Klinkt als een hele slechte Duitse film danquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ja, nja gewoon een erotische film dan met een beetje verhaallijn nog. Vast wel een markt voor als je niet al te cliché schrijft.
Gaat vast niet gebeuren, daarvoor zou ik ijverig en minder lui moeten worden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om te werken voor mijn geld, maar ik zou het niet erg vinden mocht Loka straks tonnen per jaar binnenharken bij de shell.
Nee, dus niet als je er ook gewoon een beetje een verhaallijn van maakt. Goede casting, top filmquote:Op donderdag 28 mei 2015 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt als een hele slechte Duitse film dan
Erg vinden niet, nee. Maar ik zou niet willen parasiteren. Daar voel ik me echt kut bij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om te werken voor mijn geld, maar ik zou het niet erg vinden mocht Loka straks tonnen per jaar binnenharken bij de shell.
Zodra de seks begint, is het verhaal niet meer relevant. Dan gaat het om de actie.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dus niet als je er ook gewoon een beetje een verhaallijn van maakt. Goede casting, top film
Je hebt in ieder geval de juiste instellingquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Erg vinden niet, nee. Maar ik zou niet willen parasiteren. Daar voel ik me echt kut bij.Desnoods ga ik wel 40 uur vrijwilligerswerk doen om me toch nuttig te voelen.
Jammer dat het niet genoeg is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de juiste instelling
Donequote:Op donderdag 28 mei 2015 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
KAAS, haal ff dat plaatje uit de OP please
Waar gaan de examens over? En hoe ging het vandaag?quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eerste examen gehad vandaag, volgende week de andere. Dus BLEH.
Ik heb geen nagels meer over. IK GEEN NAGELS? nee, dat kan inderdaad niet. toch is het zo
En met jou?
Helemaal niet. Seductie technieken etc. Wordt gewoon een goede film. Niet zo zeuren jij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zodra de seks begint, is het verhaal niet meer relevant. Dan gaat het om de actie.
Helaas niet neequote:
Thanks bro!quote:
Misschien moet jij het script schrijven, je hebt er in ieder geval verstand vanquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet. Seductie technieken etc. Wordt gewoon een goede film. Niet zo zeuren jij.
Nice nicequote:Op donderdag 28 mei 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar gaan de examens over? En hoe ging het vandaag?
Ja, extreem goed. Heb per toeval een baan gekregen in februari en dat gaat goed. Ik krijg contract bij detacheringsbureau zodat ik niet doodga van de honger in de zomervakantie.
En daarna weer aan de slag op dezelfde school, meer uur per week dan nu.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gaat vast niet gebeuren, daarvoor zou ik ijverig en minder lui moeten worden.
Dat zou nog moeilijker zijn dan minder dik worden.
Hele dag niks doen is kut, ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Erg vinden niet, nee. Maar ik zou niet willen parasiteren. Daar voel ik me echt kut bij.Desnoods ga ik wel 40 uur vrijwilligerswerk doen om me toch nuttig te voelen.
Kijk, ook goed bezig!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef K44S het volgende:
Als ik vanaf 1 Augustus geen werk heb, ga ik sowieso vrijwilligers werk doendaarnaast nog bij een uitzendbureau werken waar ik nog een goede naam heb
CSI, hahaquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef aeque het volgende:
Ik zie Justin Bieber toch het liefste nog steeds zo:
[ afbeelding ]
En zo hoort het ook. Hij moet alleen met een nuke omgelegd worden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef aeque het volgende:
Ik zie Justin Bieber toch het liefste nog steeds zo:
[ afbeelding ]
He? Neuken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En zo hoort het ook. Hij moet alleen met een nuke omgelegd worden.
En ik typte expres niet genuked want dan gaan mensen het fout lezen.
Spannend.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nice nice
Ik ben bijna doktersassistente.. dus alle praktijkexamens nu
En ik weet niet hoe het ging. Het waren hele rare casussen.. kan er echt niks over zeggen.
Ik denk niet dat ik tegen de stress van een leven in de criminaliteit zou kunnen, helaas.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Dan moeten we op een andere wijze voldoende geld verzamelen voor een ruim huisje buiten de stad met grote luxe bibliotheek en eigen groentetuin.
Netjes bezig hoor, als je dat bijna af hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nice nice
Ik ben bijna doktersassistente.. dus alle praktijkexamens nu
En ik weet niet hoe het ging. Het waren hele rare casussen.. kan er echt niks over zeggen.
Mannen onder elkaar Yv.quote:
Volgende week vrijdag vanaf 12u worden we gebeld.. nagels bijten tot die tijdquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend.
Wanneer weet je de uitslag?
Jaaa.. nog 1!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Netjes bezig hoor, als je dat bijna af hebt.
Even duimen voor je examens nog dan.
Ruk, ik ben een sollicitatie brief aan het schrijven(typen). Maar veel van m'n zinnen zijn .... niet echt Nederlands.quote:
Ik had ooit een voorbeeld gepost. Wil je die?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:07 schreef K44S het volgende:
[..]
Ruk, ik ben een sollicitatie brief aan het schrijven(typen). Maar veel van m'n zinnen zijn .... niet echt Nederlands.
De opbouw is vaak vreemd
Ja maar Justin Bieber.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:06 schreef HostiMeister het volgende:
Haten op bekende mensen.![]()
Alhoewel Will.I.Am.
Die moet sowieso dood.quote:
Graag :d.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had ooit een voorbeeld gepost. Wil je die?
RIPquote:
Misschien kunnen we pooier worden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik tegen de stress van een leven in de criminaliteit zou kunnen, helaas.
Succes dan voor die laatste. Nog 1 ding dus en dan klaar? Nice.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag vanaf 12u worden we gebeld.. nagels bijten tot die tijd
Oh dan ga ik jou wel haten. Oh nee jij bent ook bekend na het vondelpark.quote:
Van wie dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we pooier worden.
Kan je enkel helpen met de inleiding en het slot, is dat voldoende?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef K44S het volgende:
[..]
Graag :d.
Ik ben al een heel end hoor, maar hulp is altijd handug
quote:
Ja, hij moet doodquote:
Het niks doen is niet zo erg, ik vind wel manieren om me te vermaken. Maar op andermans geld moeten teren ... Nee. Ik zie dat gewoon als een schuld die zich steeds verder opbouwt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Dan moeten we op een andere wijze voldoende geld verzamelen voor een ruim huisje buiten de stad met grote luxe bibliotheek en eigen groentetuin.
[..]
Hele dag niks doen is kut, ja.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef aeque het volgende:
Komt er een AH reclame op tv over pasen, dus ik denk huh?
Maar ik had dit opgenomen.
Misschien nog herkansingen, maar dat zullen er maximaal 2 zijn.. dus dat komt vast wel goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
RIP
[..]
Misschien kunnen we pooier worden.
[..]
Succes dan voor die laatste. Nog 1 ding dus en dan klaar? Nice.
Misschien moet je dat zelf maar danquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan je enkel helpen met de inleiding en het slot, is dat voldoende?
[..]
[..]
Ja, hij moet dood
Niet als je zijn kinderen baart en verzorgt zonder daar geld voor te vragen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het niks doen is niet zo erg, ik vind wel manieren om me te vermaken. Maar op andermans geld moeten teren ... Nee. Ik zie dat gewoon als een schuld die zich steeds verder opbouwt.
DOODVERWENSING! BAN!quote:
Kom vechte dan klootzakquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dan ga ik jou wel haten. Oh nee jij bent ook bekend na het vondelpark.
Inleiding en slot zijn vaak de standaard zinnen toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan je enkel helpen met de inleiding en het slot, is dat voldoende?
[..]
[..]
Ja, hij moet dood
Maar wat doe je dan als ze op school zitten? Na een paar uurtjes heb je alles ook wel weer schoongemaakt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als je zijn kinderen baart en verzorgt zonder daar geld voor te vragen.
Nou nou, doe eens niet zo haten. Ik heb gewoon een godsgruwelijke hekel aan die knul.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Prima. Kan ik meeleven aangezien ik iig minder onzin zeg dan jij.
Hmm, zal eens kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:10 schreef K44S het volgende:
[..]
Inleiding en slot zijn vaak de standaard zinnen toch?
Gaat meer om wat ik positief over mijzelf kan vertellen om het bedrijf te overtuigen dat ik de enige geschikte kandidaat ben he![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Prima. Kan ik meeleven aangezien ik iig minder onzin zeg dan jij.
Chillen met online quizjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan als ze op school zitten? Na een paar uurtjes heb je alles ook wel weer schoongemaakt.
Een jochie dat toen ie 18 was 200 miljoen waard was, raar dat ie een beetje vreemd is inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou, doe eens niet zo haten. Ik heb gewoon een godsgruwelijke hekel aan die knul.
Dat is niet leuk, jij valt toch wel.quote:
Gelukkig maar jij zelf al mijn puntquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou, doe eens niet zo haten. Ik heb gewoon een godsgruwelijke hekel aan die knul.
[..]
Yats, Faxie, Hep.quote:
Feest in Limburg dan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Misschien nog herkansingen, maar dat zullen er maximaal 2 zijn.. dus dat komt vast wel goed![]()
Raar idee.. over uiterlijk 3 weken mijn eerste diploma ooit
Die Beliebers ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een jochie dat toen ie 18 was 200 miljoen waard was, raar dat ie een beetje vreemd is inderdaad
Prima. We zullen zien wie het eerste om ligt de volgende keerquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, jij valt toch wel.
Sorry.
Slecht. Maar ik heb een baan gekregen op mijn oude stage. Dus ik heb wel gelukquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yats, Faxie, Hep.
[..]
Feest in Limburg dan.
Hoe zijn de vooruitzichten op een baan straks?
Ik ventileer gewoon mijn meningquote:
quote:
Ik vind dat toch weer parasiteren. Genoeg moeders die ook werken enz.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
En the Bold and the Beautiful gaan volgen enzo.
Zelf haten, maar zeggen dat anderen niet mogen haten op jou.quote:
Hmm, true. Hij niet, z'n fans wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan hij wat aan doen wil je zeggen![]()
Jij snapt mij gelukkigquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelf haten, maar zeggen dat anderen niet mogen haten op jou.
Wil je me nog ongelukkiger maken dan ik al ben?quote:
Oh, men mag best haten op mij. Fax doet niks andersquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelf haten, maar zeggen dat anderen niet mogen haten op jou.
Mijn moeder en vader werkten allebei 40+ uur per week mijn hele jeugd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat toch weer parasiteren. Genoeg moeders die ook werken enz.Bovendien is Hep beter met kinderen. :$
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Prima. We zullen zien wie het eerste om ligt de volgende keer
Dat doe je goed.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Slecht. Maar ik heb een baan gekregen op mijn oude stage. Dus ik heb wel geluk
Hem inzetten op zijn sterkste kanten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil je me nog ongelukkiger maken dan ik al ben?
Mijn vader werkte doordeweeks, mijn moeder in het weekend. Toen we ouder werden ging mijn moeder meer werken. Voornamelijk nachtdiensten. Op een gegeven moment nog een extra baantje erbij. Geld genoeg voor twee vakanties per jaar, maar toch deden we tussendoor weinig samen. Dat vond ik wel jammer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder en vader werkten allebei 40+ uur per week mijn hele jeugd.
Zou ik zelf nooit op die manier willen, in elk geval.
Soatesten niet gelukkigquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe je goed.
Wat moet je straks allemaal doen? Ook prikjes zetten, wratten stippen en soatesten enzo?
Dat is niet zijn sterkste kant. Ook lang niet zijn zwakste. Maar hij is zo lief.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe je goed.
Wat moet je straks allemaal doen? Ook prikjes zetten, wratten stippen en soatesten enzo?
[..]
Hem inzetten op zijn sterkste kanten.
Ik denk dat het moeilijk te vermijden is dat een van de ouders toch het meeste zal gaan doen. Door minder flexibel werk van de ander, of gewoon dat een van de banen veel meer geld oplevert.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vader werkte doordeweeks, mijn moeder in het weekend. Toen we ouder werden ging mijn moeder meer werken. Voornamelijk nachtdiensten. Op een gegeven moment nog een extra baantje erbij. Geld genoeg voor twee vakanties per jaar, maar toch deden we tussendoor weinig samen. Dat vond ik wel jammer.![]()
Zelf zou ik wel willen werken, maar op zo'n manier dat kinderen papa en mama eigenlijk ongeveer evenveel zien en met ze doen.
Het is ook wel een ideaalbeeld natuurlijk. En je kan ook de tijd die je minder hebt wel zo goed mogelijk besteden. Mijn vader was in zijn vrije tijd bijvoorbeeld zelden bezig met ons. Eigenlijk alleen maar met tuinieren en wielrennen. Misschien dat daarom de band met onze moeder veel hechter is (dat geldt voor zowel mij als mijn broertje).quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat het moeilijk te vermijden is dat een van de ouders toch het meeste zal gaan doen. Door minder flexibel werk van de ander, of gewoon dat een van de banen veel meer geld oplevert.
Maar goed, dat zijn struggles voor het volwassen leven dat ik nog lang niet heb.
www.google.comquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi! Als ik een huisje/appartement/bungalow wil huren voor 2 nachten, via welke website vkan i kdat een beetje vinden?
In welk land?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi! Als ik een huisje/appartement/bungalow wil huren voor 2 nachten, via welke website vkan i kdat een beetje vinden?
Ligt eraan waar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat heb je nu weer gesloopt?quote:
Ik ben geneigd toch iets behulpzamer te zijn. :$quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Klopt.
www.google.nl
www.google.be
www.google.fr
www.google.de
etc.
quote:
quote:
Nederland, Scheveningen. Zit al op airbnb te kijken maar daar is het aanbod voor 4 mensen toch wat karig.quote:
Aww.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet zijn sterkste kant. Ook lang niet zijn zwakste. Maar hij is zo lief.
Werk je dan ook maar van 8 tot 10?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Soatesten niet gelukkigwel uitstrijkjes, prikjes, wratten, oren uitspuiten, wondverzorging enz enz..
en de telefoon natuurlijk.. de vervelende assistente uithangen die alles wil wetenal het gezeik van de patienten over me heen krijgen, zoiets
Gewoon ook_gek bellen, die heeft vast zin om een meisje uit de brand te helpen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is niet zo succesvol als ik had gehoopt had.
[..]
[..]
Nederland, Scheveningen. Zit al op airbnb te kijken maar daar is het aanbod voor 4 mensen toch wat karig.
http://www.atraveo.nl/nederlandquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nederland, Scheveningen. Zit al op airbnb te kijken maar daar is het aanbod voor 4 mensen toch wat karig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |