Netjes bezig hoor, als je dat bijna af hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nice nice
Ik ben bijna doktersassistente.. dus alle praktijkexamens nu
En ik weet niet hoe het ging. Het waren hele rare casussen.. kan er echt niks over zeggen.
Mannen onder elkaar Yv.quote:
Volgende week vrijdag vanaf 12u worden we gebeld.. nagels bijten tot die tijdquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend.
Wanneer weet je de uitslag?
Jaaa.. nog 1!quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Netjes bezig hoor, als je dat bijna af hebt.
Even duimen voor je examens nog dan.
Ruk, ik ben een sollicitatie brief aan het schrijven(typen). Maar veel van m'n zinnen zijn .... niet echt Nederlands.quote:
Ik had ooit een voorbeeld gepost. Wil je die?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:07 schreef K44S het volgende:
[..]
Ruk, ik ben een sollicitatie brief aan het schrijven(typen). Maar veel van m'n zinnen zijn .... niet echt Nederlands.
De opbouw is vaak vreemd
Ja maar Justin Bieber.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:06 schreef HostiMeister het volgende:
Haten op bekende mensen.![]()
Alhoewel Will.I.Am.
Die moet sowieso dood.quote:
Graag :d.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had ooit een voorbeeld gepost. Wil je die?
RIPquote:
Misschien kunnen we pooier worden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik tegen de stress van een leven in de criminaliteit zou kunnen, helaas.
Succes dan voor die laatste. Nog 1 ding dus en dan klaar? Nice.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag vanaf 12u worden we gebeld.. nagels bijten tot die tijd
Oh dan ga ik jou wel haten. Oh nee jij bent ook bekend na het vondelpark.quote:
Van wie dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kunnen we pooier worden.
Kan je enkel helpen met de inleiding en het slot, is dat voldoende?quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef K44S het volgende:
[..]
Graag :d.
Ik ben al een heel end hoor, maar hulp is altijd handug
quote:
Ja, hij moet doodquote:
Het niks doen is niet zo erg, ik vind wel manieren om me te vermaken. Maar op andermans geld moeten teren ... Nee. Ik zie dat gewoon als een schuld die zich steeds verder opbouwt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Dan moeten we op een andere wijze voldoende geld verzamelen voor een ruim huisje buiten de stad met grote luxe bibliotheek en eigen groentetuin.
[..]
Hele dag niks doen is kut, ja.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 22:09 schreef aeque het volgende:
Komt er een AH reclame op tv over pasen, dus ik denk huh?
Maar ik had dit opgenomen.
Misschien nog herkansingen, maar dat zullen er maximaal 2 zijn.. dus dat komt vast wel goedquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
RIP
[..]
Misschien kunnen we pooier worden.
[..]
Succes dan voor die laatste. Nog 1 ding dus en dan klaar? Nice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |