quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:07 schreef Momo... het volgende:
Ook genoeg andere opties qua symfonische metal
Epica
21 miljoens views zelfs
Delain
Floor Jansen(vocaal superieur) met Nightwish
Dianne van Giersbergen met Xandria
Dit lijstje mist anneke van giersbergen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:07 schreef Momo... het volgende:
Ook genoeg andere opties qua symfonische metal
Epica
21 miljoens views zelfs
Delain
Floor Jansen(vocaal superieur) met Nightwish
Dianne van Giersbergen met Xandria
Dat, ik zeg Anneke met Arjen Lukassenquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit lijstje mist anneke van giersbergen.
Net 28quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis jammer dat zo'n Monica Geuze waarschijnlijk kneitervals gaat zingen.
En wij hebben geen achterban zoals Albanie die heeft.
Charlotte Wessels + DJ productie lijkt mij nog steeds het allerbeste wat we zouden kunnen sturen. Charlotte is nog redelijk fris en jong-ish qua uitstraling, wel wat gewoontjes maar die is nog vroeg in de 30 denk ik? En het stijltje pakt het goed in Oost-Europa.
Zo jong pas?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net 28En als ze d'r best doet kan ze er best goed uitzien:
[ afbeelding ]
Ze kwam er tijdens Lucidity bij volgens mij, dus 2006, dus jaartje of 19/20.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo jong pas?Was die pas 20/21 bij de doorbraak van Delain?
Die pakjesMaar dat is meer persoonlijk.
Die pakjes zouden bij mijn vriendin alleen op bepaalde avonden de kast uit komen, vooral die tweede.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze kwam er tijdens Lucidity bij volgens mij, dus 2006, dus jaartje of 19/20.
En die pakjes horen bij het genre
Als de schoonouders op bezoek zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die pakjes zouden bij mijn vriendin alleen op bepaalde avonden de kast uit komen, vooral die tweede.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als de schoonouders op bezoek zijn?
Kijk liever naar de leeftijden van van de winnaars. Of wil je niet winnen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Overigens waren onze best scorende inzendingen in de afgelopen jaren 38 en 40 jaar oud...
Conchita zag er inderdaad prachtig uit. Of Molina.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Kijk liever naar de leeftijden van van de winnaars. Of wil je niet winnen?
Dit zou nog kunnenquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net 28En als ze d'r best doet kan ze er best goed uitzien:
[ afbeelding ]
De afgelopen vijf jaar bijna allemaal ouder dan 25.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Kijk liever naar de leeftijden van van de winnaars. Of wil je niet winnen?
Sturen we ruben nicolaï met 5 Golden Oldiesquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Rusland werd een paar jaar geleden nog tweede met een groep 70-plussers en een afschuwelijk nummer. Maar ja, dat is Rusland. Die kunnen dat schijnbaar flikken.
Zal ze best willen, want die internationale carriere komt maar niet van de grond...quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:38 schreef GTSTFreakje het volgende:
we sturen gewoon weer anouk einde verhaal
Ze heeft ook toegegeven geen internationale carrière meer te ambiëren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Zal ze best willen, want die internationale carriere komt maar niet van de grond...
waarom ga je dan engels zingen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ze heeft ook toegegeven geen internationale carrière meer te ambiëren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |