Beterschapquote:
Heb slechte ervaringen qua vakantie met vriendin. Ik durf nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt een vriend. Nog beter toch?
Is warm en comfy.quote:
Ik snap niet hoe dat kan. Een tijdelijke blindheid voor een voorwerp ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik echt heel vaak. Op mijn 13 m2.Zelfs wel eens dingen opnieuw gekocht omdat ik ze écht niet kon vinden, duurde dan ook wel 3 maanden voordat ze boven water kwamen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hossel, aeque pest me [ afbeelding ]
Misschien is Loka een Rasta Rostelli wannabe.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet hoe dat kan. Een tijdelijke blindheid voor een voorwerp ofzo.
Bij mij lag het beide keren ook daadwerkelijk op die ene plek waar ik niet gekeken had. Omdat ik me er niet bewust van was dat het een plek was waar iets kon liggen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moek m voor je pakken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hossel, aeque pest me [ afbeelding ]
Die gaat al meerdere keren met anderen.quote:
Onder het kussen? De dekens verstopt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb slechte ervaringen qua vakantie met vriendin. Ik durf niet
[..]
Is warm en comfy.
[..]
Hosti Knightquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
In z'n achterste?
Voor jou. allesquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
In z'n achterste?
Snotver Frauquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
In z'n achterste?
Lijkt me ook superspannend. Hopen dat je je niet verveelt met haar of dat je achter vervelende trekjes komt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb slechte ervaringen qua vakantie met vriendin. Ik durf niet
Lekker toch, wat moet je met al dat kut gekusjekroel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien moet ik even niet posten hier, er komt alleen maar gedeprimeerd geneuzel uit. :$
Valt toch ook wel mee?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien moet ik even niet posten hier, er komt alleen maar gedeprimeerd geneuzel uit. :$
Bij mij was het vorig jaar wel een beetje doodssteek relatie. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me ook superspannend. Hopen dat je je niet verveelt met haar of dat je achter vervelende trekjes komt.
FOK!meet organiseren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die gaat al meerdere keren met anderen.
Ik ga wel met mijn vader een dag of drie. Dus misschien moet ik niet zeuren.
Maar ik zie mezelf al nog erger verpieteren in eenzaamheid dan de afgelopen maanden omdat ik ook niet werk dan. :$
Ja, we moeten nog een barbecue houden. Kan ik weer kotsen enzo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
FOK!meet organiseren.In ieder geval een dag gezelligheid.
Dat is een grote angst van me.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij was het vorig jaar wel een beetje doodssteek relatie. :$
Altijd een goed planquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies, bij lekker weer de bossen inquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is best bizar jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef aeque het volgende:
ETS Multiplayer, de enige game waarbij mensen het voor elkaar krijgen om in de file terecht te komen. Zonder AI.
[ afbeelding ]
Oke, ik post het hier niet in die bewoordingen, maar momenteel voel ik me nogal beroerd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Valt toch ook wel mee?![]()
Vat je het niet allemaal een beetje te heftig op wat je zelf post of zit er veel meer achter dan je hier zegt?
O, dat had ik een aantal jaren geleden ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef Fera het volgende:
Ik ben blij dat andere mensen pyjama's ook waarderen.Tevens slaap ik nog steeds met een knuffel.
Zoiets stond op Redditquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef aeque het volgende:
ETS Multiplayer, de enige game waarbij mensen het voor elkaar krijgen om in de file terecht te komen. Zonder AI.
[ afbeelding ]
Die wandelmeet van vorig jaar was inderdaad erg geslaagd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, bij lekker weer de bossen in
Heb dan het gevoel dat de kou op m'n longen slaat. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind zonder pyjama warmer? Als je een tijdje ligt, that is.
Precies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zoiets stond op RedditGozer stond al 10 minuten in de file, in een simulator. Hij vroeg zich af wat hij met z'n leven aan het doen was of zo.
Non-stop op elkaars lip voor langer dan een weekend... is ook wel vrij heftig. De eerste vakantie samen staat niet voor niets bekend als een soort relatie-test. Relatie van mijn nicht is toen ook uit gegaan, terwijl ze dacht dat het gezellig was.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vroeger stond het hele hoofdeinde vol. Allemaal op hun 'eigen' plek. Altijd boos op m'n moeder omdat ze ze verkeerd neerzette. Toen liet ze me dat zelf maar doen.quote:
Nee, jij bent meer het type dat mooie crashes en acties kan maken voor zoietsquote:
Ik kan me vaak moeilijk ontspannen op vakantie, heb jij daar ook last van?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was er ook eentje van mij.
Hij werd waarheid.
Het kwam doordat ik een zeikwijf was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |