Klinkt als een hele slechte Duitse film danquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja, nja gewoon een erotische film dan met een beetje verhaallijn nog. Vast wel een markt voor als je niet al te cliché schrijft.
Gaat vast niet gebeuren, daarvoor zou ik ijverig en minder lui moeten worden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om te werken voor mijn geld, maar ik zou het niet erg vinden mocht Loka straks tonnen per jaar binnenharken bij de shell.
Nee, dus niet als je er ook gewoon een beetje een verhaallijn van maakt. Goede casting, top filmquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt als een hele slechte Duitse film dan
Erg vinden niet, nee. Maar ik zou niet willen parasiteren. Daar voel ik me echt kut bij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om te werken voor mijn geld, maar ik zou het niet erg vinden mocht Loka straks tonnen per jaar binnenharken bij de shell.
Zodra de seks begint, is het verhaal niet meer relevant. Dan gaat het om de actie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dus niet als je er ook gewoon een beetje een verhaallijn van maakt. Goede casting, top film
Je hebt in ieder geval de juiste instellingquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Erg vinden niet, nee. Maar ik zou niet willen parasiteren. Daar voel ik me echt kut bij.Desnoods ga ik wel 40 uur vrijwilligerswerk doen om me toch nuttig te voelen.
Jammer dat het niet genoeg is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de juiste instelling
Donequote:Op donderdag 28 mei 2015 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
KAAS, haal ff dat plaatje uit de OP please
Waar gaan de examens over? En hoe ging het vandaag?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eerste examen gehad vandaag, volgende week de andere. Dus BLEH.
Ik heb geen nagels meer over. IK GEEN NAGELS? nee, dat kan inderdaad niet. toch is het zo
En met jou?
Helemaal niet. Seductie technieken etc. Wordt gewoon een goede film. Niet zo zeuren jij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zodra de seks begint, is het verhaal niet meer relevant. Dan gaat het om de actie.
Helaas niet neequote:
Thanks bro!quote:
Misschien moet jij het script schrijven, je hebt er in ieder geval verstand vanquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet. Seductie technieken etc. Wordt gewoon een goede film. Niet zo zeuren jij.
Nice nicequote:Op donderdag 28 mei 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar gaan de examens over? En hoe ging het vandaag?
Ja, extreem goed. Heb per toeval een baan gekregen in februari en dat gaat goed. Ik krijg contract bij detacheringsbureau zodat ik niet doodga van de honger in de zomervakantie.
En daarna weer aan de slag op dezelfde school, meer uur per week dan nu.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat vast niet gebeuren, daarvoor zou ik ijverig en minder lui moeten worden.
Dat zou nog moeilijker zijn dan minder dik worden.
Hele dag niks doen is kut, ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Erg vinden niet, nee. Maar ik zou niet willen parasiteren. Daar voel ik me echt kut bij.Desnoods ga ik wel 40 uur vrijwilligerswerk doen om me toch nuttig te voelen.
Kijk, ook goed bezig!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef K44S het volgende:
Als ik vanaf 1 Augustus geen werk heb, ga ik sowieso vrijwilligers werk doendaarnaast nog bij een uitzendbureau werken waar ik nog een goede naam heb
CSI, hahaquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef aeque het volgende:
Ik zie Justin Bieber toch het liefste nog steeds zo:
[ afbeelding ]
En zo hoort het ook. Hij moet alleen met een nuke omgelegd worden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef aeque het volgende:
Ik zie Justin Bieber toch het liefste nog steeds zo:
[ afbeelding ]
He? Neuken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En zo hoort het ook. Hij moet alleen met een nuke omgelegd worden.
En ik typte expres niet genuked want dan gaan mensen het fout lezen.
Spannend.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nice nice
Ik ben bijna doktersassistente.. dus alle praktijkexamens nu
En ik weet niet hoe het ging. Het waren hele rare casussen.. kan er echt niks over zeggen.
Ik denk niet dat ik tegen de stress van een leven in de criminaliteit zou kunnen, helaas.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Dan moeten we op een andere wijze voldoende geld verzamelen voor een ruim huisje buiten de stad met grote luxe bibliotheek en eigen groentetuin.
Netjes bezig hoor, als je dat bijna af hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nice nice
Ik ben bijna doktersassistente.. dus alle praktijkexamens nu
En ik weet niet hoe het ging. Het waren hele rare casussen.. kan er echt niks over zeggen.
Mannen onder elkaar Yv.quote:
Volgende week vrijdag vanaf 12u worden we gebeld.. nagels bijten tot die tijdquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend.
Wanneer weet je de uitslag?
Jaaa.. nog 1!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Netjes bezig hoor, als je dat bijna af hebt.
Even duimen voor je examens nog dan.
Ruk, ik ben een sollicitatie brief aan het schrijven(typen). Maar veel van m'n zinnen zijn .... niet echt Nederlands.quote:
Ik had ooit een voorbeeld gepost. Wil je die?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:07 schreef K44S het volgende:
[..]
Ruk, ik ben een sollicitatie brief aan het schrijven(typen). Maar veel van m'n zinnen zijn .... niet echt Nederlands.
De opbouw is vaak vreemd
Ja maar Justin Bieber.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:06 schreef HostiMeister het volgende:
Haten op bekende mensen.![]()
Alhoewel Will.I.Am.
Die moet sowieso dood.quote:
Graag :d.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had ooit een voorbeeld gepost. Wil je die?
RIPquote:
Misschien kunnen we pooier worden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik tegen de stress van een leven in de criminaliteit zou kunnen, helaas.
Succes dan voor die laatste. Nog 1 ding dus en dan klaar? Nice.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag vanaf 12u worden we gebeld.. nagels bijten tot die tijd
Oh dan ga ik jou wel haten. Oh nee jij bent ook bekend na het vondelpark.quote:
Van wie dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we pooier worden.
Kan je enkel helpen met de inleiding en het slot, is dat voldoende?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef K44S het volgende:
[..]
Graag :d.
Ik ben al een heel end hoor, maar hulp is altijd handug
quote:
Ja, hij moet doodquote:
Het niks doen is niet zo erg, ik vind wel manieren om me te vermaken. Maar op andermans geld moeten teren ... Nee. Ik zie dat gewoon als een schuld die zich steeds verder opbouwt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Dan moeten we op een andere wijze voldoende geld verzamelen voor een ruim huisje buiten de stad met grote luxe bibliotheek en eigen groentetuin.
[..]
Hele dag niks doen is kut, ja.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef aeque het volgende:
Komt er een AH reclame op tv over pasen, dus ik denk huh?
Maar ik had dit opgenomen.
Misschien nog herkansingen, maar dat zullen er maximaal 2 zijn.. dus dat komt vast wel goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
RIP
[..]
Misschien kunnen we pooier worden.
[..]
Succes dan voor die laatste. Nog 1 ding dus en dan klaar? Nice.
Misschien moet je dat zelf maar danquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan je enkel helpen met de inleiding en het slot, is dat voldoende?
[..]
[..]
Ja, hij moet dood
Niet als je zijn kinderen baart en verzorgt zonder daar geld voor te vragen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het niks doen is niet zo erg, ik vind wel manieren om me te vermaken. Maar op andermans geld moeten teren ... Nee. Ik zie dat gewoon als een schuld die zich steeds verder opbouwt.
DOODVERWENSING! BAN!quote:
Kom vechte dan klootzakquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dan ga ik jou wel haten. Oh nee jij bent ook bekend na het vondelpark.
Inleiding en slot zijn vaak de standaard zinnen toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan je enkel helpen met de inleiding en het slot, is dat voldoende?
[..]
[..]
Ja, hij moet dood
Maar wat doe je dan als ze op school zitten? Na een paar uurtjes heb je alles ook wel weer schoongemaakt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als je zijn kinderen baart en verzorgt zonder daar geld voor te vragen.
Nou nou, doe eens niet zo haten. Ik heb gewoon een godsgruwelijke hekel aan die knul.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Prima. Kan ik meeleven aangezien ik iig minder onzin zeg dan jij.
Hmm, zal eens kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:10 schreef K44S het volgende:
[..]
Inleiding en slot zijn vaak de standaard zinnen toch?
Gaat meer om wat ik positief over mijzelf kan vertellen om het bedrijf te overtuigen dat ik de enige geschikte kandidaat ben he![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Prima. Kan ik meeleven aangezien ik iig minder onzin zeg dan jij.
Chillen met online quizjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan als ze op school zitten? Na een paar uurtjes heb je alles ook wel weer schoongemaakt.
Een jochie dat toen ie 18 was 200 miljoen waard was, raar dat ie een beetje vreemd is inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou, doe eens niet zo haten. Ik heb gewoon een godsgruwelijke hekel aan die knul.
Dat is niet leuk, jij valt toch wel.quote:
Gelukkig maar jij zelf al mijn puntquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou, doe eens niet zo haten. Ik heb gewoon een godsgruwelijke hekel aan die knul.
[..]
Yats, Faxie, Hep.quote:
Feest in Limburg dan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Misschien nog herkansingen, maar dat zullen er maximaal 2 zijn.. dus dat komt vast wel goed![]()
Raar idee.. over uiterlijk 3 weken mijn eerste diploma ooit
Die Beliebers ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een jochie dat toen ie 18 was 200 miljoen waard was, raar dat ie een beetje vreemd is inderdaad
Prima. We zullen zien wie het eerste om ligt de volgende keerquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, jij valt toch wel.
Sorry.
Slecht. Maar ik heb een baan gekregen op mijn oude stage. Dus ik heb wel gelukquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yats, Faxie, Hep.
[..]
Feest in Limburg dan.
Hoe zijn de vooruitzichten op een baan straks?
Ik ventileer gewoon mijn meningquote:
quote:
Ik vind dat toch weer parasiteren. Genoeg moeders die ook werken enz.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
En the Bold and the Beautiful gaan volgen enzo.
Zelf haten, maar zeggen dat anderen niet mogen haten op jou.quote:
Hmm, true. Hij niet, z'n fans wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan hij wat aan doen wil je zeggen![]()
Jij snapt mij gelukkigquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelf haten, maar zeggen dat anderen niet mogen haten op jou.
Wil je me nog ongelukkiger maken dan ik al ben?quote:
Oh, men mag best haten op mij. Fax doet niks andersquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelf haten, maar zeggen dat anderen niet mogen haten op jou.
Mijn moeder en vader werkten allebei 40+ uur per week mijn hele jeugd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat toch weer parasiteren. Genoeg moeders die ook werken enz.Bovendien is Hep beter met kinderen. :$
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Prima. We zullen zien wie het eerste om ligt de volgende keer
Dat doe je goed.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Slecht. Maar ik heb een baan gekregen op mijn oude stage. Dus ik heb wel geluk
Hem inzetten op zijn sterkste kanten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil je me nog ongelukkiger maken dan ik al ben?
Mijn vader werkte doordeweeks, mijn moeder in het weekend. Toen we ouder werden ging mijn moeder meer werken. Voornamelijk nachtdiensten. Op een gegeven moment nog een extra baantje erbij. Geld genoeg voor twee vakanties per jaar, maar toch deden we tussendoor weinig samen. Dat vond ik wel jammer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder en vader werkten allebei 40+ uur per week mijn hele jeugd.
Zou ik zelf nooit op die manier willen, in elk geval.
Soatesten niet gelukkigquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe je goed.
Wat moet je straks allemaal doen? Ook prikjes zetten, wratten stippen en soatesten enzo?
Dat is niet zijn sterkste kant. Ook lang niet zijn zwakste. Maar hij is zo lief.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe je goed.
Wat moet je straks allemaal doen? Ook prikjes zetten, wratten stippen en soatesten enzo?
[..]
Hem inzetten op zijn sterkste kanten.
Ik denk dat het moeilijk te vermijden is dat een van de ouders toch het meeste zal gaan doen. Door minder flexibel werk van de ander, of gewoon dat een van de banen veel meer geld oplevert.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vader werkte doordeweeks, mijn moeder in het weekend. Toen we ouder werden ging mijn moeder meer werken. Voornamelijk nachtdiensten. Op een gegeven moment nog een extra baantje erbij. Geld genoeg voor twee vakanties per jaar, maar toch deden we tussendoor weinig samen. Dat vond ik wel jammer.![]()
Zelf zou ik wel willen werken, maar op zo'n manier dat kinderen papa en mama eigenlijk ongeveer evenveel zien en met ze doen.
Het is ook wel een ideaalbeeld natuurlijk. En je kan ook de tijd die je minder hebt wel zo goed mogelijk besteden. Mijn vader was in zijn vrije tijd bijvoorbeeld zelden bezig met ons. Eigenlijk alleen maar met tuinieren en wielrennen. Misschien dat daarom de band met onze moeder veel hechter is (dat geldt voor zowel mij als mijn broertje).quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat het moeilijk te vermijden is dat een van de ouders toch het meeste zal gaan doen. Door minder flexibel werk van de ander, of gewoon dat een van de banen veel meer geld oplevert.
Maar goed, dat zijn struggles voor het volwassen leven dat ik nog lang niet heb.
www.google.comquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi! Als ik een huisje/appartement/bungalow wil huren voor 2 nachten, via welke website vkan i kdat een beetje vinden?
In welk land?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi! Als ik een huisje/appartement/bungalow wil huren voor 2 nachten, via welke website vkan i kdat een beetje vinden?
Ligt eraan waar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat heb je nu weer gesloopt?quote:
Ik ben geneigd toch iets behulpzamer te zijn. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt.
www.google.nl
www.google.be
www.google.fr
www.google.de
etc.
quote:
quote:
Nederland, Scheveningen. Zit al op airbnb te kijken maar daar is het aanbod voor 4 mensen toch wat karig.quote:
Aww.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet zijn sterkste kant. Ook lang niet zijn zwakste. Maar hij is zo lief.
Werk je dan ook maar van 8 tot 10?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Soatesten niet gelukkigwel uitstrijkjes, prikjes, wratten, oren uitspuiten, wondverzorging enz enz..
en de telefoon natuurlijk.. de vervelende assistente uithangen die alles wil wetenal het gezeik van de patienten over me heen krijgen, zoiets
Gewoon ook_gek bellen, die heeft vast zin om een meisje uit de brand te helpen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is niet zo succesvol als ik had gehoopt had.
[..]
[..]
Nederland, Scheveningen. Zit al op airbnb te kijken maar daar is het aanbod voor 4 mensen toch wat karig.
http://www.atraveo.nl/nederlandquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nederland, Scheveningen. Zit al op airbnb te kijken maar daar is het aanbod voor 4 mensen toch wat karig.
Moeten we weer 10 jaar lezen dat hij gewoon wel eens een meisje aan heeft gesproken die bij hem thuis was.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon ook_gek bellen, die heeft vast zin om een meisje uit de brand te helpen.
Nog eisen qua prijs? Want ik zie wel verschillende sites, maar het is een nogal brede zoekterm.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is niet zo succesvol als ik had gehoopt had.
[..]
[..]
Was het maar zo'n feest.. Er is zoveel werk buiten het patiëntencontact.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werk je dan ook maar van 8 tot 10?
De assistenten hier zijn nooit bereikbaar
Max rond de 400 voor 2 nachten. We willen alleen al vrij binnenkort, dus dat beperkt de opties ook nog enigzins.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog eisen qua prijs? Want ik zie wel verschillende sites, maar het is een nogal brede zoekterm.
In ETS?quote:
Dat is wel lastig. Zelf ben ik er niet zo in thuis helaas.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Max rond de 400 voor 2 nachten. We willen alleen al vrij binnenkort, dus dat beperkt de opties ook nog enigzins.
Ik ook. En geld.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook vrienden om mee op vakantie te gaan.
Ik ga met broers en zus een weekendje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
https://www.groupon.nl/de(...)ijkduinpark/64521625quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Max rond de 400 voor 2 nachten. We willen alleen al vrij binnenkort, dus dat beperkt de opties ook nog enigzins.
quote:
Zoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt allemaal? Maar je bent 24 toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ga met broers en zus een weekendje.
Vrienden om mee op vakantie te gaan heb ik ook nooit, die zijn allemaal getrouwd enzo.
Als je vrienden had hadden we kunnen ruilen met mijn geld, ik ben desperate.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel lastig. Zelf ben ik er niet zo in thuis helaas.Nog nooit zelf iets geboekt.
[..]
Ik ook. En geld.
Ik zag laatst een onderzoek waaruit bleek dat vrouwen beter konden rijden. Geen idee hoe betrouwbaar dat was. Maar ik geloof niet dat het per se een door gender bepaald verschil is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan niet rijden.
Maar ik heb niet de illusie dat dat veel over vrouwen zegt.
Niet echt allemaal. Maar het was meestal of dat, of geen geld, of al met ouders mee op vakantie gaan en daardoor niet met mij mee kunnen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt allemaal? Maar je bent 24 toch?
Sorry. Ik heb alleen Hepje en Bogie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je vrienden had hadden we kunnen ruilen met mijn geld, ik ben desperate.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
ZoietsPrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jeetje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet echt allemaal. Maar het was meestal of dat, of geen geld, of al met ouders mee op vakantie gaan en daardoor niet met mij mee kunnen.
[..]
[..]
ZoietsJij speelt ETS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Je hebt een vriend. Nog beter toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
En je wil niet mee?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje.
Al mijn vrienden gaan een of andere avontuurlijke dure verre reis maken, zoals altijd.
Ik zou zo graag willen reizen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje.
Al mijn vrienden gaan een of andere avontuurlijke dure verre reis maken, zoals altijd.
Maar dat is riskant hoor, met hoe ik ben op vakanties.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt een vriend. Nog beter toch?
[..]
[..]
ZoietsMensen vragen het vast ook af over de games die ik speel, maar ik vraag me echt af wat mensen nu precies leuk vinden aan dit soort games. Elke avond een ritje? Rotterdam - München of Lyon - Marseille?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze noemt het duur. Dat zegt denk ik al genoeg. :$quote:
Ik denk niet dat ik gewenst ben, de meesten gaan met een andere vriendengroep of met vriend/vriendin.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen vragen het vast ook af over de games die ik speel, maar ik vraag me echt af wat mensen nu precies leuk vinden aan dit soort games. Elke avond een ritje? Rotterdam - München of Lyon - Marseille?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja, mijn versie van Audiosurf.
Als ik niks te doen heb en alleen muziek wil luisteren kan ik net zo goed dat spelenDit was de 2e keer dus. Ik ben sowieso niet zo'n gamer (meer) mja. Dit is wel chill.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zusje dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat is riskant hoor, met hoe ik ben op vakanties.
Oké, dan ga ik het downloaden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Dit was de 2e keer dus. Ik ben sowieso niet zo'n gamer (meer) mja. Dit is wel chill.
Het schijnt tof te zijn met DK2 en stuur, pedalen etc. Maargoed die zooi heb ik niet natuurlijkquote:
Mag ik je nu een beetje uitlachen?quote:
Dat wil ik altijd zo graag hè? Sinds kort schijnt er een enorm goede racing game uit te zijn, Project Cars. Maarja, geen zin om zoveel geld uit te geven, en nutteloos om met toetsenbord te spelenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Het schijnt tof te zijn met DK2 en stuur, pedalen etc. Maargoed die zooi heb ik niet natuurlijk
Van mij mag je, kan me toch niks schelen.quote:
Dat is iets wat je op je lijstje zet al je een mooi geld bedrag wint of zoquote:
Zoiets speel je toch niet vrijwillig?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van mij mag je, kan me toch niks schelen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze noemt het duur. Dat zegt denk ik al genoeg. :$
Ik dacht dat geld niet perse het probleem zou zijn,quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je vrienden had hadden we kunnen ruilen met mijn geld, ik ben desperate.
Hmm, jammer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik gewenst ben, de meesten gaan met een andere vriendengroep of met vriend/vriendin.
Mindfuck door je alter ego.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil naar bed, kan ik mijn pyjama ineens niet meer vinden. Ik kan zo slecht tegen dat soort dingen.
Hoe kan het nou weg zijn? Zo groot is het hier niet.
Pyjama? whyquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil naar bed, kan ik mijn pyjama ineens niet meer vinden. Ik kan zo slecht tegen dat soort dingen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van mij mag je, kan me toch niks schelen.
[ afbeelding ]
[..]
Dat is iets wat je op je lijstje zet al je een mooi geld bedrag wint of zo
Dat heb ik echt heel vaak. Op mijn 13 m2.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Koud in bed.quote:
Dat zijn de ergste struggles, die je belemmeren om te kunnen gaan slapen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beterschapquote:
Heb slechte ervaringen qua vakantie met vriendin. Ik durf nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt een vriend. Nog beter toch?
Is warm en comfy.quote:
Ik snap niet hoe dat kan. Een tijdelijke blindheid voor een voorwerp ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik echt heel vaak. Op mijn 13 m2.Zelfs wel eens dingen opnieuw gekocht omdat ik ze écht niet kon vinden, duurde dan ook wel 3 maanden voordat ze boven water kwamen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hossel, aeque pest me [ afbeelding ]
Misschien is Loka een Rasta Rostelli wannabe.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet hoe dat kan. Een tijdelijke blindheid voor een voorwerp ofzo.
Bij mij lag het beide keren ook daadwerkelijk op die ene plek waar ik niet gekeken had. Omdat ik me er niet bewust van was dat het een plek was waar iets kon liggen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moek m voor je pakken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hossel, aeque pest me [ afbeelding ]
Die gaat al meerdere keren met anderen.quote:
Onder het kussen? De dekens verstopt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb slechte ervaringen qua vakantie met vriendin. Ik durf niet
[..]
Is warm en comfy.
[..]
Hosti Knightquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
In z'n achterste?
Voor jou. allesquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
In z'n achterste?
Snotver Frauquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
In z'n achterste?
Lijkt me ook superspannend. Hopen dat je je niet verveelt met haar of dat je achter vervelende trekjes komt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb slechte ervaringen qua vakantie met vriendin. Ik durf niet
Lekker toch, wat moet je met al dat kut gekusjekroel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien moet ik even niet posten hier, er komt alleen maar gedeprimeerd geneuzel uit. :$
Valt toch ook wel mee?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien moet ik even niet posten hier, er komt alleen maar gedeprimeerd geneuzel uit. :$
Bij mij was het vorig jaar wel een beetje doodssteek relatie. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me ook superspannend. Hopen dat je je niet verveelt met haar of dat je achter vervelende trekjes komt.
FOK!meet organiseren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die gaat al meerdere keren met anderen.
Ik ga wel met mijn vader een dag of drie. Dus misschien moet ik niet zeuren.
Maar ik zie mezelf al nog erger verpieteren in eenzaamheid dan de afgelopen maanden omdat ik ook niet werk dan. :$
Ja, we moeten nog een barbecue houden. Kan ik weer kotsen enzo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
FOK!meet organiseren.In ieder geval een dag gezelligheid.
Dat is een grote angst van me.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij was het vorig jaar wel een beetje doodssteek relatie. :$
Altijd een goed planquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies, bij lekker weer de bossen inquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is best bizar jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef aeque het volgende:
ETS Multiplayer, de enige game waarbij mensen het voor elkaar krijgen om in de file terecht te komen. Zonder AI.
[ afbeelding ]
Oke, ik post het hier niet in die bewoordingen, maar momenteel voel ik me nogal beroerd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Valt toch ook wel mee?![]()
Vat je het niet allemaal een beetje te heftig op wat je zelf post of zit er veel meer achter dan je hier zegt?
O, dat had ik een aantal jaren geleden ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef Fera het volgende:
Ik ben blij dat andere mensen pyjama's ook waarderen.Tevens slaap ik nog steeds met een knuffel.
Zoiets stond op Redditquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef aeque het volgende:
ETS Multiplayer, de enige game waarbij mensen het voor elkaar krijgen om in de file terecht te komen. Zonder AI.
[ afbeelding ]
Die wandelmeet van vorig jaar was inderdaad erg geslaagd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, bij lekker weer de bossen in
Heb dan het gevoel dat de kou op m'n longen slaat. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind zonder pyjama warmer? Als je een tijdje ligt, that is.
Precies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zoiets stond op RedditGozer stond al 10 minuten in de file, in een simulator. Hij vroeg zich af wat hij met z'n leven aan het doen was of zo.
Non-stop op elkaars lip voor langer dan een weekend... is ook wel vrij heftig. De eerste vakantie samen staat niet voor niets bekend als een soort relatie-test. Relatie van mijn nicht is toen ook uit gegaan, terwijl ze dacht dat het gezellig was.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vroeger stond het hele hoofdeinde vol. Allemaal op hun 'eigen' plek. Altijd boos op m'n moeder omdat ze ze verkeerd neerzette. Toen liet ze me dat zelf maar doen.quote:
Nee, jij bent meer het type dat mooie crashes en acties kan maken voor zoietsquote:
Ik kan me vaak moeilijk ontspannen op vakantie, heb jij daar ook last van?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was er ook eentje van mij.
Hij werd waarheid.
Het kwam doordat ik een zeikwijf was.
Dan nog.quote:
Kunnen de mannen weer het vlees bewaken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, we moeten nog een barbecue houden. Kan ik weer kotsen enzo.
En de echte mannen achter de vrouwen aan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kunnen de mannen weer het vlees bewaken.
Wat houdt je bezig?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan me vaak moeilijk ontspannen op vakantie, heb jij daar ook last van?
Ik probeer juist netjes te rijdenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, jij bent meer het type dat mooie crashes en acties kan maken voor zoiets
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan nog.Is Farming Simulator niks voor je?
Flauw van je hond.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger stond het hele hoofdeinde vol. Allemaal op hun 'eigen' plek. Altijd boos op m'n moeder omdat ze ze verkeerd neerzette. Toen liet ze me dat zelf maar doen.![]()
Tegenwoordig alleen een rood vosje als knuffel. En soms een Golden Retriever, maar die jat mijn deken.
Mijn vriend en ik hadden 5 maanden een relatie waarvan hij er 2 in het buitenland zat toen we samen een week op vakantie gingen. Ging prima! 5 maanden later heeft hij het alsnog uitgemaakt maar dat had dan weer niks met die vakantie te maken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Non-stop op elkaars lip voor langer dan een weekend... is ook wel vrij heftig. De eerste vakantie samen staat niet voor niets bekend als een soort relatie-test. Relatie van mijn nicht is toen ook uit gegaan, terwijl ze dacht dat het gezellig was.
Gewoon zorgen dat je genoeg dingen plant zodat je je niet hoeft te vervelen.quote:
Het was niet de eerste vakantie, die was best leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Non-stop op elkaars lip voor langer dan een weekend... is ook wel vrij heftig. De eerste vakantie samen staat niet voor niets bekend als een soort relatie-test. Relatie van mijn nicht is toen ook uit gegaan, terwijl ze dacht dat het gezellig was.
Ontzettend. Ik erger me ook extra snel aan zaken die er niet toe doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan me vaak moeilijk ontspannen op vakantie, heb jij daar ook last van?
En wat blijft er dan voor jou over?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
En de echte mannen achter de vrouwen aan.
Zo heeft ze me gehosseld.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:51 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien is Loka een Rasta Rostelli wannabe.
"Als ik knip met mijn vingers word je wakker en kun je nergens je pyjama vinden. Nergens. Je pyjama vinden. Nergens...."
*knip*
Dan voel je je zo domquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij mij lag het beide keren ook daadwerkelijk op die ene plek waar ik niet gekeken had. Omdat ik me er niet bewust van was dat het een plek was waar iets kon liggen.
Nee.quote:
Ex was gewoon vervelend op vakantie. Te autistisch denk ik. Alsof ze een checklist had van wat ze dacht dat mensen deden op vakantie en dat moest ze dan doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me ook superspannend. Hopen dat je je niet verveelt met haar of dat je achter vervelende trekjes komt.
Ga lekker slapen en morgen naar de dokter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke, ik post het hier niet in die bewoordingen, maar momenteel voel ik me nogal beroerd.
Vooral fysiek, maar dat doet me mentaal ook niet echt goed. Ik wil eigenlijk gewoon nooit meer opstaan. :$
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik probeer juist netjes te rijden
[..]
hou je smoel oke
nee dat is saai.
Ben daar ook eigenlijk niet zo bang voor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn vriend en ik hadden 5 maanden een relatie waarvan hij er 2 in het buitenland zat toen we samen een week op vakantie gingen. Ging prima! 5 maanden later heeft hij het alsnog uitgemaakt maar dat had dan weer niks met die vakantie te maken.
Ligt gewoon aan het toetsenbord.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat je het probeert levert leuke acties op
Ik mijn allereerste knuffel nog. Een aapje met een badjas (die mijn oma zelf gemaakt heeft). Maar die zit op mijn boeken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Flauw van je hond.
Ik heb twee knuffelberen van vroeger nog. Ooit sliep ik met mijn baby born in bed.Dat knuffelt echt niet fijn!
Beter leren sturenquote:
Waar was jij ook alweer op de meet? O ja je was er niet. En de vorige viel je in slaap.quote:
Heb je daar een voorbeeld van? Iemand die niet kan afwijken van een planning lijkt me wel vervelend, maar als je dat van tevoren weet kan je je daar wel op instellen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ex was gewoon vervelend op vakantie. Te autistisch denk ik. Alsof ze een checklist had van wat ze dacht dat mensen deden op vakantie en dat moest ze dan doen.
Mijn Baby Born was een pinda.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mijn allereerste knuffel nog. Een aapje met een badjas (die mijn oma zelf gemaakt heeft). Maar die zit op mijn boeken.Samen met mijn schapenverzameling. Schapen.
Baby Born.Ook nog een gehad vroeger, maar ik was niet echt het moedertypje vroeger. En dat kwam niet omdat het een neger was.
Mijn oma had een neger baby born achter een glazen ruitje van een theekastje liggen altijd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mijn allereerste knuffel nog. Een aapje met een badjas (die mijn oma zelf gemaakt heeft). Maar die zit op mijn boeken.Samen met mijn schapenverzameling. Schapen.
Baby Born.Ook nog een gehad vroeger, maar ik was niet echt het moedertypje vroeger. En dat kwam niet omdat het een neger was.
De vorigequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Waar was jij ook alweer op de meet? O ja je was er niet. En de vorige viel je in slaap.
Sommige mensen kunnen ook gewoon niet ontspannen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef Fascination het volgende:
Ik heb weleens gelezen dat mensen vaak niet zo genieten van hun vakantie omdat ze zich sociaal verplicht voelen te genieten.
Ik had het niet over de kart orgie.quote:
Vakantie met mijn vader gaat wel goed worden denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef Fascination het volgende:
Ik heb weleens gelezen dat mensen vaak niet zo genieten van hun vakantie omdat ze zich sociaal verplicht voelen te genieten.
Probleem is dat je geen mooie bochten kan maken. Of je moet als een idioot de knoppen blijven aantikken, of je maakt een gigantische scherpe bocht.quote:
Drie dagen is ook wel te doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vakantie met mijn vader gaat wel goed worden denk ik.
Veel lopen, veel stenen hakken, weinig praten.
Ach, dat zal je toch ook wel eens hebben gehad? Dat je ergens was, maar dat je even zin had om niks te doen. Maar dat je dat dan zonde vond, waardoor je toch ging proberen te verzinnen wat je zou kunnen doen om geen tijd "weg te gooien".quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je daar een voorbeeld van? Iemand die niet kan afwijken van een planning lijkt me wel vervelend, maar als je dat van tevoren weet kan je je daar wel op instellen.
Bestonden die ook?quote:
Ik moest lachen, maar ik weet niet waarom.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn oma had een neger baby born achter een glazen ruitje van een theekastje liggen altijd.
Was echt heel erg raar, vond ik.
Dan kan het dus ook anders.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was niet de eerste vakantie, die was best leuk.
Ik had gewoon de hele vakantie pijn, dus ik was niet leuk. En de laatste week was gewoon heel erg kut, maar dat is een geen commentaar kwestie.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Bestonden die ook?Ik was in mijn dorp wel de enige met een neger. :$ Mijn moeder vond die gewoon mooier toen ze er een uitzocht. Achteraf gezien we. Hij leek van chocolade.
[..]
Ik moest lachen, maar ik weet niet waarom.
Ik twijfel altijd een beetje of mijn gedrag dat neigt richting autistische trekken aangeleerd is of dat het in mijn genen zit. Want ik ben wel opgevoed door mensen die zich ook zo gedroegen.quote:
Volgens mij was deze reactie voor Fas bedoeld, of niet?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat zal je toch ook wel eens hebben gehad? Dat je ergens was, maar dat je even zin had om niks te doen. Maar dat je dat dan zonde vond, waardoor je toch ging proberen te verzinnen wat je zou kunnen doen om geen tijd "weg te gooien".
Een echte hadden ze volgens mij nog nooit gezien. Behalve op TV.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Bestonden die ook?Ik was in mijn dorp wel de enige met een neger. :$ Mijn moeder vond die gewoon mooier toen ze er een uitzocht. Achteraf gezien wel. Hij leek van chocolade.
Ik ben nu volwassener en wijzer. Ik kan er nu beter mee omgaan.quote:
Zoiets was het bij mijn ex, ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef Fascination het volgende:
Moeilijk precies aan te wijzen. Het leek gewoon op iemand die heeft gehoord wat mensen op vakantie doen en dat ook graag wil doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je daar een voorbeeld van? Iemand die niet kan afwijken van een planning lijkt me wel vervelend, maar als je dat van tevoren weet kan je je daar wel op instellen.
Maar die mensen gedroegen zich misschien weer zo omdat ze zelf ook autisme/autistische trekjes hebben. Het is immers genetisch.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd een beetje of mijn gedrag dat neigt richting autistische trekken aangeleerd is of dat het in mijn genen zit. Want ik ben wel opgevoed door mensen die zich ook zo gedroegen.
Paars ja? Die van mij had gewoon heel diep, donkerbruin. Nooit veranderd volgens mij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]En die vond ik veeeel mooier want die had bruine ogen en de negerversie kreeg altijd paarse ogen na een tijdje. Naast dat de pinda versie in theorie ook nog mijn kind had kunnen zijn, en dat vond ik ook leuk.
Ja, maar wie zegt dat dat bij hun/mij ook zo is? Lijkt me toch makkelijker 'af te leren' als het slechts gekopieerd gedrag van het thuisfront is dan wanneer het inherent aan je eigen karakter is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar die mensen gedroegen zich misschien weer zo omdat ze zelf ook autisme/autistische trekjes hebben. Het is immers genetisch.
Het is niet voor niets een simquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Probleem is dat je geen mooie bochten kan maken. Of je moet als een idioot de knoppen blijven aantikken, of je maakt een gigantische scherpe bocht.
Maar als je ouders autistisch blijken te zijn, dat niet hebben doorgegeven, zouden ze het dan toch onbewust aan kunnen leren omdat kinderen nou eenmaal gedrag kopiëren?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar die mensen gedroegen zich misschien weer zo omdat ze zelf ook autisme/autistische trekjes hebben. Het is immers genetisch.
Nah met zo'n stuur zou beter gaan. Maar dit is iets wat ik eens in de zoveel tijd zal doen dus ehquote:
Nerd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nah met zo'n stuur zou beter gaan. Maar dit is iets wat ik eens in de zoveel tijd zal doen dus eh
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nah met zo'n stuur zou beter gaan. Maar dit is iets wat ik eens in de zoveel tijd zal doen dus eh
Niet gewoon gelijk ja zeggenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet ik dan eerst auditie doen bij je?
Dat is inderdaad wel lastig, omdat het toch een wisselwerking blijft. Maar ik denk dat bepaalde typisch autistische dingen niet aangeleerd zijn, zoals het kunnen lezen van sociale situaties en emoties. Dat is iets wat er van jongs af aan wel of niet in zit, dat krijg je niet hoofdzakelijk mee van je ouders.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar wie zegt dat dat bij hun/mij ook zo is? Lijkt me toch makkelijker 'af te leren' als het slechts gekopieerd gedrag van het thuisfront is dan wanneer het inherent aan je eigen karakter is.
Nee, dat laat ik aan Kaneel over.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet ik dan eerst auditie doen bij je?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik aan Kaneel over.
Jij gaat heel wat centjes voor ons verdienen.
Sommige mensen houden van zwembandjes.quote:
Daarom denk ik eigenlijk dat ik gewoon ingesleten gedragstrekjes heb die ik wel zou moeten kunnen veranderen, want volgens mij ben ik niet bijzonder slecht in het inschatten van situaties op sociaal gebied. Maar het gaat allemaal nog niet zo lekker.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel lastig, omdat het toch een wisselwerking blijft. Maar ik denk dat bepaalde typisch autistische dingen niet aangeleerd zijn, zoals het kunnen lezen van sociale situaties en emoties. Dat is iets wat er van jongs af aan wel of niet in zit, dat krijg je niet hoofdzakelijk mee van je ouders.
Sociaal gezien zie ik niets afwijkends aan je hoor. Maar ik ben zelf ook een beetje awkward in sommige situaties, dus heb misschien een vertekend beeld.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom denk ik eigenlijk dat ik gewoon ingesleten gedragstrekjes heb die ik wel zou moeten kunnen veranderen, want volgens mij ben ik niet bijzonder slecht in het inschatten van situaties op sociaal gebied. Maar het gaat allemaal nog niet zo lekker.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Paars ja? Die van mij had gewoon heel diep, donkerbruin. Nooit veranderd volgens mij.Verder zag het huidje er zo eetbaar uit.
Dat snap ik nooit bij dikkere vrouwen. Ik heb ook vetjes, maar ze komen nooit over mijn broek heen. Gewoon een goede broek kopen.quote:
Daarom, ik ben sociaal best wel oke (geworden).quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Sociaal gezien zie ik niets afwijkends aan je hoor. Maar ik ben zelf ook een beetje awkward in sommige situaties, dus heb misschien een vertekend beeld.
Ik mag er niet aan zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka vindt mijn muffintop niet zo erg
Ik kan niet echt een foto vinden van de mijne. Helaas.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Paars ja, of er kwam een rode gloed overheen die er wat gekkig uitzag. Maar bijna geen van mijn vriendinnen had een echt donkere en ik was de enige met een pinda. Dus misschien verbeeld ik het me wel.
Wellicht, maar als je niet autistisch bent zal je eerder door hebben dat bepaald gedrag vreemd is en dat corrigeren door gedrag van klasgenoten te kopiëren. Als je wel autistisch bent is spiegelen sowieso lastig dus dan zal dat minder makkelijk gaan, waardoor je op dat gebied een achterstand oploopt. Maar goed, uiteindelijk is zelfreflectie het belangrijkst voor het veranderen van gedrag en maakt ook autisme het niet onmogelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als je ouders autistisch blijken te zijn, dat niet hebben doorgegeven, zouden ze het dan toch onbewust aan kunnen leren omdat kinderen nou eenmaal gedrag kopiëren?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit bij dikkere vrouwen. Ik heb ook vetjes, maar ze komen nooit over mijn broek heen. Gewoon een goede broek kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook niet de mijne hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan niet echt een foto vinden van de mijne. Helaas.
Veel dingen zijn prima aan te leren. Ik ben ook ver gekomen van het meisje dat vroeger treurig in een hoekje zat met haar broodtrommel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom, ik ben sociaal best wel oke (geworden).
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Met die oogjes heeft het wat duivels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had meer deze tint volgens mij:quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan niet echt een foto vinden van de mijne. Helaas.
Ik gebruikte ook Google. Van dat oude ding heb ik geen foto's.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is ook niet de mijne hoor.Google is mijn vriend enzo.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met die oogjes heeft het wat duivels.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En toch blijf je er iedere minuut aan zitten.
Alsof negerinnetjes zich zo kleden/worden gekleed.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had meer deze tint volgens mij:
[ afbeelding ]
Met mooie bruine ogen.
Oh ok.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gebruikte ook Google. Van dat oude ding heb ik geen foto's.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
R&P / Relatie wordt saai
Dit soort mensen.
Moet er altijd een beetje binnensmonds van kotsen.
Je moet eens je vinger in de navel doen.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof negerinnetjes zich zo kleden/worden gekleed.
Lijkt wel wat op de mijne. Alleen in mijn herinnering was de huid nog iets donkerder. Maar dat is zo lang geleden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had meer deze tint volgens mij:
[ afbeelding ]
Met mooie bruine ogen.
Ik was die ene die monologen hield over proxima centauri waar natuurlijk nooit iemand naar wilde luisteren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel dingen zijn prima aan te leren. Ik ben ook ver gekomen van het meisje dat vroeger treurig in een hoekje zat met haar broodtrommel.
Een natte vingerquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet eens je vinger in de navel doen.
Dat is wel erg intiem hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet eens je vinger in de navel doen.
Misschien had jij ook wel een half neger baby born dan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op de mijne. Alleen in mijn herinnering was de huid nog iets donkerder. Maar dat is zo lang geleden.
Ik ging in de vierde klas toen spontaan naast iemand zitten, op één van de eerste dagen. Ondanks dat ze toen wat chagrijnig was (blijven zitten en al haar vrienden zaten een klas hoger) toch goede vriendinnen mee geworden. Ben nog steeds trots op mezelf dat ik dat toen durfde.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was die ene die monologen hield over proxima centauri waar natuurlijk nooit iemand naar wilde luisteren.
Maar op een gegeven moment zie je wat andere mensen leuk vinden om over te praten en wat niet.
Ik zag het vandaag ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Stiekem heb ik zo\'n hele opzet met 3 schermen en whatnot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |