Misschien moet je dat zelf maar danquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan je enkel helpen met de inleiding en het slot, is dat voldoende?
[..]
[..]
Ja, hij moet dood
Niet als je zijn kinderen baart en verzorgt zonder daar geld voor te vragen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het niks doen is niet zo erg, ik vind wel manieren om me te vermaken. Maar op andermans geld moeten teren ... Nee. Ik zie dat gewoon als een schuld die zich steeds verder opbouwt.
DOODVERWENSING! BAN!quote:
Kom vechte dan klootzakquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dan ga ik jou wel haten. Oh nee jij bent ook bekend na het vondelpark.
Inleiding en slot zijn vaak de standaard zinnen toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan je enkel helpen met de inleiding en het slot, is dat voldoende?
[..]
[..]
Ja, hij moet dood
Maar wat doe je dan als ze op school zitten? Na een paar uurtjes heb je alles ook wel weer schoongemaakt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als je zijn kinderen baart en verzorgt zonder daar geld voor te vragen.
Nou nou, doe eens niet zo haten. Ik heb gewoon een godsgruwelijke hekel aan die knul.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Prima. Kan ik meeleven aangezien ik iig minder onzin zeg dan jij.
Hmm, zal eens kijken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:10 schreef K44S het volgende:
[..]
Inleiding en slot zijn vaak de standaard zinnen toch?
Gaat meer om wat ik positief over mijzelf kan vertellen om het bedrijf te overtuigen dat ik de enige geschikte kandidaat ben he![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Prima. Kan ik meeleven aangezien ik iig minder onzin zeg dan jij.
Chillen met online quizjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan als ze op school zitten? Na een paar uurtjes heb je alles ook wel weer schoongemaakt.
Een jochie dat toen ie 18 was 200 miljoen waard was, raar dat ie een beetje vreemd is inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou, doe eens niet zo haten. Ik heb gewoon een godsgruwelijke hekel aan die knul.
Dat is niet leuk, jij valt toch wel.quote:
Gelukkig maar jij zelf al mijn puntquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou, doe eens niet zo haten. Ik heb gewoon een godsgruwelijke hekel aan die knul.
[..]
Yats, Faxie, Hep.quote:
Feest in Limburg dan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Misschien nog herkansingen, maar dat zullen er maximaal 2 zijn.. dus dat komt vast wel goed![]()
Raar idee.. over uiterlijk 3 weken mijn eerste diploma ooit
Die Beliebers ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een jochie dat toen ie 18 was 200 miljoen waard was, raar dat ie een beetje vreemd is inderdaad
Prima. We zullen zien wie het eerste om ligt de volgende keerquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, jij valt toch wel.
Sorry.
Slecht. Maar ik heb een baan gekregen op mijn oude stage. Dus ik heb wel gelukquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yats, Faxie, Hep.
[..]
Feest in Limburg dan.
Hoe zijn de vooruitzichten op een baan straks?
Ik ventileer gewoon mijn meningquote:
quote:
Ik vind dat toch weer parasiteren. Genoeg moeders die ook werken enz.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
En the Bold and the Beautiful gaan volgen enzo.
Zelf haten, maar zeggen dat anderen niet mogen haten op jou.quote:
Hmm, true. Hij niet, z'n fans wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan hij wat aan doen wil je zeggen![]()
Jij snapt mij gelukkigquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelf haten, maar zeggen dat anderen niet mogen haten op jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |