quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:30 schreef Susi het volgende:
Ik denk ook niet dat Normaal zal werken. Ik zie de hele zaal nog niet met Vulgaris Magistralis meebleren.
Die mensen hebben zang- of blaastalent in overvloed, maar als je ze bij elkaar zet krijgt het een ENORM cruiseship-gehalte.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:37 schreef Ericr het volgende:
Glennis Grace wil nog een keer![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-Songfestival.dhtml
Ze wil met die oude taarten van de Ladies of Soul. Begrijpt die muts nou nog niet dat uitgerangeerde artiesten hooguit leuk zijn voor dat soort evenementen maar niet voor het ESF waar je wel met iets frisser moet aankomen?
quote:
Ook mijn gevoel bij die act en een hoop van die dames persoonlijk. Zitten toch beetje op niveaut'je (grotere) bedrijfsfeesten, cruiseschepen en straks dinnershows.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:04 schreef female81 het volgende:
[..]
Die mensen hebben zang- of blaastalent in overvloed, maar als je ze bij elkaar zet krijgt het een ENORM cruiseship-gehalte.
Als Boaz de beat weer mag maken vind ik het prima.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
Het lichaam, het gezicht, de stem en de beats.
Er zit werkelijk geen stukje zonder autotune bijquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
de stem
*Huivert*quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
Doe dan DJ Korsakoffquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
Als ik daar naar luister ga ik haast denken: "Laat Glennis dan maar gaan."quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
Ik word hier intens verdrietig van.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
Ga je toch weer voor een MILF?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik daar naar luister ga ik haast denken: "Laat Glennis dan maar gaan."
Wat afgrijselijk. Waarom met ik ineens aan kelderboxen denken???quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
Jouw onderbuik?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:20 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Wat afgrijselijk. Waarom met ik ineens aan kelderboxen denken???
Caro Emerald. D'uh.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Zeg het maar, met wie gaan we het ESF 2016 winnen?
Dat werkt inderdaad alleen in Nederland.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:30 schreef Susi het volgende:
Ik denk ook niet dat Normaal zal werken. Ik zie de hele zaal nog niet met Vulgaris Magistralis meebleren.
Nee, gewoon Caro Emerald zonder DJ, anders geen Caro Emerald.quote:Op zondag 7 juni 2015 23:08 schreef capristo het volgende:
Caro Emerald in samenwerking met een DJ, zoals David Guetta altijd doet, Loves takes over, She Wolf ( Falling to pieces) & Dangerous.
Maar dan wel met een goed nummer + actquote:Op maandag 8 juni 2015 01:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, gewoon Caro Emerald zonder DJ, anders geen Caro Emerald.![]()
Niet alles wordt beter als je er een DJ bij gooit.
Vind je.....quote:Op maandag 8 juni 2015 19:53 schreef Pluto1975 het volgende:
Misschien moet Josje maar gewoon gaan nu K3 er niet meer is....in ieder geval leuk om naar te kijken
Ergens vind ik het wel een leuke suggestiequote:Op maandag 8 juni 2015 19:53 schreef Pluto1975 het volgende:
Misschien moet Josje maar gewoon gaan nu K3 er niet meer is....in ieder geval leuk om naar te kijken
Alsof je je daar zorgen om moet maken bij CE.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:36 schreef capristo het volgende:
[..]
Maar dan wel met een goed nummer + act
De laatste jaren gaat het niet meer zo goed met haar carriere hoor.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Alsof je je daar zorgen om moet maken bij CE.
Er zijn maar weinig artiesten en bands die enkel hot blijven zonder ooit dipjes te hebben. Zo gauw het nieuwe ervan af is...quote:Op maandag 8 juni 2015 23:06 schreef riazop het volgende:
[..]
De laatste jaren gaat het niet meer zo goed met haar carriere hoor.
Vast wel, maar die moet dan net een uitmuntend nummer hebben geschreven, of tot zijn/haar beschikking hebben.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig artiesten en bands die enkel hot blijven zonder ooit dipjes te hebben. Zo gauw het nieuwe ervan af is...
Ik vind dat liedje wat recent uitkwam best aardig. Hebben wij in Nederland iemand die potentie heeft om te scoren?
Ik kan er geen noemen.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vast wel, maar die moet dan net een uitmuntend nummer hebben geschreven, of tot zijn/haar beschikking hebben.
Volgens mij ben jij dik reclame aan het makenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:19 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon DJ Monica toch?
Ze heeft het allemaal.
ik heb al een aantal opties gegeven.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
...
Ik vind dat liedje wat recent uitkwam best aardig. Hebben wij in Nederland iemand die potentie heeft om te scoren?
Er wordt hier gevraagd naar opties.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dik reclame aan het maken
Lil Kleine kan alleen in combinatie met iemand die kan zingen.quote:
Jan Smit voldoet aan alle voorwaarden van de 2e opsomming.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:18 schreef riazop het volgende:
[..]
ik heb al een aantal opties gegeven.
Maar ik wil het best generaliseren.
NODIG:
1) zeer goed uitziend persoon (en)
2) deze persoon vindt het leuk om (iig een tikkeltje) extravagant te zijn
3) goede stem
4) hitgevoelig
5) hedendaagse beat
maar,
WAT WE GAAN KRIJGEN:
1) ouder persoon
2) ziet er niet zo geweldig uit
3) "gewoon doen", het is maar een songfestival.
4) carriere heeft nieuwe impuls nodig
5) verbonden met de platenmaatschappij die "aan de beurt is"
Spambotje voor allerlei nederhop-troep, al vaker gezien op andere fora.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Jij met je views-obsessiequote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:22 schreef riazop het volgende:
[..]
Lil Kleine kan alleen in combinatie met iemand die kan zingen.
Dit was bv een briljante inzending geweest:
2,3 miljoen views in 2 maanden
Best knap, 20 m views. Zelfs voor een Engelstalige plaat.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laten we dan dus maar Within Temptation doen;
..
Ja klopt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jan Smit voldoet aan alle voorwaarden van de 2e opsomming.
Je hebt gelijk. Al snap ik je lobby voor die Monica Geuze niet. Je moet hier goede songwriters op zetten.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:18 schreef riazop het volgende:
[..]
ik heb al een aantal opties gegeven.
Maar ik wil het best generaliseren.
NODIG:
1) zeer goed uitziend persoon (en)
2) deze persoon vindt het leuk om (iig een tikkeltje) extravagant te zijn
3) goede stem
4) hitgevoelig
5) hedendaagse beat
maar,
WAT WE GAAN KRIJGEN:
1) ouder persoon
2) ziet er niet zo geweldig uit
3) "gewoon doen", het is maar een songfestival.
4) carriere heeft nieuwe impuls nodig
5) verbonden met de platenmaatschappij die "aan de beurt is"
Idd, zij is helemaal geen artiest en aan de credits te zien heeft ze nauwelijks een bijdrage gehad aan dit nummer. Zo te zien is het gewoon een of ander Youtube-meisje, dat 90% van haar abonnees heeft gekocht en nu denkt een artiest te zijn. Waardeloze reclame zegquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Deelname aan het esf is volgens mij teamwork. Iemand als Monica (maar we zullen met zijn 17 miljoenen toch wel meer opties hebben?) is vooral de stem en het gezicht. Daar hangt uiteraard een heel team achter. Waarom zou Armin van Buuren of Boaz de beat niet maken bv?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Al snap ik je lobby voor die Monica Geuze niet. Je moet hier goede songwriters op zetten.
[/quote]quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:31 schreef Unites het volgende:
[..]
Idd, zij is helemaal geen artiest en aan de credits te zien heeft ze nauwelijks een bijdrage gehad aan dit nummer. [quote]Op dinsdag 9 juni 2015 17:31 schreef Unites het volgende:
[..]
Idd, zij is helemaal geen artiest en aan de credits te zien heeft ze nauwelijks een bijdrage gehad aan dit nummer. Zo te zien is het gewoon een of ander Youtube-meisje, dat 90% van haar abonnees heeft gekocht en nu denkt een artiest te zijn. Waardeloze reclame zeg
"De stem en het gezicht"... laat me niet lachen zeg. Ze is net zo getalenteerd en bekend dan ik, oftwel: gewoon niet dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:50 schreef riazop het volgende:
[..]
Deelname aan het esf is volgens mij teamwork. Iemand als Monica (maar we zullen met zijn 17 miljoenen toch wel meer opties hebben?) is vooral de stem en het gezicht. Daar hangt uiteraard een heel team achter. Waarom zou Armin van Buuren of Boaz de beat niet maken bv?
Ik ga jou niet onderschatten hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:53 schreef Unites het volgende:
[..]
.... Ze is net zo getalenteerd en bekend dan ik, ...
Ze is een YouTube-persoonlijkheid (schijnbaar), dan gaat dat nou eenmaal wat sneller. En alsnog: ze heeft echt nauwelijks een aandeel gehad.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:57 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik ga jou niet onderschatten hoor.
Maar post ook eens een videootje dat een half miljoen kliks in een week draait zou ik zeggen. Dan kunnen we vergelijken.
kijk vriend, youtube is gewoon een platform. Een winkel waarin de hele wereld kan shoppen.Meer niet. Als je daar niet iets interessants publiceert, gebeurt er ook niet veel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:59 schreef Unites het volgende:
[..]
Ze is een YouTube-persoonlijkheid (schijnbaar), ...
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:59 schreef Unites het volgende:
[..]
..., dan gaat dat nou eenmaal wat sneller. ...
Bijna net zoveel als die zweud die het esf won.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:59 schreef Unites het volgende:
[..]
En alsnog: ze heeft echt nauwelijks een aandeel gehad.
Volgens mij heeft ze zelfs helemaal niks gedaan en mag ze de plaat alleen gebruiken als 'DJ'.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:05 schreef riazop het volgende:
[..]
kijk vriend, youtube is gewoon een platform. Een winkel waarin de hele wereld kan shoppen.Meer niet. Als je daar niet iets interessants publiceert, gebeurt er ook niet veel.
[..]
Gelukkig wel.
Vroeger moest men braaf op de platenmaatschappij wachten, nu gaan miljoenen mensen ZELF aan de slag.
[..]
Bijna net zoveel als die zweud die het esf won.
Leuk bedacht, maar Helena en Floor zijn bijna 40, zitten we WEEEER met een milf.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:07 schreef Momo... het volgende:
Ook genoeg andere opties qua symfonische metal
Epica
Floor Jansen
Dianne van Giersbergen
Even opgezocht, Simone van Epica is 30, Charlotte van Delain 28, Floor is 33 en Dianne 30. Valt wel mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:16 schreef riazop het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar Helena en Floor zijn bijna 40, zitten we WEEEER met een milf.
En Dianne is al 30. Vind ik op het randje. Maar wil ik nog het voordeel van de twijfel geven omdat ze wel extravagant durft te zijn.
"valt wel mee"....Dus dát. Daar hoeven we toch geen genoegen mee te nemen?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:19 schreef Momo... het volgende:
[..]
Even opgezocht, Simone van Epica is 30, Charlotte van Delain 28, Floor is 33 en Dianne 30. Valt wel mee.
Die gene die je stuurt moet perse 18 jaar oud zijn? Al deze meiden hebben meer talent in hun vingernagel dan die Monica en Ronnie. Lekker autotune op een simpel nummer, helaas moet je wel live zingen op het songfestival.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:24 schreef riazop het volgende:
[..]
"valt wel mee"....Dus dát. Daar hoeven we toch geen genoegen mee te nemen?
Liefst niet veel ouder ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:26 schreef Momo... het volgende:
[..]
Die gene die je stuurt moet perse 18 jaar oud zijn? ...
Ilse heeft "uitstraling"???quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:31 schreef ato het volgende:
Vind ik ook ijsbeer, Anouk en Ilse hadden de uitstraling. Ook waren beiden nerveus, toch hadden beide dames de uitstraling en de winning mood.
Trijntje was 1 stuk brok ellende, zij stierf 1000 doden en dat was te zien..
Die ziet er niet uit zonder make up dus zo buitengewoon lekker is ze nietquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:20 schreef riazop het volgende:
[..]
Er wordt hier gevraagd naar opties.
En dus geef ik hier de optie van een buitengewoon lekker wijf, neusje voor de hit, en brandend van ambitie.
Wees eerlijk....je bent een plattelandsjongen...quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:39 schreef ato het volgende:
Ik vond Ilse een geweldige uitstraling hebben verleden jaar en ik ben geen tukker..
Hahaha op en top Utregsssquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:10 schreef riazop het volgende:
[..]
Wees eerlijk....je bent een plattelandsjongen...
:-)quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:15 schreef riazop het volgende:
[..]
Dacht ik al. Voor mij is dat platteland hoor.
Zeg dat nu niet! Dadelijk gebeurt het ook nog.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jan Smit voldoet aan alle voorwaarden van de 2e opsomming.
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zeg dat nu niet! Dadelijk gebeurt het ook nog.
...
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:07 schreef Momo... het volgende:
Epica
21 miljoens views zelfs
Delain
Floor Jansen(vocaal superieur) met Nightwish
Dianne van Giersbergen met Xandria
Dit lijstje mist anneke van giersbergen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:07 schreef Momo... het volgende:
Epica
21 miljoens views zelfs
Delain
Floor Jansen(vocaal superieur) met Nightwish
Dianne van Giersbergen met Xandria
Dat, ik zeg Anneke met Arjen Lukassenquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit lijstje mist anneke van giersbergen.
Net 28quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis jammer dat zo'n Monica Geuze waarschijnlijk kneitervals gaat zingen.
En wij hebben geen achterban zoals Albanie die heeft.
Charlotte Wessels + DJ productie lijkt mij nog steeds het allerbeste wat we zouden kunnen sturen. Charlotte is nog redelijk fris en jong-ish qua uitstraling, wel wat gewoontjes maar die is nog vroeg in de 30 denk ik? En het stijltje pakt het goed in Oost-Europa.
Zo jong pas?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net 28En als ze d'r best doet kan ze er best goed uitzien:
[ afbeelding ]
Ze kwam er tijdens Lucidity bij volgens mij, dus 2006, dus jaartje of 19/20.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo jong pas?Was die pas 20/21 bij de doorbraak van Delain?
Die pakjesMaar dat is meer persoonlijk.
Die pakjes zouden bij mijn vriendin alleen op bepaalde avonden de kast uit komen, vooral die tweede.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze kwam er tijdens Lucidity bij volgens mij, dus 2006, dus jaartje of 19/20.
En die pakjes horen bij het genre
Als de schoonouders op bezoek zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die pakjes zouden bij mijn vriendin alleen op bepaalde avonden de kast uit komen, vooral die tweede.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als de schoonouders op bezoek zijn?
Kijk liever naar de leeftijden van van de winnaars. Of wil je niet winnen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Overigens waren onze best scorende inzendingen in de afgelopen jaren 38 en 40 jaar oud...
Conchita zag er inderdaad prachtig uit. Of Molina.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Kijk liever naar de leeftijden van van de winnaars. Of wil je niet winnen?
Dit zou nog kunnenquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net 28En als ze d'r best doet kan ze er best goed uitzien:
[ afbeelding ]
De afgelopen vijf jaar bijna allemaal ouder dan 25.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Kijk liever naar de leeftijden van van de winnaars. Of wil je niet winnen?
Sturen we ruben nicolaï met 5 Golden Oldiesquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Rusland werd een paar jaar geleden nog tweede met een groep 70-plussers en een afschuwelijk nummer. Maar ja, dat is Rusland. Die kunnen dat schijnbaar flikken.
Zal ze best willen, want die internationale carriere komt maar niet van de grond...quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:38 schreef GTSTFreakje het volgende:
we sturen gewoon weer anouk einde verhaal
Ze heeft ook toegegeven geen internationale carrière meer te ambiëren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Zal ze best willen, want die internationale carriere komt maar niet van de grond...
waarom ga je dan engels zingen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ze heeft ook toegegeven geen internationale carrière meer te ambiëren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |