Wil je me nog ongelukkiger maken dan ik al ben?quote:
Oh, men mag best haten op mij. Fax doet niks andersquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelf haten, maar zeggen dat anderen niet mogen haten op jou.
Mijn moeder en vader werkten allebei 40+ uur per week mijn hele jeugd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat toch weer parasiteren. Genoeg moeders die ook werken enz.Bovendien is Hep beter met kinderen. :$
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Prima. We zullen zien wie het eerste om ligt de volgende keer
Dat doe je goed.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Slecht. Maar ik heb een baan gekregen op mijn oude stage. Dus ik heb wel geluk
Hem inzetten op zijn sterkste kanten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil je me nog ongelukkiger maken dan ik al ben?
Mijn vader werkte doordeweeks, mijn moeder in het weekend. Toen we ouder werden ging mijn moeder meer werken. Voornamelijk nachtdiensten. Op een gegeven moment nog een extra baantje erbij. Geld genoeg voor twee vakanties per jaar, maar toch deden we tussendoor weinig samen. Dat vond ik wel jammer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder en vader werkten allebei 40+ uur per week mijn hele jeugd.
Zou ik zelf nooit op die manier willen, in elk geval.
Soatesten niet gelukkigquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe je goed.
Wat moet je straks allemaal doen? Ook prikjes zetten, wratten stippen en soatesten enzo?
Dat is niet zijn sterkste kant. Ook lang niet zijn zwakste. Maar hij is zo lief.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe je goed.
Wat moet je straks allemaal doen? Ook prikjes zetten, wratten stippen en soatesten enzo?
[..]
Hem inzetten op zijn sterkste kanten.
Ik denk dat het moeilijk te vermijden is dat een van de ouders toch het meeste zal gaan doen. Door minder flexibel werk van de ander, of gewoon dat een van de banen veel meer geld oplevert.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vader werkte doordeweeks, mijn moeder in het weekend. Toen we ouder werden ging mijn moeder meer werken. Voornamelijk nachtdiensten. Op een gegeven moment nog een extra baantje erbij. Geld genoeg voor twee vakanties per jaar, maar toch deden we tussendoor weinig samen. Dat vond ik wel jammer.![]()
Zelf zou ik wel willen werken, maar op zo'n manier dat kinderen papa en mama eigenlijk ongeveer evenveel zien en met ze doen.
Het is ook wel een ideaalbeeld natuurlijk. En je kan ook de tijd die je minder hebt wel zo goed mogelijk besteden. Mijn vader was in zijn vrije tijd bijvoorbeeld zelden bezig met ons. Eigenlijk alleen maar met tuinieren en wielrennen. Misschien dat daarom de band met onze moeder veel hechter is (dat geldt voor zowel mij als mijn broertje).quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat het moeilijk te vermijden is dat een van de ouders toch het meeste zal gaan doen. Door minder flexibel werk van de ander, of gewoon dat een van de banen veel meer geld oplevert.
Maar goed, dat zijn struggles voor het volwassen leven dat ik nog lang niet heb.
www.google.comquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi! Als ik een huisje/appartement/bungalow wil huren voor 2 nachten, via welke website vkan i kdat een beetje vinden?
In welk land?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi! Als ik een huisje/appartement/bungalow wil huren voor 2 nachten, via welke website vkan i kdat een beetje vinden?
Ligt eraan waar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat heb je nu weer gesloopt?quote:
Ik ben geneigd toch iets behulpzamer te zijn. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt.
www.google.nl
www.google.be
www.google.fr
www.google.de
etc.
quote:
quote:
Nederland, Scheveningen. Zit al op airbnb te kijken maar daar is het aanbod voor 4 mensen toch wat karig.quote:
Aww.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet zijn sterkste kant. Ook lang niet zijn zwakste. Maar hij is zo lief.
Werk je dan ook maar van 8 tot 10?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Soatesten niet gelukkigwel uitstrijkjes, prikjes, wratten, oren uitspuiten, wondverzorging enz enz..
en de telefoon natuurlijk.. de vervelende assistente uithangen die alles wil wetenal het gezeik van de patienten over me heen krijgen, zoiets
Gewoon ook_gek bellen, die heeft vast zin om een meisje uit de brand te helpen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is niet zo succesvol als ik had gehoopt had.
[..]
[..]
Nederland, Scheveningen. Zit al op airbnb te kijken maar daar is het aanbod voor 4 mensen toch wat karig.
http://www.atraveo.nl/nederlandquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nederland, Scheveningen. Zit al op airbnb te kijken maar daar is het aanbod voor 4 mensen toch wat karig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |