quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
ZoietsPrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jeetje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet echt allemaal. Maar het was meestal of dat, of geen geld, of al met ouders mee op vakantie gaan en daardoor niet met mij mee kunnen.
[..]
[..]
ZoietsJij speelt ETS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Je hebt een vriend. Nog beter toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook vrienden om mee op vakantie te gaan.
En je wil niet mee?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje.
Al mijn vrienden gaan een of andere avontuurlijke dure verre reis maken, zoals altijd.
Ik zou zo graag willen reizen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje.
Al mijn vrienden gaan een of andere avontuurlijke dure verre reis maken, zoals altijd.
Maar dat is riskant hoor, met hoe ik ben op vakanties.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt een vriend. Nog beter toch?
[..]
[..]
ZoietsMensen vragen het vast ook af over de games die ik speel, maar ik vraag me echt af wat mensen nu precies leuk vinden aan dit soort games. Elke avond een ritje? Rotterdam - München of Lyon - Marseille?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze noemt het duur. Dat zegt denk ik al genoeg. :$quote:
Ik denk niet dat ik gewenst ben, de meesten gaan met een andere vriendengroep of met vriend/vriendin.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen vragen het vast ook af over de games die ik speel, maar ik vraag me echt af wat mensen nu precies leuk vinden aan dit soort games. Elke avond een ritje? Rotterdam - München of Lyon - Marseille?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja, mijn versie van Audiosurf.
Als ik niks te doen heb en alleen muziek wil luisteren kan ik net zo goed dat spelenDit was de 2e keer dus. Ik ben sowieso niet zo'n gamer (meer) mja. Dit is wel chill.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zusje dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat is riskant hoor, met hoe ik ben op vakanties.
Oké, dan ga ik het downloaden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Dit was de 2e keer dus. Ik ben sowieso niet zo'n gamer (meer) mja. Dit is wel chill.
Het schijnt tof te zijn met DK2 en stuur, pedalen etc. Maargoed die zooi heb ik niet natuurlijkquote:
Mag ik je nu een beetje uitlachen?quote:
Dat wil ik altijd zo graag hè? Sinds kort schijnt er een enorm goede racing game uit te zijn, Project Cars. Maarja, geen zin om zoveel geld uit te geven, en nutteloos om met toetsenbord te spelenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Het schijnt tof te zijn met DK2 en stuur, pedalen etc. Maargoed die zooi heb ik niet natuurlijk
Van mij mag je, kan me toch niks schelen.quote:
Dat is iets wat je op je lijstje zet al je een mooi geld bedrag wint of zoquote:
Zoiets speel je toch niet vrijwillig?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van mij mag je, kan me toch niks schelen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze noemt het duur. Dat zegt denk ik al genoeg. :$
Ik dacht dat geld niet perse het probleem zou zijn,quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je vrienden had hadden we kunnen ruilen met mijn geld, ik ben desperate.
Hmm, jammer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik gewenst ben, de meesten gaan met een andere vriendengroep of met vriend/vriendin.
Mindfuck door je alter ego.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil naar bed, kan ik mijn pyjama ineens niet meer vinden. Ik kan zo slecht tegen dat soort dingen.
Hoe kan het nou weg zijn? Zo groot is het hier niet.
Pyjama? whyquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil naar bed, kan ik mijn pyjama ineens niet meer vinden. Ik kan zo slecht tegen dat soort dingen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van mij mag je, kan me toch niks schelen.
[ afbeelding ]
[..]
Dat is iets wat je op je lijstje zet al je een mooi geld bedrag wint of zo
Dat heb ik echt heel vaak. Op mijn 13 m2.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Koud in bed.quote:
Dat zijn de ergste struggles, die je belemmeren om te kunnen gaan slapen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |