ 22:15:10 #208
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_155934656
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 22:07 schreef TheVulture het volgende:

Ik hoop persoonlijk toch wel op iets hippers, eigentijdser (lees je mee Cornald?) :P
Kijk uit met wat je tegen Cornald zegt, die zie ik bij "hip en eigentijds" nog wel aan Willeke Alberti denken. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_155934713
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 22:09 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Zoals vorig jaar met Alain Clark? Die heeft dit jaar er nog niks over gezegd. Vorig jaar was hij er vroeg bij.
Ik zet mijn geld toch nog stiekem op Caro O+
pi_155934743
DJ Hatsteflatsa
pi_155943166
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Kijk uit met wat je tegen Cornald zegt, die zie ik bij "hip en eigentijds" nog wel aan Willeke Alberti denken. :X
"We waren met veel artiesten in gesprek maar Willeke kwam voorbij en die had meteen een overweldigend lied, daarmee heeft ze het verschil gemaakt. Met dit lied dat puur is en geen opsmuk nodig heeft in combinatie met Willeke's sublieme vocale kwaliteiten kunnen we winnen!"

Om dan vlak voor het Songfestival je mening bij te stellen naar:

"Willeke's lied moet het echt hebben van haar vocalen, het lied is op zichzelf niet sterk genoeg om op te vallen in deze rij liedjes. Het is redelijk vlak en kabbelt voort. Hopelijk kunnen haar met led-lichtjes versierde rollator en de special effecten die daarmee gemoeid zijn toch net het verschil maken zodat we in de finale komen"
pi_155943350
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 22:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik zet mijn geld toch nog stiekem op Caro O+
Laten we hopen van niet:

Quia muziekstijl past het ook niet bij het ESF.
pi_155943471
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:13 schreef Ericr het volgende:

[..]

Laten we hopen van niet:

[ afbeelding ]

Quia muziekstijl past het ook niet bij het ESF.
Haar muziekstijl is juist redelijk uniek mits goed uitgevoerd (dus geen GB 2015-taferelen) en valt zeker op in een rij van 40 liedjes. En haar live-optredens staan altijd al als een huis.
  Moderator woensdag 9 september 2015 @ 11:26:47 #214
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_155943596
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:03 schreef TheVulture het volgende:

[..]

"We waren met veel artiesten in gesprek maar Willeke kwam voorbij en die had meteen een overweldigend lied, daarmee heeft ze het verschil gemaakt. Met dit lied dat puur is en geen opsmuk nodig heeft in combinatie met Willeke's sublieme vocale kwaliteiten kunnen we winnen!"

"Willeke's lied moet het echt hebben van haar vocalen, het lied is op zichzelf niet sterk genoeg om op te vallen in deze rij liedjes. Het is redelijk vlak en kabbelt voort. Hopelijk kunnen haar met led-lichtjes versierde rollator en de special effecten die daarmee gemoeid zijn toch net het verschil maken zodat we in de finale komen"
_O- _O- _O-

En toch, het erge is wel dat jouw grap op waarheid gestoeld is. ;( :') Cornald Maas weet veel van het songfestival, maar weinig van hedendaagse muziek.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 9 september 2015 @ 13:30:11 #215
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_155945885
quote:
10s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:03 schreef TheVulture het volgende:

[..]

_O-

"Helaas, maar de Zweedse cameraman regeerde niet goed op de door ons gewenste led-lichtjes. We zullen daarom alle repetities gaan gebruiken om een nieuwe jurk voor Willeke uit te kiezen en de visuele effecten zullen worden beperkt door willekeurige gekleurde vormen op de achtergrond." :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_155946928
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

_O-

"Helaas, maar de Zweedse cameraman regeerde niet goed op de door ons gewenste led-lichtjes. We zullen daarom alle repetities gaan gebruiken om een nieuwe jurk voor Willeke uit te kiezen en de visuele effecten zullen worden beperkt door willekeurige gekleurde vormen op de achtergrond." :7
:D
pi_155947474
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 11:26 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

En toch, het erge is wel dat jouw grap op waarheid gestoeld is. ;( :') Cornald Maas weet veel van het songfestival, maar weinig van hedendaagse muziek.
Misschien daarvan ook nog wel veel, maar hij heeft in elk geval totaal geen gevoel van wat er op het ESF kan scoren (Azerbeidzjan was dit jaar een kanshebber voor de winst, jaja). Dat gecombineerd met een sterke zelfverzekerdheid/arrogantie is een recept voor foute keuzes.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator woensdag 9 september 2015 @ 15:54:35 #218
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_155949050
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 14:42 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Misschien daarvan ook nog wel veel, maar hij heeft in elk geval totaal geen gevoel van wat er op het ESF kan scoren (Azerbeidzjan was dit jaar een kanshebber voor de winst, jaja). Dat gecombineerd met een sterke zelfverzekerdheid/arrogantie is een recept voor foute keuzes.
En vergeet de combo met Daniël Dekker niet.... dat maakt het helemaal dodelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 9 september 2015 @ 15:58:29 #219
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_155949137
Douwe Bob en Danny Vera
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  woensdag 9 september 2015 @ 16:31:01 #220
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_155949930
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:58 schreef Pandaplint het volgende:
Douwe Bob en Danny Vera
Danny Vera zou bij sommige landen nog wel scoren misschien, als we dan z'n vrouw in dat champagneglas dat Ditta van Teese ooit gebruikte gooien, naakt natuurlijk, en dan O'gene wat d'r bij laten zingen. Is dat niet iets?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  † In Memoriam † woensdag 9 september 2015 @ 18:57:27 #221
368283 ato
pi_155954045
Er gaan toch weer geruchten over Dotan...
Life can be a bitch, so like it..
pi_155961796
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 18:57 schreef ato het volgende:
Er gaan toch weer geruchten over Dotan...
Vind ik een prima keus, die meerstemmigheid verbloemt dat hij zelf eigenlijk niet zo'n topzanger is en daarnaast is de stijl wel iets wat op kan vallen in een grote rij liedjes
  † In Memoriam † donderdag 10 september 2015 @ 21:38:54 #223
368283 ato
pi_155984742
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 22:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Vind ik een prima keus, die meerstemmigheid verbloemt dat hij zelf eigenlijk niet zo'n topzanger is en daarnaast is de stijl wel iets wat op kan vallen in een grote rij liedjes
Ik heb Dotan wel eens live bij diverse tv shows solo horen zingen.
Hij heeft ( persoonlijk dan he) een zuivere en mooie stem.

Overigens heeft Sharon vandaag gezegd, dat zij best wel naar het ESF wil, maar niet gevraagd is.
Overigens hoorde ik dat het volgende maand bekend wordt wie ons land vertegenwoordigd in 1016.
Life can be a bitch, so like it..
pi_155984860
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:38 schreef ato het volgende:

[..]

Overigens heeft Sharon vandaag gezegd, dat zij best wel naar het ESF wil, maar niet gevraagd is.
Overigens hoorde ik dat het volgende maand bekend wordt wie ons land vertegenwoordigd in 1016.
Volgende maand al? :o

Dan wordt het toch stiekem leuk om al te gaan speuren wie er in mei nog niks in de agenda heeft staan _O-
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 22:07:56 #225
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_155985897
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:38 schreef ato het volgende:

[..]

Spannond! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')