quote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:26 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik zou zeggen, zet Kensington daar weg met een grote hit, maar als je een beetje nadenkt zijn ze veel te goed voor een kutfestival als het ESF.
Nope, Trijntje was al gekozen en ging toen kijken of Anouk nog wat op haar laptop had staan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:41 schreef KoningPils het volgende:
[..]
In 2015 werd Trijntje gekozen omdat er al een lied was.
Bedankt Daniel Dekkeren Cornald
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nope, Trijntje was al gekozen en ging toen kijken of Anouk nog wat op haar laptop had staan.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nooit-voor-mij.dhtmlquote:Trijntje Oosterhuis zette de strijd om de Nederlandse songfestivalplek al naar haar hand tijdens het eerste gesprek met het selectiecomité van omroep Avrotros. 'Ze overrompelde ons,' zegt commissielid en tv-commentator Cornald Maas. 'Ze vertelde: 'Het is nu of nooit voor mij. Ik ben er dit jaar klaar voor'. In hetzelfde gesprek presenteerde ze ook het lied, toen nog in een door Anouk gezongen demoversie. We waren meteen ontzettend enthousiast.'
Misschien moeten we in dit topic een stap teruggaan, en eerst bepalen wie er in de selectiecommissie moeten zitten (ipv Daniel Dekker, Cornald Maas en de directeur van de TROS).quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:01 schreef KoningPils het volgende:
[..]
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nooit-voor-mij.dhtml
OK, Trijntje had al besloten te gaan en ging toen op Anouk haar laptop kijkenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:01 schreef KoningPils het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:57 schreef Roberta_J het volgende:
Waarom niet gewoon eens lekkere gezellige hollandse muziek?
NEDERLAND moet toch vertegenwoordigd worden?
quote:Het liedje Ik Ben Verliefd (Shalalie) heeft het dus echt beroerd gedaan op de tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival. Sieneke kreeg slechts 29 punten en eindigde daarmee als 14de van in totaal 17 acts.
Is Jannes de stem van Nederland, is het al zover gekomen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:57 schreef Roberta_J het volgende:
Waarom niet gewoon eens lekkere gezellige hollandse muziek?
NEDERLAND moet toch vertegenwoordigd worden?
Hier ga ik geen woord aan vuil maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!
Kom op, een kleurloze 13 in het dozijn (pop)rockbandje met flinterdunne tekstjes.
Ze scoorde anders wel flink op wiwibloggs.com.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!
Kom op, een kleurloze 13 in het dozijn (pop)rockbandje met flinterdunne tekstjes.
Is dat die website waar de mensen groot fan waren van Servië 2015?quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:25 schreef Unites het volgende:
[..]
Ze scoorde anders wel flink op wiwibloggs.com.
Uhm, ja.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:02 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Is dat die website waar de mensen groot fan waren van Servië 2015?
En alleen valse nichten die stemmen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:32 schreef Unites het volgende:
[..]
Uhm, ja.
Maar het was wel een grote POLL, met hetzelfde ranking systeem als bij de échte show.
Ik neem aan van niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:58 schreef Peter het volgende:
[..]
En alleen valse nichten die stemmen?
Omgquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:01 schreef KoningPils het volgende:
[..]
[..]
Fansites zijn natuurlijk niet zo representatief. Die worden immers alleen bezocht door fans (het woord zegt het al), terwijl er op de avond zelf vooral mensen kijken die het liedje maar één keer horen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:32 schreef Unites het volgende:
[..]
Uhm, ja.
Maar het was wel een grote POLL, met hetzelfde ranking systeem als bij de échte show.
Sorry maar het was al op eerste gehoor een goedkoop liedje..quote:
Absoluut..quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:07 schreef ato het volgende:
[..]
Sorry maar het was al op eerste gehoor een goedkoop liedje..
Volgens mij heb ik een maand of twee terug op radio 1 gehoord dat hij wel zou willen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:35 schreef iBenny het volgende:
Dat nieuwe nummer van VanVelzen, Phoenix, had het volgens mij prima gedaan op het songfestival. Hij wil nog steeds niet he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |