Nog eisen qua prijs? Want ik zie wel verschillende sites, maar het is een nogal brede zoekterm.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is niet zo succesvol als ik had gehoopt had.
[..]
[..]
Nederland, Scheveningen. Zit al op airbnb te kijken maar daar is het aanbod voor 4 mensen toch wat karig.
Was het maar zo'n feest.. Er is zoveel werk buiten het patiëntencontact.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werk je dan ook maar van 8 tot 10?
De assistenten hier zijn nooit bereikbaar
Max rond de 400 voor 2 nachten. We willen alleen al vrij binnenkort, dus dat beperkt de opties ook nog enigzins.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog eisen qua prijs? Want ik zie wel verschillende sites, maar het is een nogal brede zoekterm.
In ETS?quote:
Dat is wel lastig. Zelf ben ik er niet zo in thuis helaas.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Max rond de 400 voor 2 nachten. We willen alleen al vrij binnenkort, dus dat beperkt de opties ook nog enigzins.
Ik ook. En geld.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook vrienden om mee op vakantie te gaan.
Ik ga met broers en zus een weekendje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
https://www.groupon.nl/de(...)ijkduinpark/64521625quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Max rond de 400 voor 2 nachten. We willen alleen al vrij binnenkort, dus dat beperkt de opties ook nog enigzins.
quote:
Zoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt allemaal? Maar je bent 24 toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ga met broers en zus een weekendje.
Vrienden om mee op vakantie te gaan heb ik ook nooit, die zijn allemaal getrouwd enzo.
Als je vrienden had hadden we kunnen ruilen met mijn geld, ik ben desperate.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel lastig. Zelf ben ik er niet zo in thuis helaas.Nog nooit zelf iets geboekt.
[..]
Ik ook. En geld.
Ik zag laatst een onderzoek waaruit bleek dat vrouwen beter konden rijden. Geen idee hoe betrouwbaar dat was. Maar ik geloof niet dat het per se een door gender bepaald verschil is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan niet rijden.
Maar ik heb niet de illusie dat dat veel over vrouwen zegt.
Niet echt allemaal. Maar het was meestal of dat, of geen geld, of al met ouders mee op vakantie gaan en daardoor niet met mij mee kunnen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt allemaal? Maar je bent 24 toch?
Sorry. Ik heb alleen Hepje en Bogie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je vrienden had hadden we kunnen ruilen met mijn geld, ik ben desperate.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
ZoietsPrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jeetje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet echt allemaal. Maar het was meestal of dat, of geen geld, of al met ouders mee op vakantie gaan en daardoor niet met mij mee kunnen.
[..]
[..]
ZoietsJij speelt ETS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Je hebt een vriend. Nog beter toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
En je wil niet mee?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje.
Al mijn vrienden gaan een of andere avontuurlijke dure verre reis maken, zoals altijd.
Ik zou zo graag willen reizen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje.
Al mijn vrienden gaan een of andere avontuurlijke dure verre reis maken, zoals altijd.
Maar dat is riskant hoor, met hoe ik ben op vakanties.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt een vriend. Nog beter toch?
[..]
[..]
ZoietsMensen vragen het vast ook af over de games die ik speel, maar ik vraag me echt af wat mensen nu precies leuk vinden aan dit soort games. Elke avond een ritje? Rotterdam - München of Lyon - Marseille?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze noemt het duur. Dat zegt denk ik al genoeg. :$quote:
Ik denk niet dat ik gewenst ben, de meesten gaan met een andere vriendengroep of met vriend/vriendin.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen vragen het vast ook af over de games die ik speel, maar ik vraag me echt af wat mensen nu precies leuk vinden aan dit soort games. Elke avond een ritje? Rotterdam - München of Lyon - Marseille?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja, mijn versie van Audiosurf.
Als ik niks te doen heb en alleen muziek wil luisteren kan ik net zo goed dat spelenDit was de 2e keer dus. Ik ben sowieso niet zo'n gamer (meer) mja. Dit is wel chill.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zusje dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat is riskant hoor, met hoe ik ben op vakanties.
Oké, dan ga ik het downloaden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Dit was de 2e keer dus. Ik ben sowieso niet zo'n gamer (meer) mja. Dit is wel chill.
Het schijnt tof te zijn met DK2 en stuur, pedalen etc. Maargoed die zooi heb ik niet natuurlijkquote:
Mag ik je nu een beetje uitlachen?quote:
Dat wil ik altijd zo graag hè? Sinds kort schijnt er een enorm goede racing game uit te zijn, Project Cars. Maarja, geen zin om zoveel geld uit te geven, en nutteloos om met toetsenbord te spelenquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Het schijnt tof te zijn met DK2 en stuur, pedalen etc. Maargoed die zooi heb ik niet natuurlijk
Van mij mag je, kan me toch niks schelen.quote:
Dat is iets wat je op je lijstje zet al je een mooi geld bedrag wint of zoquote:
Zoiets speel je toch niet vrijwillig?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van mij mag je, kan me toch niks schelen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze noemt het duur. Dat zegt denk ik al genoeg. :$
Ik dacht dat geld niet perse het probleem zou zijn,quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je vrienden had hadden we kunnen ruilen met mijn geld, ik ben desperate.
Hmm, jammer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik gewenst ben, de meesten gaan met een andere vriendengroep of met vriend/vriendin.
Mindfuck door je alter ego.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil naar bed, kan ik mijn pyjama ineens niet meer vinden. Ik kan zo slecht tegen dat soort dingen.
Hoe kan het nou weg zijn? Zo groot is het hier niet.
Pyjama? whyquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil naar bed, kan ik mijn pyjama ineens niet meer vinden. Ik kan zo slecht tegen dat soort dingen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Van mij mag je, kan me toch niks schelen.
[ afbeelding ]
[..]
Dat is iets wat je op je lijstje zet al je een mooi geld bedrag wint of zo
Dat heb ik echt heel vaak. Op mijn 13 m2.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Koud in bed.quote:
Dat zijn de ergste struggles, die je belemmeren om te kunnen gaan slapen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beterschapquote:
Heb slechte ervaringen qua vakantie met vriendin. Ik durf nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt een vriend. Nog beter toch?
Is warm en comfy.quote:
Ik snap niet hoe dat kan. Een tijdelijke blindheid voor een voorwerp ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik echt heel vaak. Op mijn 13 m2.Zelfs wel eens dingen opnieuw gekocht omdat ik ze écht niet kon vinden, duurde dan ook wel 3 maanden voordat ze boven water kwamen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hossel, aeque pest me [ afbeelding ]
Misschien is Loka een Rasta Rostelli wannabe.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet hoe dat kan. Een tijdelijke blindheid voor een voorwerp ofzo.
Bij mij lag het beide keren ook daadwerkelijk op die ene plek waar ik niet gekeken had. Omdat ik me er niet bewust van was dat het een plek was waar iets kon liggen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moek m voor je pakken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hossel, aeque pest me [ afbeelding ]
Die gaat al meerdere keren met anderen.quote:
Onder het kussen? De dekens verstopt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb slechte ervaringen qua vakantie met vriendin. Ik durf niet
[..]
Is warm en comfy.
[..]
Hosti Knightquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
In z'n achterste?
Voor jou. allesquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
In z'n achterste?
Snotver Frauquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
In z'n achterste?
Lijkt me ook superspannend. Hopen dat je je niet verveelt met haar of dat je achter vervelende trekjes komt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb slechte ervaringen qua vakantie met vriendin. Ik durf niet
Lekker toch, wat moet je met al dat kut gekusjekroel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien moet ik even niet posten hier, er komt alleen maar gedeprimeerd geneuzel uit. :$
Valt toch ook wel mee?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien moet ik even niet posten hier, er komt alleen maar gedeprimeerd geneuzel uit. :$
Bij mij was het vorig jaar wel een beetje doodssteek relatie. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me ook superspannend. Hopen dat je je niet verveelt met haar of dat je achter vervelende trekjes komt.
FOK!meet organiseren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die gaat al meerdere keren met anderen.
Ik ga wel met mijn vader een dag of drie. Dus misschien moet ik niet zeuren.
Maar ik zie mezelf al nog erger verpieteren in eenzaamheid dan de afgelopen maanden omdat ik ook niet werk dan. :$
Ja, we moeten nog een barbecue houden. Kan ik weer kotsen enzo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
FOK!meet organiseren.In ieder geval een dag gezelligheid.
Dat is een grote angst van me.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij was het vorig jaar wel een beetje doodssteek relatie. :$
Altijd een goed planquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies, bij lekker weer de bossen inquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is best bizar jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef aeque het volgende:
ETS Multiplayer, de enige game waarbij mensen het voor elkaar krijgen om in de file terecht te komen. Zonder AI.
[ afbeelding ]
Oke, ik post het hier niet in die bewoordingen, maar momenteel voel ik me nogal beroerd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Valt toch ook wel mee?![]()
Vat je het niet allemaal een beetje te heftig op wat je zelf post of zit er veel meer achter dan je hier zegt?
O, dat had ik een aantal jaren geleden ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef Fera het volgende:
Ik ben blij dat andere mensen pyjama's ook waarderen.Tevens slaap ik nog steeds met een knuffel.
Zoiets stond op Redditquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef aeque het volgende:
ETS Multiplayer, de enige game waarbij mensen het voor elkaar krijgen om in de file terecht te komen. Zonder AI.
[ afbeelding ]
Die wandelmeet van vorig jaar was inderdaad erg geslaagd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, bij lekker weer de bossen in
Heb dan het gevoel dat de kou op m'n longen slaat. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind zonder pyjama warmer? Als je een tijdje ligt, that is.
Precies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zoiets stond op RedditGozer stond al 10 minuten in de file, in een simulator. Hij vroeg zich af wat hij met z'n leven aan het doen was of zo.
Non-stop op elkaars lip voor langer dan een weekend... is ook wel vrij heftig. De eerste vakantie samen staat niet voor niets bekend als een soort relatie-test. Relatie van mijn nicht is toen ook uit gegaan, terwijl ze dacht dat het gezellig was.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vroeger stond het hele hoofdeinde vol. Allemaal op hun 'eigen' plek. Altijd boos op m'n moeder omdat ze ze verkeerd neerzette. Toen liet ze me dat zelf maar doen.quote:
Nee, jij bent meer het type dat mooie crashes en acties kan maken voor zoietsquote:
Ik kan me vaak moeilijk ontspannen op vakantie, heb jij daar ook last van?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was er ook eentje van mij.
Hij werd waarheid.
Het kwam doordat ik een zeikwijf was.
Dan nog.quote:
Kunnen de mannen weer het vlees bewaken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, we moeten nog een barbecue houden. Kan ik weer kotsen enzo.
En de echte mannen achter de vrouwen aan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kunnen de mannen weer het vlees bewaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |