Moeten we weer 10 jaar lezen dat hij gewoon wel eens een meisje aan heeft gesproken die bij hem thuis was.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon ook_gek bellen, die heeft vast zin om een meisje uit de brand te helpen.
Nog eisen qua prijs? Want ik zie wel verschillende sites, maar het is een nogal brede zoekterm.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is niet zo succesvol als ik had gehoopt had.
[..]
[..]
Nederland, Scheveningen. Zit al op airbnb te kijken maar daar is het aanbod voor 4 mensen toch wat karig.
Was het maar zo'n feest.. Er is zoveel werk buiten het patiëntencontact.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werk je dan ook maar van 8 tot 10?
De assistenten hier zijn nooit bereikbaar
Max rond de 400 voor 2 nachten. We willen alleen al vrij binnenkort, dus dat beperkt de opties ook nog enigzins.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog eisen qua prijs? Want ik zie wel verschillende sites, maar het is een nogal brede zoekterm.
In ETS?quote:
Dat is wel lastig. Zelf ben ik er niet zo in thuis helaas.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Max rond de 400 voor 2 nachten. We willen alleen al vrij binnenkort, dus dat beperkt de opties ook nog enigzins.
Ik ook. En geld.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook vrienden om mee op vakantie te gaan.
Ik ga met broers en zus een weekendje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
https://www.groupon.nl/de(...)ijkduinpark/64521625quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Max rond de 400 voor 2 nachten. We willen alleen al vrij binnenkort, dus dat beperkt de opties ook nog enigzins.
quote:
Zoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt allemaal? Maar je bent 24 toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ga met broers en zus een weekendje.
Vrienden om mee op vakantie te gaan heb ik ook nooit, die zijn allemaal getrouwd enzo.
Als je vrienden had hadden we kunnen ruilen met mijn geld, ik ben desperate.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel lastig. Zelf ben ik er niet zo in thuis helaas.Nog nooit zelf iets geboekt.
[..]
Ik ook. En geld.
Ik zag laatst een onderzoek waaruit bleek dat vrouwen beter konden rijden. Geen idee hoe betrouwbaar dat was. Maar ik geloof niet dat het per se een door gender bepaald verschil is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan niet rijden.
Maar ik heb niet de illusie dat dat veel over vrouwen zegt.
Niet echt allemaal. Maar het was meestal of dat, of geen geld, of al met ouders mee op vakantie gaan en daardoor niet met mij mee kunnen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt allemaal? Maar je bent 24 toch?
Sorry. Ik heb alleen Hepje en Bogie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je vrienden had hadden we kunnen ruilen met mijn geld, ik ben desperate.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
ZoietsPrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jeetje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet echt allemaal. Maar het was meestal of dat, of geen geld, of al met ouders mee op vakantie gaan en daardoor niet met mij mee kunnen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
ZoietsJij speelt ETS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Je hebt een vriend. Nog beter toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
En je wil niet mee?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje.
Al mijn vrienden gaan een of andere avontuurlijke dure verre reis maken, zoals altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |